Jump to content

 

Photo
- - - - -

Pompa De Benzina


  • Please log in to reply
134 replies to this topic

#1 ovi

ovi

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:TG.MURES

Posted 22 September 2004 - 12:40

vreau sa va intreb ceva? pompa de benzina bizie in ultimul timp mult mai tare ca inainte...(dimineatza am probleme la pornire si inca nu stiu daca din cauza ei sau nu) chiar deranjant pt. cei din spate? asta e un semnal ca se duce ? culmea e ca masina merge perfect daca reusesc sa o pornesc diminetza...am facut 1000 de km in ultimul weekend fara probleme...
am mai intrebat si mai intreb odata..daca nu va suparati...pompa asta nenorocita cand se strica se strica si nu mai baga benzina sau incepe cu figuri la pornire cu bazait puternic ..etc .pina moare de tot.?/????

#2 expero 16V

expero 16V

    Forumist

  • Membru
  • 1,193 posts
  • Din:Buzau
  • Auto:Opel astra coupe Bertone

Posted 22 September 2004 - 12:46

Nene la mine cand s-a stricat eram la o nunta, massina mergea perfect , am oprit la bariera sa treac trenul, cand s-o pornesc gata!!!! S-a stricat pompa.
Masina nu a pornit decat dupa vreo 30 de chei, mergea inecat si nu se putea tura mai mult de 1500, am reusit s-o trec pe gpl si multa sanatate...acasa!!
Ce-i drept la aia noua n-am observat nici o diferenta la bazait...

#3 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8,452 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 22 September 2004 - 13:08

La mine s-a dus într-o pantă. A început să se-nnece motorul, nu mai avea putere. După ce a pornit cu chiu cu vai, nu ținea ralenti-ul deloc. Cu pedala de accelerație la podea, abia-abia se mișca de pe loc.

Cu înjurături și forțând nota, a pornit până la urmă. După aia mi-am continuat drumul mergând numai peste 3000 rpm ca să nu moară motorul. Am schimbat-o a doua zi. Cea nouă bâzâie la fel.

#4 cata73

cata73

    Forumist

  • Membru
  • 250 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:HYUNDAI
  • Model:TUCSON 2.0 CRDI 4WD
  • An:2005

Posted 22 September 2004 - 14:33

incearca http://www.daewooclu...benzina&start=0

am avut o problema asemanatoare
pe langa ce este descris in linkul de mai sus (contact imperfect) intradevar ar mai fi si varianta pompei defecte (dupa parerea mea cam 95% sunt sanse sa fie pompa) pompa mea cand nu mai tinea presiune, intradevar bazaia mult mai tare, pentru ca invartea mai repede (pana facea presiunea), iar daca nu este presiunea corespunzatoare...nu porneste...verifici foare simplu...la tester iti verifica presiunea si aflii adevarul

sau...un contact prost, care dupa ce pornesti masina isi revine...cum am patit eu...

bafta!...dar sa scrii ce a fost...

#5 ovi

ovi

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:TG.MURES

Posted 23 September 2004 - 11:12

AM SA SCRIU DAR MAI INTII TRE SA SCOT 4 MILIOANE PT. POMPA...APROPO POMPA NU SE POATE REPARA? SAU NU MERITA EFORTUL!

#6 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8,452 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 23 September 2004 - 11:18

E capsulată, nu merge reparată.

#7 ovi

ovi

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:TG.MURES

Posted 23 September 2004 - 11:19

Si inca ceva...CATA, tu ce ai facut pina la urma ai schimbat pompa de benzina sau nu ???

