Jump to content

TitvsCaivs

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About TitvsCaivs

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Simleu-Silvaniei
  • Auto
    Volkswagen
  • Model
    Golf IV
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    SJ 05 HUF
  1. Unii aici 1.@ Lucian M: In mare parte iti dau dreptate, adica benzina are avantajul iarna, ca se incalzeste mai repede, consumul la diesel pe distante scurte este ff ridicat(la motor rece ma refer, si distante de 1-2km). 2.Prnitul lejer nu stiu de ce ar fi un avantaj pentru benzinar si dieselul porneste lejer la prima cheie. Durata de viata a unei baterii nu este data de motor diesel sau otto, ci de alternator(aici te contrazic), si inca ceva, motorina speciala nu este atat de speciala, iarna se pun aditivi si in benzina(aici bag mana'n foc pentru ceea ce spun). @White... om avea noi tractorase, dar tot mai bine decat masini de tuns iarba
  2. Nu, doar am zis ca fapt divers, cum ai facut si tu referire la benzinarele de la formula 1.
  3. @ WhiteCevy, in Formula 1 nu sunt dieselul pentru ca tot concursul tine 2 ore max, deci nu au nevoie de prea mare fiabilitate, insa la cursele de 24h de la LeMans este diesel, de la Audi, si in primul an cand au concurant cu dieselul toti radeau in palme ca n-ar avea nici o sansa un diesel pe un circuit. Ia ghici, cine a castigat cursa de 24h? iti zic eu sa nu-ti mai zbati capu, Audi cu dieselul ala amarat si fumigen si tractor si cum s-o mai zice la diesel. By the way, intr-adevar se apropie pretul motorinei de benzina, dar inca nu l-a depasit, este o diferenta de vreo 30 de bani.
  4. +majoritatea noilor parcheturi nu mai necesita lipire, acestea se imbina facand un "click", asa se numesc si modelele. Parchet cu click sau dubluclick.
  5. @satori: Ma omule, te-ai gasit tu, desteptule, sa zici de Golf TDI carja si tractor cand tu conduci un Spark, care nici nu stiu daca este considerata masina. Mai lasa-ne cu desteptaciunile tale din cartea de colorat, ca alea-s pentru copii. Vaxxi are dreptate, ai prea putine locuri in tara unde ai putea profita 100%de caii masinii, insa ai o gramada de locuri unde ai nevoie de cuplu. O las balta, sunteti aici vreo doi, trei care ati inventat gaura in macaroana, deci va stiti mai bine.
  6. Nu am cartea la indemana dar cred ca 11,3-4, ceva de genu. Indiferent, pentru ca nu stiu ce conteaza 0-100 cand eu vorbeam de cuplu. Daca ai de tras o rulota, nu te intereseaza in cat timp faci 0--100, te intereseaza sa nu-ti bulesti cutia la pornirile de pe loc. Am dat drept exemplu calatoria mea si daca ai fost candva pe transfagarasean stii ca pe serpentinele alea, iei curbele cu a doua si esti la turatie mica, prin urmare conteaza mult ce cuplu ai. Cat tine despre diesel vs. benzina, nu ai cum sa vorbesti fara a fi subiectiv, asta se vede bine din posturile tale. Apropo, ai condus un Diesel de generatie mai noua, sau tu ai in minte dieselurile alea de 20 de ani? p.s. cat tine de aceste "invataturi" pe care incerci sa le aplici (care sunt de doi bani), ca sunt nou venit pe acest forum, tin sa te anunt ca sunt nou venit doar pe acest forum si nu ca sunt habarnist, deci te rog frumos sa nu ma iei cu chestii din astea
  7. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente. Sa nu mi-o iei in nume de rau, dar cred ca daca luai Astra faceai o afacere mult mai buna. Calitatea interiorului de la Astra este foarte buna, fata de plasticul din Fusion. Si sa fim putini seriosi ca de naivitate nu avem timp, dupa nici 1500km sa-ti apara greierasii?
  8. Am inceput cu o Dacia Nova 1,6 carburator dublu, super multumit de cum mergea, dar consuma o avere(nici nu vreti sa auziti). Am continuat cu o Dacia Solenza 1,4 benzina cu injectie, masina destul de lenesa, consum ~8l/100km. Acum am VW Golf IV 1.9TDI, 101cai, consum mediu pe ultimele 20000km de cand il am, aprox 6-6,3l.100km. Faptul ca un diesel este net superior unei benzinare la capitolul fiabilitate cred ca este indiscutabil. Tot ce-mi pare rau acum dupa benzinara, sunt sunetul motorului in turatii 6-7000rpm, insa tot acest lucru este mai placut la diesel, faptul ca nu trebuie sa urci mult in ture ca sa simti puterea masinii. Azi vara am fost pe TranFagarasean cu masina, si cu o remorca destul de mare dupa mine(pentru bagaje, cort, etc.), ideea este ca un diesel are cuplu de obicei dublu fata de benzinar de aceeasi categorie, si nu stiu cum s-ar fi descurcat benzinarul cu remorca pe acele serpentine, unde chiar daca vrei, nu poti merge numai in turatii mari, iar la diesel puterea-i sta in cuplu. Eu am 240Nm la 1900 de ture, pe cand o benzina de 100 de cai(scuzati-mi generalizarea) are ~130Nm pe la 3000rpm. @Tomy: sa-ti raspund la intrebarea "cum naiba sa cumperi diesel la mana a doua??". Pai..., mult mai degraba un diesel la mana a doua decat benzina, pe de alta parte insa, orice masina la mana a doua este ca si un loz in plic, doar dupa ce l-ai luat stii daca-i bun sau nu. In cazul meu, am dat 8300Euro pe masina in august 2006, masina este din 2001 si avea 188kkm. Am acum 209kkm, si ca ma crezi ca nu ma crezi, masina merge extraordinar de bine, este si a fost bine intretinuta si nu arata de varsta respectiva. Tot ce am schimbat la ea a fost un senzor de la ABS(senzorul de rotatie de la o roata)care m-a costat 130Ron+evident schimb ulei, filtre. Acum zi-mi tu ce masina mai buna puteam lua, benzinara evident, de acesti bani, cu aceleasi dotari?
 

×
×
  • Create New...