Jump to content

e2k

Membru
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About e2k

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/07/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    adyy_83

Profile Information

  • Location
    Braila
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo, Ford
  • Model
    Nubira II SX M/T, Focus 1.4
  • An
    2005, 2009
  1. Mi se pare aberanta masura de confiscare a masinii pentru depasirea cu 50km/h a vitezei legale. Cea mai buna solutia in opinia mea este confiscarea permisului si interzicerea dreptului de a conduce pe o perioada lunga de timp ( de ordinul anilor). Apoi dupa ce expria ban-ul la condus vinovatul daca mai vrea sa conduca sa fie obligat sa faca scoala de soferi din nou si sa dea examen ca si cum n-ar fi avut permis in viata lui. Asta mi se pare mie lege aspra dar care nu isi bate joc de munca omului. In felul asta omul isi poate vinde masina si foloseste banii rezultati din munca lui in alt mod daca nu este in stare sa-si conserve "privilegiul" de a conduce pe drumurile publice. Daca e singura masina din familie poate fi condusa doar de sot/sotie. Eu zic ca interzicerea dreptului de a conduce ani intregi este o solutie mult mai buna decat amenzile mari (care pentru cei cu masini foarte scumpe efectiv nu conteaza) sau confiscarea unor bunuri pentru care multi oameni au muncit ca se le aiba. In fond scopul este sa-i scoatem de pe sosea pe inconstientii care depasesc cu 50+ km/h viteza legala si daca le luam permisele cativa ani ne atingem scopul.
  2. Ar fi foarte bine sa continue, nu stiu care e situatia de cand a inceput criza dar eu stiam ca GM Daewoo este una dintre diviziile profitabile ale GM. Oricum mie imi plac masinile lor si ar fi pacat sa nu mai produca. Am avut un Aveo de care am fost foarte multumit 7200km pana cand a intrat un camion in el. Nu a fost dauna totala si a fost reparat de noul proprietar si acum merge iara fericit pe strazi, Cred ca noul GM ar trebui sa pastreze doar marca Chevrolet si eventual Cadillac si sa se orienteze catre masini de dimensiuni mai mici si cu motoare mici si cat mai eficiente la un pret competitiv. Cred ca GM Daewoo ar fi de un real folos pentru noul GM.
  3. Dar oare ce o sa se intample cu GM Daewoo?
  4. Ok am notat: uleiul de schimbat de la inceput si verificat AC-ul, cu cauciucurile am lamurit-o. O sa ma mai interesez si de taxa de poluare sau cum se mai numeste ea sa vad fata de Aveo daca ies sau nu mai ieftin. Oricum are multe avantaje fata de Aveo-ul modeul de care am avut eu: mai mare, 102CP vs 72CP, discuri de frane pe spate, geamuri electrice spate, proiectoare de ceata, oglinzi electrice si incalzite, tweetere. Cu toate astea are si un dezavantaj consumul mai mare.
  5. Multumesc de raspuns, asta ma interesa si pe mine care ar fi posibiliele probleme si ce ar trebuie sa intreb la dealer sa ma asigur ca totul e ok.
  6. Mi-am stricat Aveo-ul si cei de la Asriom au zis ca imi dau aproximativ 4200 de Euro daca nu vreau sa il repar (adica bani in loc de reapratie dar masina imi ramene tot mie si o pot vinede). Ma gandeam daca iau pe Aveo o suma aproape de 4000 Euro as putea lua o Nubria din asta care a mai ramas pe stoc. Ar fi clasa superioara modelului meu de Aveo (1,2 litri Plus 9200 Euro nou) si mai ieftina motor mult mai puternic, dar ma gandesc daca a stat un an fara sa mearga o mai fi buna? Parintii meu au o Nubria de apropae 3 ani au facut peste 60.000km si nu au avut nici o problema mare cu ea. E ca si cum as lua o masina SH noua si cu garantie (apropo cine o sa plateasca pentru garantie aia de la Ford Romania si in ce Service-uri o sa o pot repara pe garantie?). La Nubira parintilor mei nu s-a schimbat absolut nimic pe garantie (iese din grantie peste 2 luni). Ma rog nu sunt hotarat sa iau Nubria, poate un Aveo la fel sau il bag in reparatii pe asta, dar Nubira e o varianta.