#8 cata73

cata73

    Forumist

  • Membru
  • 250 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:HYUNDAI
  • Model:TUCSON 2.0 CRDI 4WD
  • An:2005

Posted 27 September 2004 - 09:55

am schimbat si pompa...cea veche inca mergea dar...daca ramaneai fara benzina nu se mai amorsa (decat foarte greu) pe cand cea noua...pui contactul si se amorseaza imediat (in cazul in care ramai fara benzina), in plus...pastreaza presiunea, pe cand cele vechi sau uzate...mai pierd din presiune cand stau...
2.300.000 in ianuarie...cred

#9 sorin77

sorin77

    Forumist

  • Membru
  • 569 posts
  • Din:SB/TM
  • Auto:Daewoo
  • Model:CIELO GLE/AC (55kw,1025kg)
  • An:'96

Posted 09 February 2005 - 21:53

Salut,

Am un Cielo din 96 care are indicatorul de nivel benzina defect (defectul a survenit imediat dupa ce masina a iesit din garantie ...am considerat ca e o nimica toata si nu l-am remediat la timp).
Tata a plecat intr-o zi cu masina in oras si a ramas fara benzina -Pana prostului cum s-ar spune ;)
- De 8 ani de cand avem masina niciodata nu s-a intamplat una ca asta :-W desi indicatorul ala e defect de multa vreme ...

in fine sa revin la poveste fara benzina fiind ...Tata a tot incercat sa porneasca la automat dar nu a reusit. Intr-un final a realizat ca nu mai are benzina. A venit acasa cu un taxi, a luat o canistra de 20 l cu benzina si s-a intors la masina. A alimentat, apoi a incercat sa porneasca - Nu a reusit sa porneasca. Se pare ca era dezamorsata pompa ...
singura nu s-a amorsat iar niste amici ai lu tata sau trezit ei sa arate ce si cum se face - prin punerea unui fir la masa - fir aflat sub capota langa motor - spuneau ei ca asa au vazut la altii cum se poate scoate benzina din Cielo -de in caz de nevoie ...

Toate una peste alta s-au desurcat baietii de minune si au reusit sa arda pompa de benzina! #-o

S-a dus tata la un magazin a intrebat daca au pompe de benzina pt Cielo, in sfarsit i-au dat aia o pompa, a gasit un mecanic care sa o monteze, au pus-o si a reusit sa porneasca masina.


Acum problema este ca in mers normal/ralanti pompa de benzina produce un BZZZZZZZ destul de suparator. Nu stiu ce sa ma mai fac :spumelagura:

Am mers la aia la magazin si au spus ca o schimba in garantie dar numai daca un servis autorizat spune ca de vina e pompa.
Am mers la servis si aia stiu una si buna - domnule o pompa de benzina merge sau nu merge! Ca bazaie foarte tare nu ii intereseaza. Asa ca aia cu magazinul nu vor sa o schimbe! :wallbanger:

Acum vreau sa va intreb CE E DE FACUT?
Cum scap de bazait ?
Mentionez ca este piesa de origine Daewoo.
Am schimbat inclusiv filtrul de benzina aflat dupa pompa ... ca ne-am gandit sa nu fie infundat ala vechii si pompa sa impinga mai tare ... ??? Dar se pare ca bazaitul e tot acolo si e DERANJANT !

:-?


Multumesc in avans pt. orice sfat care s-ar putea dovedi util.

#10 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,704 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 09 February 2005 - 22:15

Problema este ca ai luat o pompa proasta, am avut un prieten cu cielo care tot asa ii bazaia pompa si il bateam la cap zilnic sa o schimbe si nu a tinut mai mult de 10kkm si a crapat in mijlocul drumului. :-W

Solutia este sa te duci la service sa ii bagi la mecanic o spaga sub nas si imediat i se desfunda urechile si iti da o hartie prin care constata ca pompa nu functioneaza normal . :D si apoi cu ea la garantie.

#11 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 09 February 2005 - 23:12

Posibil sa fie o montare incorecta in suport fara inelul de cauciuc de la baza pompei sau stringerea incorecta a suruburilor de la capac si fara schimbarea garniturii acestuia.
Exact cum spunea si andreib varianta cea mai buna ar fi schimbarea invocand motivul ca pompa nu da presiunea minima de benzina.

