Jump to content
Sign in to follow this  
Senna

Socul Automat Tico

Recommended Posts

Imi pare rau pentru unii de pe acilea, sper sa nu se inflameze nimeni, dar si Tico e o masina ca oricare. Are carburator si gata. Si Dacia daca ar avea filtre ca lumea si garnituri omenesti nu ar mai face probleme.

 

Care e norocos si ii porneste fara sa bage spritzuri bafta lui, oricum e printre putinii. Si eu ma simt norocos, ca imi porneste la un sfert de sfert de cheie, doar ca trebuie sa ii dau 2-3 sprituri inainte ca sa nu moara dupa pornire.

 

Nu vad nici un rost sa nu dau sprituri, doar de dragul ca am Tico. Ca odata cu mindria asta ar trebui sa imi iau si alta baterie, ca asta are peste 6 ani (e originala)si daca nu mi-ar porni motorul din prima, ar muri dupa 3 invirteli.

Share this post


Link to post

deci pana la urma cum ramane cu pornirea la Ticozaur...nu a gasit nimeni o solutie???

Share this post


Link to post

salut, mie unul imi porneste la prima cheie cand plec fara nici o problema fara sa-i dau sprit, dar dupa ce merg un timp si am oprit porneste greu si doar cu spritz ...

:wallbanger:

Share this post


Link to post

Shocul ala automat e una din cele mai mari porcarii inventate la o mashina. Ma chinui vreo 5 minute la pornire s`o tin numai in viteza, iar cand apas ambreiajul intoarce lumea capul dupa mine ca la 4000 rpm face ca un Jumbo-Jet. :mda:

Edited by MariuZ

Share this post


Link to post

Marius, tu ai niste probleme acolo. Un service e scaparea ta. Am trecut si eu prin chestia asta.

Share this post


Link to post

Service-ul autorizat local e o bataie de joc si nu glumesc. Iti fura tot ce ai prin mashina, inclusiv si ultimul strop de benzina, iar cand mashina asta a mers la service "domnii" de acolo au spus ca asa e ea, ca habar n`au de ce face asa, ca asa a fost ea proiectata, ca nu are nimic, ca e normal si alte texte d`astea. Pe mine nu ma deranjeaza shocul automat, v-am zis... ma chinui s`o tin in viteza ptr ca atunci cand cupleaza la turatia aia aproape se ridica de la sol, dar nu mai stiu pe nimeni care sa pateasca asa ceva, sa urle motorul sub capota. Sa va mai spun si de consum? Astia de la Dacia Service au spus ca ei nu se baga, dar banuiesc ca e ceva electronic si nu se pricep la asa ceva la Tico. Ii si inteleg.

Share this post


Link to post

mariuz, incearca intr-unul din voiajele tale mai lungi sa ajungi si intr-un service auto daewoo intrucat nu este normal ce se intampla in carburatorul tau. Stiu ca este in el o clapa - nu cea de la soc - care atunci cand s-a blocat la mine a transmis motorului meu aceleasi sintome care le ai tu cand pleci. S-a rezolvat in circa 10 minute la service.

Share this post


Link to post

Inainte de service as zice sa cureti bine cu spray de curatat ce se poate curata pe acolo - s-ar putea sa se rezolve.

Share this post


Link to post

mecanicul ala e roman. nu? :rambo:

la mine era motorul mult prea turat si mi l-am reglat dupa ureche. acum din cand in cand tinde sa se opreasca dupa pornire. am fost foarte atent si depinde de benzina si de temperatura o sa-l mai reglez puntin de data asta cu temometru si dupa carte. sigur l-am "dat prea mic" (socul)

totul se rezolva si totul merge bine daca masina e in stare perfecta. data viitoare scuipa-l si nu te mai intoarce la el :rambo:

Edited by ZLI

Share this post


Link to post

De curand si la Tico meu, SL din 1998 a inceput sa faca la fel ca la voi. Se opreste dupa prima pornire, dupa vreo 4-5s, asta daca nu-i dau sprituri dupa ce a pornit, si uneori chiar si cu sprit parca tot ar vrea sa se opreasca.