  7. Evaluarea Daewoo, 10 ani la secret Finante - Evaluarea Daewoo, 10 ani la secret Coreenii de la Daewoo sustineau ca au investit 800 de milioane de dolari in fabrica din Craiova Bogdan Grosereanu Joi, 12 Iunie 2008 » AVAS sustine ca informatia nu este de interes public. » Tehnologia actuala, estimata la 400 de milioane de dolari, la second-hand. Muncitorii de la ford romania au demarat recent procesul de inlocuire a liniilor de productie pentru autoturismele Daewoo cu o noua tehnologie. Prima sectie care va fi demontata este vopsitoria, dupa care va urma sectia de caroserii. Compania Ford nu spune ce va face cu aceste utilaje, estimate de angajati la 400 milioane euro. Dupa unele surse din uzina, utilajele s-ar putea vinde pe piata second-hand. Demontarea utilajelor si eventuala lor valorificare pe piata second-hand pune intrebarea cati bani se vor castiga din operatiune. A iesit insa la iveala ca Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) nu vrea sa dea informatii cu privire la valoarea acestor utilaje, desi se afla in posesia unui raport de evaluare financiara a companiei Daewoo Automobile Romania (DWAR). Raportul, care a fost comandat de catre AVAS in vederea privatizarii, va fi facut public abia peste zece ani, ne-a declarat ieri Adrian Crivii, managerul si actionarul majoritar al Darian Consultanta Financiara SRL Cluj-Napoca, firma care a intocmit acest document. Potrivit acestuia, firma Darian are o clauza de confidentialitate in contractul cu AVAS, care ii interzice sa faca publice aceste informatii. "Am incalca acest contract daca am face publice informatiile cu privire la valoarea Daewoo. Nu le putem divulga decat dupa zece ani", ne-a declarat Crivii. AVAS refuza, la randul sau, sa faca publica evaluarea. "Aceeasi clauza de confidentialitate priveste si AVAS. Informatiile nu sunt de interes public", ne-a informat Adriana Tran, reprezentanta biroului de comunicare cu presa din cadrul AVAS. "Exista posibilitatea ca echipamentele actuale sa ajunga pe piata second-hand a tehnologiei. Mai sunt destule fabrici care produc autoturisme Daewoo", sustine Ovidiu Cioroianu, lider sindical. Cat valoreaza insa tehnologia nu poate decat banui: "Coreenii au declarat ultima data ca au investit in total 800 de milioane de dolari la Daewoo Craiova. Din acestia insa, numai jumatate ar insemna tehnologie de fabricatie, restul fiind subansamble". Potrivit reglementarilor in vigoare, datele clasificate la secret sunt doar acelea care privesc securitatea economica a Romaniei sau cele care stanjenesc competitia loiala. "Din pacate, noi nu am avut niciodata acces la aceste date, asa ca nu am vazut contractul dintre AVAS si firma Darian", ne declara surse din cadrul Consiliului. "AVAS se poate prevala acum de faptul ca informatiile privesc o companie privata, chiar daca ele se refera la o evaluare ceruta inainte de privatizare", declara surse din cadrul Agentiei pentru Strategii Guvernamentale. http://www.romanialibera.ro/a126907/evalua...-la-secret.html Cum, nimic din ceea ce a apartinut Daewoo nu mai este bun? Se schimba tot? Daca ar fi cumparat GM probabil ca utilajele alea ar mai fi putut fi folosite pentru a construi masini acolo. Sunt curios cine o sa le cumpere, asta daca nu e tot secret.
  8. Mircea, multumesc foarte mult pentru raspunsul asa de rapid, adevarul este ca sunetul mi se pare foarte puternic si sunt un pic ingrijorat. La fel de adevarat este ca in general nu merg peste 130Km/h, dar azi nu m-am uitat la vitezometru si "m-a furat" autostrada. Apoi am mers intentionat cu 140km/h sa ma conving ca sunetul apare doar peste viteza asta. Am condus si Nubira parintilor mei (E3) pana la 150km/h dar nu se auzea sunetul asta ca la Aveo. Daca le spun alora de la service problema oare pot sa-mi zica ca viteza de 140km/h este peste limita sau sunt obligati sa-mi rezolve problema chiar daca incalc legea? La viteza legala masina nu are problema asta.