#12 expero 16V

expero 16V

    Forumist

  • Membru
  • 1,193 posts
  • Din:Buzau
  • Auto:Opel astra coupe Bertone

Posted 10 February 2005 - 08:25

Sau sa iei toporul si sa te duci la un mecanic spunandu-i ca-l joci in picioare si ii pui calcaiul pe grumaz daca nu semneaza in puii mei ca-i pompa defecta..Da ce mama draq astia fac ce vor ei in tara asta!!

#13 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,704 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 10 February 2005 - 08:31

Daca ei nevoie de topor azi ma duc sa-l ascut pe al meu si ti-l trmit prin posta =)) . Acum serios, daca pompa scoate acel bazait este clar ca are un defect din fabricatie, care mai devreme sau mai tarziu va ceda de aceea trebe neaparat inlocuita mobra de sub masina. :-W

#14 expero 16V

expero 16V

    Forumist

  • Membru
  • 1,193 posts
  • Din:Buzau
  • Auto:Opel astra coupe Bertone

Posted 10 February 2005 - 08:35

Auzi andrei tu-ti dai seama ca nemernicul ala de mecanic stie asta dar nu vrea frate muschiul lui sa-l ajute pe om...Trebuie pus mana pe topor sa-l determini sa-si bage mintile in cap ca nu asa se face treaba

#15 sorin77

sorin77

    Forumist

  • Membru
  • 569 posts
  • Din:SB/TM
  • Auto:Daewoo
  • Model:CIELO GLE/AC (55kw,1025kg)
  • An:'96

Posted 10 February 2005 - 10:51

Posibil sa fie o montare incorecta in suport fara inelul de cauciuc de la baza pompei sau stringerea incorecta a suruburilor de la capac si fara schimbarea garniturii acestuia.
Exact cum spunea si andreib varianta cea mai buna ar fi schimbarea invocand motivul ca pompa nu da presiunea minima de benzina.

<{POST_SNAPBACK}>




Avand in vedere ca pompa cumparata a fost noua ma gandesc ca o fi avut toate garniturile sau suruburile necesare montarii.
Operatia de montare a fost facuta de mecanic si daca lipsea ceva cred ca ar fi luat de pe pompa veche. Poate o fi montat ceva gresit acolo ... cine stie.
In tot cazul masina merge destul de ok si la 130 km/h mai sus nu am incercat pe vremea asta, deci cred ca are debit destul si nu pot invoca debitul minim ...
In urmatoarele 2-3 sapt o sa fiu plecat din tzara, cand ma intorc o sa vad cum o rezolv.
Multumesc la toata lumea pt sfaturi !

Edited by sorin77, 10 February 2005 - 10:52.


#16 undoz

undoz

    Forumist

  • Membru
  • 93 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Cielo GLE SOHC 96

Posted 11 February 2005 - 14:20

si a mea bazaie dar m-am obisnuit cu ea .. cu casetofonul deschis nu se mai aude

#17 nicubarbu

nicubarbu

    Daewoo trader

  • Membru
  • 134 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo si Ford
  • Model:Matiz si Ford Mondeo (new)
  • An:Matizuri - 2005, Ford - 2007
  • Nr. Inmatr.:B-46-YSN , IS-69-BAR

Posted 11 February 2005 - 23:28

Verifica daca a fost pus capacul din plastic care acopera orificiul de acces la pompa (cel de sub sezutul banchetei spate). E posibil ca din graba, mecanicul sa fi uitat sa il puna sau l-a pus gresit si a sarit la prima denivelare.
Pompa s-a ars pentru ca s-a incercat pornirea fara benzina (motorul se raceste prin contactul cu combustibilul). Ma tem ca tatal tau e cel care a ars pompa si nu cei care au incercat sa o amorseze (amorsarea se face prin punerea la masa a unui contact din compartimentul motor - exact ceea ce au facut respectivii - de unde concluzia ca nu erau chiar afoni). Cel putin vara (datorita caldurii) nu se recomanda sa circulati cu foarte putina benzina in rezervor pentru ca motorasul pompei nu se va raci suficient si exista riscul sa se arda sau si mai rau sa se produca o catastrofa (multe masini au ars datorita unei probleme in interiorul pompei electrice de benzina).