 

Voi n-ati mai ajuns la nici o concluzie privitoare la defect, credeti ca puteti reveni cu news, care cum ce-a fost, daca cineva si-a rezolvat problema?

 

Dolfin

Share this post


Link to post

socul automat presupune un arc care reactioneaza la caldura. acest isi pierde calitatile dupa un timp. se schimba si costa in jur de 1.5 mil.

Share this post


Link to post

Magazin de unde sa-l iau?

Cum se cheama exact arcul?

Service recomandat?

 

Dolfin

Share this post


Link to post

Salut.. Eu n-am Tico.. In schimb am un Damas, care din cate stiu are motorul destul de asemanator cu Ticolino.. Si desi nu cred ca are soc automat (pentru ca are soc manual :) ), face cam la fel ca Ticolino.. Adica iarna, si chiar si vara daca sta mult timp degeaba, nu porneste la prima cheie, decat turat... Fie din pedala, fie din soc.. Altfel, merge 2-3 secunde si se opreste.. Ca si cand n-are destula benzina.. :) Sper sa va ajute in vreun fel... :) .. A! Inca o chestie, chiar si iarna, daca mergi mai multa vreme cu el si opresti si apoi pornesti dupa, sa zicem, cateva ore, numai face urat.. deloc.. pleaca din prima..

Share this post


Link to post

Arcul se numeste bimetal dar la Tico termoelementul de la soclu functioneaza la fel ca un termostat de radiator si are un burduf cu parafina care se dilata la caldura ! Se folosesc si bimetale pt a actiona socul, am umblat la un carb. de Reno 18 care era echipat cu asa ceva!

Share this post


Link to post

Sfat pt cie care au cat de cat habar de carbburat. ala de tico

 

Pe clapeta de acceleratzie ,undeva dedesubtul ei, se vede un cap de shurub stea(de obicei cu urma de vopsea alba).

 

Rotitzi de el in sensul acelor de ceas, 1/4 tura maxim 1/2 tura

 

Pt a avea acces la acel shurub , cu motorul oprit , rugatzi pe cineva sa tzina apasat "Blana" pe acceleratzie , shi vetzi putea invartii dde el cu ushurintza

 

 

 

 

Spor la treaba!!!

Share this post


Link to post

Sper ca nu dereglez carburatorul...sau poate imi ia vreo 12% :D

Edited by dreaQ

Share this post


Link to post

Daca era un apropo eu invirtisem de altul dar a scazuse de la 12 la 9 si ceva :) )

Share this post


Link to post

Are vre-un rost sa ma repet? potzi invartii 1/4 tura maxim 1/2 tura ...nu se va intampla nimik...Adika se va intampla...va porni minunat dimineatza!!!!

Share this post


Link to post

Maine incerc.Invart un sfert.Reglajul asta are face vreo problema la iarna? Trebuie sa il invart la loc?

Share this post


Link to post

DAI JUMA DE TURA IARNA , VARA DAI INNAPOI, REGLAJUL ESTE PT O PORNIRE USHOARA SHI IN TURATZIE PE PERIOADA IERNII( AJUTA LA INCALZIREA MOTORULUI MAI RAPIDA )

Share this post


Link to post

Eu am dat invers de acel surub ca era prea turata la pornire, cred ca se ducea in 2500 rpm. Acum e ceva mai turata ca la cald si imi place.

Share this post


Link to post

Daca misc de surubul ala masina o sa fie mai putin turata dimineatza la pornire? zici ca e mig diineatza :)

Share this post


Link to post

Desurubeaza-l jumatate de tura si apoi porneste-o. Daca mai e nevoie, mai desurubezi pana ajungi la o turatie ceva mai mare decat cea de relanti normal.

Share this post


Link to post

adica la relanti trebuie sa fie mai turata ? nu inteleg ? trebuie umblat la surubul ala cand motorul este cald ? de ce? se modifica si mersul in gol la relanti daca umbli la surubul ala ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...