Jump to content
Sign in to follow this  
marr

Vw Polo Happy - Stiti Ceva ?

Recommended Posts

Am cautat saptamana trecuta o masina pt. sotia mea.

In cele din urma am - de fapt a - ales un Polo Happy.

In cca. 1 saptamana trebuie sa vina.

 

Motor 1,2 64 CP 112 Nm/3000 rot/min.

Dotarile din oferta (8328 Euro CIP)

-dublu airbag,

- AC "Climatic" semiautomat - ce-o mai fi insemnand si asta,

- servodirectie electro-hidraulica reglata in functie de viteza

- radio CD

etc.

plus:

- computer de bord (109 Euro)

- pachet electric (441 Euro)

- vopsea metalizata (fairway green) (243 Euro)

Pret CIP - 9121 Euro

 

Ce ziceti de masinuta ?

 

Are cineva sau stiti ceva despre masinuta asta ?

La ce sa ma(se) astept(e) de la ea?

 

Multam fain !

Edited by marr

Share this post


Link to post

"AC "Climatic" semiautomat" este AC cu reglare manuala.

Cel cu reglare automata se numeste "climatronic", sau, in cazul VW, dublu-climatronic. Adica are reglarea independenta a temperaturii pentru conducatorul auto si pasager.

 

Felicitari pentru alegere... e o masinuta super! :)

http://www.volkswagen.ro//ro/doks/preis_pdf/9.pdf

http://www.vwvortex.com/gallery/gallery2.p...20Lupo/Polo%20V

Share this post


Link to post

polo happy am vrut sa-i iau si eu lu mama da cand au bagat oferta aia cu 10.000DDp deja platisem avansul pentru hyundai getz. imi pare rau ca n-am luat polo dar nu mai aveam ce sa fac.

e super masinuta pentru femei

Share this post


Link to post

cam scumpa vopseaua metalizata (zic io)... 10milioane..?

Oricum, sunt convins ca o sa fii incantat de masinuta...

Share this post


Link to post

@razvanclub1

Sa nu-ti para rau ca ai dat banii pe Getz (doar daca e motoru de 1100 cu AC). E o masina super fiabila si nu vei avea nici o problema cu ea.Iti recomand totusi sa folosesti parasolaru pe timp de vara, ptr ca bordu e destul de sensibil, si s-ar putea sa se decojeasca central o folie subtire dupa un timp, daca va fi tinuta-n soare. In rest isi merita fiecare banut.

Share this post


Link to post

Stiam faptul ca AC automat se numeste "climatronic" si presupune reglarea automata a temperaturii. La fel, exista si "climatronic" dual-zone, dar din cate stiu eu se seteaza temperatura fata-spate (nu ca ar avea importanta).

 

M-a nedumerit numai termenul "clima semaiautomata". Eu stiam numai de clima automata si manuala ... sau o fi ca-n bancul ala cu %@#% semaiautomata - o ridici cu mana si cade singura ...

 

Vopseaua metalizata este intr-adevar al naibii de scumpa la VAG, da' asta o aveau in stoc (de fapt in Curtici) si am luat-o asa ca sa nu mai asteptam 2-3 luni.

 

Oricum, "doamna" sper ca va fi incantata de masinuta, ca eu sunt de cea din profil !

Share this post


Link to post

Dual zone inseamna setarea temperaturii in mod diferit pentru stanga / dreapta.

Share this post


Link to post

@Lucian79

nu am motorul de 1100...am 1.5Crdi

Share this post


Link to post

A/C semiautomat trebuie sa fie fara ecran LCD ca la climatronic, probabil setezi de la rotite o temperatura si o mentine, oricum sigur nu e ca A/C clasic!

Share this post


Link to post

Vin si eu cu impresii personale competente (cred). Tata are si conduce un Polo Attractive 1.4 16V 75CP achizitonat de nou exact acum in an, in ianuarie 2005, de la Porsche Romania. Am testat continuu masina si va prezint impresiile. Fac si o paralela la motorizarea de 1.2 al colegului care a deschis topicul.

