Jump to content
Sign in to follow this  
f.marinescu

Tico 1997-1998, Folosind Benzina Fara Plumb, Noneuro ?!

Recommended Posts

Exista numeroase oferte de Tico 97-98 cu EURO 1.

Am intrebat la Posta, si mi-a spus ca un Tico care a fost inmatriculat in aprilie 1998, si care figureaza ca an de fabricatie in 1997, este NONEURO. Oricum cred ca aceeasi situatie este si pt 1999.

Masina merge u benzina faraPb. De ce ar fi NONEURO?

Care este adevarul? Sa inteleg atunci ca un VOLVO EURO 4 nu consuma oxigen, ba mai mult scoate pe toba de esapament picaturi de apa de izvor? De ce un Tico ce merge cu acelasi combustibil -fara Pb- si consuma 4.5-8 este NONEURO?!!

Share this post


Link to post

te rog citeste si tu ce ai scris si spune-ne daca pricepi ceva...

ce doresti sa aflii?

Share this post


Link to post

Ce legatura are posta?!

De cativa ani incoace plumbul din benzine a fost inlocuit cu ceva sintetic(sper ca zic bine) si se poate folosi benzina fara plumb si la motoarele proiectate sa functioneze cu benzina cu plumb.

 

Picaturile de apa pe care le vezi tu curgand pe tevile de esapament sunt de la catalizator daca nu ma insel :D

Share this post


Link to post

Deduc din ce spui caai incercat sa-ti platesti rovinieta si ca ai aflat ca ai tico noneuro. Corect? Este non euro.

Cu toate ca mie mi-au dat cei de la MOL rovinieta euro2-am tacut din gura ca deh doar facusem afacere. :D

Oricum despre tipuri de benzine, roviniete sau tipuri de tico s-a tot discutat.

 

PS: mike.omega la posta pentru ca de acolo poti cumpara si rovinieta.

Edited by dreaQ

Share this post


Link to post

mooooamaaaa parca suntem detectivi care descifreaza coduri secrete... Lara Croft scrie bre pe voi...

Share this post


Link to post

:o fftopic: Foarte interesant topicul. Nu am inteles nimic. :drinkers:

Share this post


Link to post
Exista numeroase oferte de Tico 97-98 cu EURO 1.

Am intrebat la Posta, si mi-a spus ca un Tico care a fost inmatriculat in aprilie 1998, si care figureaza ca an de fabricatie in 1997, este NONEURO. Oricum cred ca aceeasi situatie este si pt 1999.

Masina merge u benzina faraPb. De ce ar fi NONEURO?

Care este adevarul? Sa inteleg atunci ca un VOLVO EURO 4 nu consuma oxigen, ba mai mult scoate pe toba de esapament picaturi de apa de izvor? De ce un Tico ce merge cu acelasi combustibil -fara Pb- si consuma 4.5-8 este NONEURO?!!

Hai sa raspundem pe rind la intrebari :

1.Este adevarat exista numeroase tico EURO 1 ...

2.Al tau este NONEURO ...puteai sa intrebi si la benzinarie nu numai la posta .

3.Iti raspund cu o intrebare ...De ce merge Espero NONEURO cu benzina fara plumb ? ...raspund tot eu ...pt ca poate :) )

4.Un Volvo EURO 4 consuma oxigen dar spre deosebire de Tico are senzor de oxigen :P ...aaaaa si scoate pe toba apa de toba de esapament nu de izvor ...tico merge cu benzina fara Pb si ramane tot NONEURO pt ca si eu mai merg cu Motorina EURO 5 (foarte rar ) si am EURO 3 ...a era sa uit si a mea consuma tot 4.5% si 8% in oras ...si e EURO 3 ...nici eu nu mai inteleg nimik .

 

PS> nu m-am putut abtine sa nu raspund la aceste intrebari ...

Share this post


Link to post

Multumesc pt raspunsuri. Unii nu au inteles intrebarea, poate pt ca nu fac diferenta intre bere si benzina...? sau fac pe desteptii...doar atat. Lipsa de rabdare si atentie in lecturarea textului se datoreaza si stresului, si alimentatiei NONEURO, ANTIEURO... dar oricum in aceasta privinta nu se poate face nimic, decat, desigur, sa ne enervam, sa ne dam destepti si sceptici...

Poate cineva totusi sa spuna ca intotdeauna un EURO 1 este mai poluant pt mediu decat un EURO 2 ? Cred ca aceste incadrari sunt mai mult informative, pt ca nu este luat in calcul consumul masinii etc.

 

O alta idee(precizez ca sa nu se enerveze cineva). Dacia berlina cu GPL este clar EURO 3 si totusi este considerata NONEURO. Aberatia este clara ! De fapt nu se urmareste reducerea poluarii si incurajarea motoarelor mici, cat mai ales stimularea unei afaceri numita productie de automobile.

Share this post


Link to post

Dacia berlina cu GPL este Euro3(poate) cand functioneaza doar pe GPL,dar la temperaturi mai joase este Non Euro sau Euro 2(sau ce Euro o fi aia cu "perfuzie") pentru ca porneste pe benzina,iar la pornirea la rece ,la un mers urban de 10-20 km evacueaza cea mai mare cantitate de emisii poluante...

Sa stii ca o masina care are injectie si catalizator si ii pui benzina cu plumb este la fel de Euro 2 sau cat era ea inainte,dar pentru putin timp pentru ca plumbul contamineaza sonda lambda si catalizatorul .

Tico NonEuro,neavand catalizator va fi la fel de NonEuro folosind benzina fara plumb pentru ca va avea aceeasi concentratie de gaze poluante la evacuare ca inainte(bineinteles fara plumb).

Nu stiu daca s-a mai spus ,dar toate benzinele sunt fara plumba,numai ca inainte se foloseau aditivi pe baza de plumb pentru a ii creste cifra octanica(care erau mai ieftini si eficienti) decat cei folositi acum care sunt "ecologici".

Nu stiu de ce esti revoltat,dar in talon scrie clar in ce categorie a emisiilor poluante se incadreaza masina ta,iar cele de la posta deja le-au invatat pe dinafara...

 

 

Numa bine si multi km fara incidente! :lavolan:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...