Edited by nicubarbu, 11 February 2005 - 23:30.


#18 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 12 February 2005 - 00:00

Ma tem ca tatal tau e cel care a ars pompa si nu cei care au incercat sa o amorseze (amorsarea se face prin punerea la masa a unui contact din compartimentul motor - exact ceea ce au facut respectivii - de unde concluzia ca nu erau chiar afoni).

<{POST_SNAPBACK}>


Gresit nicubarbu.La terminalul de test al pompei de benzina din compartimentul motor se aplica plus(+) nicidecum masa(-).

#19 nicubarbu

nicubarbu

    Daewoo trader

  • Membru
  • 134 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo si Ford
  • Model:Matiz si Ford Mondeo (new)
  • An:Matizuri - 2005, Ford - 2007
  • Nr. Inmatr.:B-46-YSN , IS-69-BAR

Posted 14 February 2005 - 12:29

Corect!

Scuze pentru confuzie - eram prins de ideea in mare si am amestecat bornele.

Oricum, punerea acelui contact la masa nu poate duce la deteriorarea pompei de benzina (practic ea ramine nealimentata) asa ca inclin sa cred ca doar tentativele repetate de a porni fara benzina au dus la arderea motorasului pompei.

#20 sorin77

sorin77

    Forumist

  • Membru
  • 569 posts
  • Din:SB/TM
  • Auto:Daewoo
  • Model:CIELO GLE/AC (55kw,1025kg)
  • An:'96

Posted 08 March 2005 - 18:41

Salutare,


Am revenit numai ca sa va povestesc finalul cu pompa de benzina galagioasa ...

Odata am lasat masina afara peste noapte -de obicei o tin in garaj.
dimineata am tot incercat sa o pornesc, dar nu am avut sanse de reusita ... de ...era frig afara cam -18 grade.
Daca puneam contactul pompa isi facea bazaitul ca de obicei, dar masina nu a vrut sa porneasca.

Asa la nervi am mers cu un taxi la serviceul TehnicaNoua (in Sibiu) -service si dealer autorizat Daewoo,
mi-au dat cei de acolo un mecanic, am cumparat de la ei o noua pompa de benzina,
(am cumparat alta fiindca cea veche si galagioasa o cumparasem de la alt magazin si ei oricum nu ar fi vrut sa o schimbe chiar in garantie fiind
si ui asa ... a trebuit sa cumpar alta).

In sfarsit am ajuns acasa, mecanicul a montat pompa cea noua, a amorsat-o si surpriza a pornit masina aproape la prima cheie
si vreau sa spun ca nu se mai aude nici un zgomot.
Distractia m-a costat cam 5 mil + 600 de mii plata suplimentara ca de s-a deplasat mecanicul la fata locului.
...da macar sunt multumit, merge si nu mai face galagie. :lavolan:

Serviceul mi-a dat hartie oficiala cum ca pompa de benzina care am avut-o inainte si facea galagie e defecta si gata.
Am mers la aia la magazinul de unde am cumparat pompa si aia mi-au spus ca imi dau o pompa de benzina noua!
Eu le-am spus ca nu imi trebuie alta pompa de benzina ca deja am cumparat alta si sa imi dea banii inapoi.
In sfarsit ei insista in continuare sa imi dea alta pompa de benzina si ca o inlocuiasca pe aia defecta ...
pe moment inca nu e rezolvata problema ... da trebuie sa vad care va fi continuarea ...


... ceea ce trebuie spus e ca totusi s-a dovedit ca pompa cere am cumparat-o si facea galagie nu era originala daewoo ... asa cum mi s-a apus initial.
sorry m-am lasat inselat si eu ...
oricum am adaugat si informatia asta numa ca sa aveti grija ce piese de schimb cumparati pe viitor ...

cu bine,
Sorin




5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users