 

1) Motorizarea de 75 cai este la limita inferioara, masina cantarind peste 1 tona la gol astfel demarajele in treptele superioare sunt modeste. Ma gandesc de mai multe ori inainte sa depasesc un TIR care ruleaza cu 90 de exemplu. Nici nu ma gandesc sa incerc manevra in alta treapta decat a IV sau a III.

Cu motorul de 1.2 deficitul se va accentua. Tata regreta uneori ca nu si-a luat versiunea de 100 cai.

 

2) Suspensia este rigida, spre sport, astfel incurajandu-se manevrabilitatea. Traseele interurbane sinuoase, cu urcusuri multe (serpentine) pot fi parcurse cu aceasta masina cu o viteza mai mare decat a altor modele accesibile cum ar fi Renault Symbol sau Logan, modele ale caror suspensii pun accentul pe confort. Si daca suspensia indeamna la sportivitate ce sa te faci un un motor asa slab cum e cel de 1.2? Colac peste pupaza, mai e si in 3 cilindri! Paradoxal, masina este de clasa mica, destinata in principal utilizarii urbane dar trenul de rulare este nepotrivit, intrucat deplasarile zilnice pe drumuri urbane de calitate mai putin buna se resimt de catre sofer si pasageri, pe drumurile de calitate slaba inducandu-se o senzatie crescanda de disconfort. Pentru cine va dori sa circule cu viteza prin intersectii cu linii de tramvai, hopuri, gropi, speed bumps etc sa vina de acasa cu casca de pilotaj si parasuta, asta daca vrea sa mai ramana pe locul ocupat in masina in momentul inceperii calatoriei :D

 

3) Am sesizat o tzacaneala auzibila cand motorul este pornit la rece. Ea dispare dupa prea multe secunde de la pornire. Nu generalizez, poate alte motoare stau mai bine la capitolul lubrifiat la rece axa cu came probabil. La 10.000km nivelul uleiului deja era la limita inferioara, a trebui sa completez 700 grame ca sa il aduc la o valoare decenta, intre jumatate si maxim. Umbla vorba prin targ ca mesterii de la service-ul Porsche nu fac plinul de ulei al motorului. La revizia de 15.000km am insistat ca tata sa verifice personal nivelul uleiului la receptia masinii. Era la maxim. Nu am mai avut timp sa verific daca intr'adevar masina consuma ulei sau a venit cu ulei putin din fabrica, am sa revin curand cu rezultate. Ca tot vorbeam de revizii, precizez ca costul primei revizii a fost astronomic, ajungand la incredibila suma de 7 milioane lei! Enorm! Huo! Hotii! :spumelagura:

 

Acesta este impresia mea proprie si personala. Multi romani traiesc cu prejudecata ca grupul VAG (VW) face masini bune, ca Golf-ul sau Polo-ul sunt masini extraordinare. Astfel, masinile produse de grupul VAG se vind bine in totalitate, incepand de la Polo, ajungand la Passat si terminand cu Tuareg. Achizitonand o astfel de masina veti obtine un pret ridicat la revanzare, in conditiile in care aceste prejudecati vor ramane.

Nu zic sa nu cumparati un Polo, dar daca tot il luati, macar sa aiba o motorizare decenta, minim 75CP, asta ca sa il asortati cu trenul de rulare cu veleitati sport. Bafta maxima, indiferent de alegerea pe care o veti face! :) >-

Edited by Senna

Share this post


Link to post

Senna, merci pentru impresii/consideratii.

 

Masina a fost deja comandata si urmeaza sa vina in cateva zile.

Partea cu performantele sportive nu ma prea intereseaza deoarece va fi masina sotiei si va fi utlizata preonderent in oras si pe distante scurte in afara.

Pentru drumuri mai lungi foarte probabil vom utiliza Kalos-ul.

Si oricum, la oferta Polo Happy motorizarea de 1,2 64 CP era singura disponibila.

Ce ma intereseaza este sa fie o masina buna, fara probleme, cu un consum rezonabil si care sa-si faca treaba.

Interesanta treba cu nivelul de ulei - am sa verific nivelul acestuia cand ridic masina.

