Jump to content
Sign in to follow this  
Shenck

Electroventilator Tico ... ceva defect?

Recommended Posts

Nu inteleg o chestie: Ieri am facut bucuresti-giurgiu si al un moment dat mi-a pornit turbina desi aveam peste 90/h Am scazut la 60 si s-a potolit.

 

Indicatorul nu era mai ridicat ca deobicei, cam la 1/4.

De obicei turbina imi intra doar la imbulzeala de la orele de virf din buc.

Share this post


Link to post

Adica electroventilatorul, nu turbina si de fapt merge aproape tot timpul, vezi aici cum e la Matiz: http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=4...der=asc&start=0 ; presupun ca sistemul e analog, asa ca l-ai auzit cind a intrat pe tr.II de viteza, nu prea e normal sa se intimple asta la 90km/h, cind racirea e mult mai buna decit la viteze mai mici.

Faptul ca s-a oprit cind ai redus la 60km/h mie mi se pare a fi simptomatic pentru un termostat obosit ... sa mai zica si ticolosii ce ar putea fi ...

Share this post


Link to post

Iar a pornit de nebun :( am vazut ca porneste electroventilatorul in momentul in care acul atinge desenul , in partea stinga.

 

Cum e la voi?

 

In timpul mersilui, electroventilatorul introduce unele trepidatii neplacute , care se simt in volan si se simte clar si o pierdere de putere. Vara trecuta nu facea asa :twisted:

Share this post


Link to post

mai shenk a venit vara.

a imbatrinit masina.

mai sch. si tu lichidul de racire...ca eu il am pe cel original 8) :lol:

dar in fond ce te deranjeaza? :lol:

pe mine nu ma deranjeaza.

cind era mai noua...nu pornea ventilatorul nici la 40grade in oras.

acuma porneste cred ca si iarna in oras citeodata.

asta e 8)

Share this post


Link to post

Cind porneste, unde e acul la tine?

Am schimbat lichidul de racire prin ianuarie.

Share this post


Link to post

pina in jumatate. aproape la jumate dar putin stinga.

Share this post


Link to post

NU e normal sa porneasca la 90km/h in orice conditii decat daca e suspendata si merge in gol...

 

Schimba termostatul - e 140.000lei. Si schimba si lichidul... repede...

Share this post


Link to post

Electroventilatorul nu se mai opreste dupa ce opresc motorul. Temperatura creste foarte putin (indicatorul de temperatura de la bord nu creste niciodata mai mut de 3 mm)

Poate sa fie termocontactul - dar nu stiu unde este pozitionat, sau releul?

Sau tot circuitul de racire poate sa fie defect?

Share this post


Link to post

Pai electroventilatorul functioneaza si dupa ce opresti motorul daca este nevoie

Share this post


Link to post

Cat timp mai merge dupe ce opresti motoru?

 

Vezi daca mai ai lichid in radiator.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...