Jump to content

Geometrie computerizata 60 lei Rux Auto  


Photo
- - - - -

Problema Capac Delcou Cielo


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 CyPz

CyPz

    Forumist

  • Validating
  • 7 posts
  • Din:Turnu Magurele
  • Auto:Daewoo Cielo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 25 August 2011 - 12:56

Cielo korean 96' . Problema: Dupa o perioada de functionare , o opresc in parcare si ziua urmatoare nu mai porneste . Ca sa poata porni ii curat cu o surubelnita ascutita tolele metalice de pe capacul de delcou care sunt din aluminiu!! si rotorul de la delcou , partea metalica , care distribuie curentul in delcou. Dupa aceasta operatiune masina porneste. Problema e ca se repeta des acest lucru. Ce e de facut ca sa nu se mai intample acest lucru sau ce trebuie inlocuit?:wallbanger:

#2 Shift1

Shift1

    Forumist

  • Membru
  • 125 posts
  • Din:-
  • Auto:-
  • Model:CY0
  • An:2008

Posted 25 August 2011 - 13:17

Schimba-i piesele de la aprindere mentionate de tine..

#3 CyPz

CyPz

    Forumist

  • Validating
  • 7 posts
  • Din:Turnu Magurele
  • Auto:Daewoo Cielo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 25 August 2011 - 13:33

Schimba-i piesele de la aprindere mentionate de tine..


Au fost schimbate din acelasi motv

#4 papie

papie

    Forumist

  • Membru
  • 592 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:B 128 DAN

Posted 25 August 2011 - 13:35

Verifica cele 2 bobine - cea de inductie si cea din interiorul delcoului.

#5 CyPz

CyPz

    Forumist

  • Validating
  • 7 posts
  • Din:Turnu Magurele
  • Auto:Daewoo Cielo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 25 August 2011 - 13:51

Verifica cele 2 bobine - cea de inductie si cea din interiorul delcoului.


S-ar putea sa fie cea din interior pentru ca nu de la mult timp dupa ce a fost schimbata in service au aparut aceste probleme . Ms pt post

#6 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,601 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 25 August 2011 - 13:53

http://www.gmclub.ro...leme-la-delcou/

http://www.gmclub.ro...prindere-cielo/

#7 CyPz

CyPz

    Forumist

  • Validating
  • 7 posts
  • Din:Turnu Magurele
  • Auto:Daewoo Cielo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 25 August 2011 - 15:30

http://www.gmclub.ro...leme-la-delcou/

http://www.gmclub.ro...prindere-cielo/


Nu sunt scurgeri de ulei in capac . Este curat luna la interior cat si la exterior.

#8 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,601 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 25 August 2011 - 15:37

Am inteles, ideia e alta. Problema ta din cite am inteles e legata de arpindere, ceia ce include delcoul.

#9 CyPz

CyPz

    Forumist

  • Validating
  • 7 posts
  • Din:Turnu Magurele
  • Auto:Daewoo Cielo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 28 August 2011 - 12:22

Papie a dat rezolvarea la problema dar acum ese alta problema acum 2 zile am desfacut din nou capacul de la delcou tot dn acelasi motiv penru ca nu pornea si am sesizat pozitionarea acelei bobine dar problema este urmatoarea : cum se scoate?? am vazut ca era acolo o chestie care culisa pe acea "tija" si nu imi dau seama cum sa scot acea piesa...din cate cred eu mi se pare ca imi va trebui o presa dar vreau sa stiu de la voi. Aveti vreo idee? Cand vo avea ocazia voi face si caeva poze ca sa pot explica mai usor pentru cine nu a inteles

Edited by CyPz, 28 August 2011 - 12:23.


#10 ALiCE

ALiCE

    Forumist

  • Membru
  • 579 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevy
  • Model:Cruze 2.0D LT
  • An:2010

Posted 28 August 2011 - 15:02

Nu mai retin cum am scos-o, stiu ca m-am chinuit si eu ceva, dar 100% se poate fara presa.

#11 Shift1

Shift1

    Forumist

  • Membru
  • 125 posts
  • Din:-
  • Auto:-
  • Model:CY0
  • An:2008

Posted 28 August 2011 - 16:49

Rotorul delcou iese daca tragi de el cu forta

#12 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,630 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 29 August 2011 - 08:53

NU scoateti rotorul de pe ax. Se desface cu tot cu ax desfacand stiftul de la baza. Asta se desface cu un dorn (in lipsa de dorn merge si cu un surub mai rezistent) si se pune pe o piulita sau ceva inalt care permite culisarea.
Se noteaza pozitia piesei in functie de ax cu un semn pentru a se remonta in aceeasi pozitie.

Edited by Dj_Dark, 29 August 2011 - 08:56.


#13 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,601 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 29 August 2011 - 08:58

Eu cred ca se refera la lulea. Unde-i stift-ul?:mrgreen:

LE. Trebue doar sa caute, pe forum, treaba cu delcoul.

Edited by Viktor, 29 August 2011 - 09:04.


#14 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,630 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 29 August 2011 - 09:19

Intr-adevar, poate ai dreptate cu rotorul, si sigur ai dreptate cu cautatul dar decat sa strice ceva ;)

PS. Stifturi sunt peste tot :mrgreen:

#15 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,601 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 29 August 2011 - 09:23

PS. Stifturi sunt peste tot :mrgreen:


Deci, AVEM dreptate.B-)

#16 gagone

gagone

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:BR-23-ANK

Posted 10 September 2011 - 13:13

va salut,aceeasi problema am si eu...dar va intreb daca nu se poate schimba delcoul(distribuitorul) cu totul?....si daca da,unde pot gasi unul nou si cam cat costa...mersi!

#17 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,601 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 03 February 2016 - 00:23

Nu demult capacul delcou imi facu figura . Capac aproape nou, produs italienesc dar plin de fite bag seama . Se blocara carbunele la interior . L-am deblocat, suflat bine cu spray de frine, remontat si ... minunea o tinut o zi . Apoi l-am inlocuit da-l in durere, numa bine ca nu apucasem a il arunca pe ala vechi asa zis cu care merge struna. Ca si simtome : pornea fara nici o problema, dar cind o puneam in miscare o apuca scuturatul in accelerare . In accelerare fina nu facea fite, dar de ma lasam greu in acceletatie , valeiii ... o apucau tremuricii, apoi de cum se incalzea nu se mai impaca nici cu relantiul. Oricum, se simtea la mina ca arcul carbunelui agata nitel, nu foarte rau dar oricum fu al adevarat dupa cum ar trebui sa fie. Din curiozitate, voi sectiona capacul in cauza sa vad de ars la interior , ca arcul in cauza sa fi ruginit de la condens ... mai greu de crezut.



#18 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,601 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 05 February 2016 - 22:42

Printre picaturi o facui pe chirurgu' cu capacul in cauza. Nu am gasit absolut nimic ce sa ma uimeasca, cit se poate de curat in spatele carbunelui. Nu ars, nu rugina, nu calamina ... absolut nimic . Zdravosenia de arc trebuie sa o fi facut pe Gica contra , alta explicatie nu am . Con fiind la ambele capete iar la mijloc ceva mai mare in diametru, probabil se incalecau spirele sau asa ceva . Nu prea are voie s-o comita astfel insa ... asta imi sopteste, ca arcu-i inculpatul.






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users