 

Cat despre calitatea masinilor Volkswagen ... din pacate a ramas mai mult legenda.

Share this post


Link to post

Te rog frumos marr, sa ne spui si noua impresii despre model si motorizare mai ales. Dupa ce o ridici, daca reusesti sa ii faci consumul si mai bine, am citit ca sare undeva la 10 in oras la Fabia cu acelasi motor, dar nu stiu daca e adevarat...

 

PS. Parca aveai 2 Kalosi, ce-ai facut cu celalalt ? Scuze daca ai scris pe undeva si nu am vazut...!

Share this post


Link to post

Nope !

Nu am decat un Kalos.

 

O se postez impresii despre Polo in cazul in care apuc sa-l conduc, dar, asa cum am precizat, va fi masina sotiei.

 

Eu numai am alergat dupa oferte si am dus-o pe le dealer-ii din Sibiu ca sa-si aleaga ce-i place.

Si, off course, tot ce tine de intretinere, revizii, etc o sa cadai in sarcina mea - de aici si topicul asta; vreu sa stiu la ce sa ma astept.

Share this post


Link to post

Singura problema la VAG este faptul ca nu exista oameni in RO foarte bine pregatiti de aici vin si marile probleme din serviceurile VAG ,reviziile sunt foarte scumpe iar daca nu sunt facute la timp masina se razbuna ,piesele de schimb nu sunt foarte scumpe .

Share this post


Link to post

Si eu "am comutat" pe VW Polo Happy. "Evenimentele" s-au precipitat de maniera urmatoare:

- 08.01: am vazut masina expusa in fata la Billa cu pretul afisat de 9.998 EUR cu toate taxele incluse;

- 09.01: am sunat la Porsche Bucuresti Nord si am aflat ca nu mai au decat galbene;

- 10.01: sotul meu s-a dus la PBN si a rezervat ultima masina cu optional pachet inchidere centralizata;

- 13.01: ne-am dus la PBN sa vad si eu nuanta de galben si sa platim avansul si am aflat ca masina

s-a "desrezervat" si a fost luata de altcineva (rezervarea dura trei zile si a fost o neintelegere, noi ne numarand si ziua initiala; am rezervat una dintre ultimele doua galbene fara pachet inchidere centralizata si am stat bosumflata toata ziua;

- 16.01: am sunat la dealer care ne-a comunicat vestea buna ca s-a prelungit promotia si s-a lansat o noua comanda, dar pretul e cu 1% mai mare ca cel anterior;

- 17.01: am rezervat o masina culoare winter red cu pachet inchidere centralizata;

- 17.01: seara: m-am hotarat sa schimb pe tossablue;

- 18.01: ne-am dus la PBN si am platit avansul pt. o sunset red cu inchidere centralizata (pret total 10.928 EUR).

In toata perioada asta, pot sa spun ca n-am dormit si n-am mancat. Am de asteptat vreo 10 - 12 saptamani. Sper sa ma linistesc ca visez numai VW Polo-uri. Mai nou, rosii sunset.

Share this post


Link to post

Eu am avut noroc - intr-adevar, la momentul respectiv aveau numai galbene si/sau portocalii.

Masinuta despre care am vorbit la deschiderea topicului (fairway green + computer de bord + pachet electric) era comandata direct de dealer-ul din Sibiu si, in plus, era deja in Curtici cand am depuas eu actele de leasing.

 

Se pare ca pe marti (24.01.06) va fi aici.

Share this post


Link to post

Ieri cand am fost sa comand masina, am vazut mai multe Polo-uri in parcarea PBN. Una dintre ele avea culoarea fairway green si arata foarte bine. Mult mai bine decat ce se vede pe monitor. Felicitari sotiei pentru masina, Marr! Si poate postezi niste impresii de la "fata locului" dupa ce iti soseste. Poate asa mai imi trece de dor pana o vad pe a mea. Cea galbena era la Curtici, in 10 zile o primeam, dar m-am gandit ca peste o jumatate de an o sa uit de asteptare si o sa raman doar cu ghimpele ca nu am ales ceea ce am vrut, asa ca mai bine ma mai perpelesc cateva saptamani.