  9. Ma scuzati daca s-a mai discutat dar azi am mers cu Aveo-ul meu 1,2 litri pe A2 si am observat ca la 140Km/h (si peste) se aude un sunet groaznic. Pare ca vine din zona compartimentului motor. Sunetul este destul de greu de descris dar este foarte puternic. Am incercat sa-i dau peste 140Km/h dar intensitatea sunetului creste de mi-a fost frica sa mai apas pedala. La 130Km/h nu se aude deloc si totul este in regula. Nu stiu cum sa-l descriu pare ca un Uuuuu-it (stiu e descriere tampita dar nu stiu altfel cum sa-i zic). Daca s-a mai discutat problema va rog sa ma redirectionati catre topicul respectiv, oricum o duc la service dar mi-ar prinde bine si niste idei. Va multumesc.
  10. Si eu cred ca era mai bine cu GM mai ales daca fabricau Spark si Aveo, pentru ca sunt masini ieftine pe care si le permit relativ multi romani. Nu cred ca Ford va face masini low-cost la Craiova eventual Fiesta care la clasa ei nu este chiar ieftina. Dar asta e pentru economia Romaneasca este ceva extraordinar sa avem o asemenea fabrica a unui mare producator auto. Guvernul si-a facut treaba bine de data asta.
  11. Multumesc de urare, si va multumesc tuturor pentru sfaturi. Pana acum sunt multumit de masinuta desi mi se pare mai slaba decat Nubira din unele puncte de vedere. Sistemul audio pentru mine este extraordinar pentru ca imi scriu CD-uri cu mp3-uri si le pot asculta in masina si in plus este si foarte bine integrat in bord. Ca aspect nu se compara cu un radio-CD auto universal cumparat si instalat ulterior. Consumul nu il fac inca am sa astept pana fac cateva mii de kilometri, oricum o sa merg cu ea prin Bucuresti asa ca nu ma astept la un consum mic.
  12. Scuze, reformulez: 9550E (masina fara culoare metalizata) plus 250E (culoarea cu mica) minus taxa de inmatriculare (discount al dealerului), dar nu mai tin minte cat mi-a scazut dealerul pentru taxa in jur de 160Euro parca a ramas pe factura in jur de 9640 9650 Euro. .
  13. Gata, l-am luat. A ramas pana la urma Aveo 4 usi 1,2 litri dublu airbag, ABS, A/C, etc, 9550E+250E-(taxa de prima inmatriculare). L-am condus doar 100Km azi si maine il duc la Bucuresti (l-am luat din Braila). In comparatie cu Nubira mi se pare mai slab la tinuta de drum, dar per total e ok. M-am obisnuit cu el cam dupa vreo 5Km dupa ce am iesit din curtea dealerului. Ma rog nu prea pot fi obiectiv pentru ca sunt foarte fericit ca sunt posesorul lui . In viitorul apopiat am sa-i fac si poze si am sa le pun pe Masina mea dar e banal, obisnuit si nu intentionez sa schimb nimic la el. Multumesc pentru sfaturi.
  14. Hm, da ar fi o idee, as iesi cu 750 de euro mai putin cam la aceiasi echipare. Am sa mai ma gandesc.
  15. Da ai perfecta dreptate am observat si eu ca la Chevrolet daca cresti in echipare pretul nu creste enorm de mult. Diferenta intre modelul meu (fara culoare metalizata sau mica) si cel mai scump model cu cutie manuala (fara culoare metalizata sau mica) este de 1650 de euro. Si la diferenta asta de pret sunt o groaza de lucruri in plus cum ar fi motor mai puternic, aer conditionat automat, geamuri electrice spate, oglinzi in culoarea caroseriei incalzite si comandate electric, airbaguri laterale, jenti de aliaj, manere portiere in culoarea caroseriei, 2 boxe suplimentare, volan si schimbator imbracate in piele, comenzi audio pe volan, proiectoare de ceata si ce-o mai fi. Cu toate astea eu doresc in vreo 2 ani sa-mi cumpar si casa si nu vreau inca sau dau multi bani pe o masina si am hotarat sa-mi iau un Spark la 7600 euro. La insistentele parintilor mei care au zis ca Sparkul nu e masina si ei nu o sa se urce niciodata in asa ceva am cedat si am hotarat sa-mi iau modelul asta (si ei sponsorizeaza ). Vroiam neaparat ceva cu aer conditionat servodirectie si ABS asa ca am ales echiparea asta. Masina asta depaseste deja cu aproximativ 2000 de euro suma pe care vroiam sa o dau initial asa ca sub nici o forma nu mai vreau sa o mai cresc chiar daca ar merita. Rog din suflet posesorii de Spark sa nu se supere din cauza celor spuse de parintii mei, personal mie imi place foarte mult Sparkul si de mult vroiam sa-mi iau unul. Multumesc de urare si am sa scriu aici impresiile mele despre masinuta.
 

×
×
  • Create New...