Sper totusi ca masina sa fie vioaie; am avut candva un break 1310 (Dacia) care ne-a scos peri albi pe drumul spre Paltinis; nu tragea motorul si se incingea de a trebuit sa oprim de vreo cinci ori pana am ajuns. Si nu era defecta, asa era ea. M-a cam speriat putin Senna.

Share this post


Link to post

partea mai trista e ca motorul de 1.2 este in 3 cilindri. dar, wtf, si matizul tot in 3 e, nu? iar mobra mea in 2. si totusi merg!

sa o stapanesti sanatoasa. e o masina buna cu dotari ok la pretul asta.

Share this post


Link to post

Da, este un motor in 3 cilindri. Din acest motiv (din ce stiu eu) este mai zgomotos (sau cel putin are un zgomot mai ciudat) la turatii mici (pana in 3000 rot/min).

 

Din ce am mai citit prin alte parti, se pare ca este totusi un motor cu performante decente (chiar bune in trafic urban).

 

OFF TOPIC:

Simpla curiozitate (oricum aflu in cateva zile) - oare masinile livrate in acesta perioada - indiferent de producator - vin echipate cu anvelope de iarna sau tot de vara ?

Normal mi s-ar parea sa fie echipate adecvat sezonului ...

Share this post


Link to post

anvelope de vara din pacate. mai e mult pana departe pt importatorii nostri...

Share this post


Link to post

Mi-am imaginat ca asa ar fi, dar, speram ca totusi sa intram si noi intr-o stare de normalitate.

Ce era sa puna un set de anvelope de iarna de 200-300 EUR la o masina de 10.000 !?

 

Da' asta-i numai la noi.

La nemti, fii sigur ca nu se intampla.

Ia sa-si ia nemtul masina noua si sa plece cu ea acasa pe autobahn. Daca il opreste politia si nu are masina echipata cu anvelope de iarna e groasa. Si vai de dealer-ul respectiv !!!

 

PS: Acum mi-am adus aminte - ceve-ceva se misca si la noi.

E probabil numai o chestie de marketing, dar, dealer-ul Skoda (si parca si la Seat am vazut, dar nu sunt sigur) ofera in acesta perioada, la orice masina noua cumparata si un set complet de roti de iarna (anvelope Dunlop).

Edited by marr

Share this post


Link to post

Azi am ridicat masina sotiei de la dealer.

Asa cum banuiam - nici vorba de anvelope de iarna !

In plus - asta ma deranjat la culme - nu aveau nici cartea tehnica @ carnetul de service. Cica vin saptamana viitoare !!! E ca si cum ai lua un medicament de la farmacie si ti-l da fara prospect - dupa el veniti saptamana viitoare !???

 

Primele impresii ... e o masina frumisica, destul de bine inchegata dar ... nu as schimba Kalos-ul !!!!

Nici macar daca ar fi la acelasi pret.

 

Motorul de 1,2 este destul de zgomotos (prea zgomotos chiar, pentru gustul meu).

Se simt cei 30 de ponei si 20-25 Nm in plus ai Kalos-ului ...

 

Zgarcitii mi-au dat-o cu 2 l de benzina in rezervor (comp. de bord "spunea" ca pot sa fac cu ei "0" km ). Am avut ceva emotii pana m-am vazut in statie (cca. 4-5 km)

 

Dar, ca si prima impresie, pentru scopul ei (masina cu care se va merge la servici, in oras si perin jurul casei) este excelenta.

 

La drum lung ... Kalos rullzzzzz!!

Share this post


Link to post

Cu cartea tehnica si carnetul de service, poti sa privesti si invers:

 

ai fi fost dispus sa mai astepti o saptamana, ca sa-ti dea masina cu toate cele?

 

e aceeasi dilema dintr-un restaurant, ce face chelnerul, iti aduce mancarea proaspat preparata cand e gata sau cand e suficient de rece ca sa nu te frigi? cum preferi?

Share this post


Link to post

Degeaba zici..polo e cu multe clase peste kalos :mrgreen: , poate doar motorul care este mai slabut.

 

S-o stapaneasca sanatoasa!!!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...