Jump to content

Recommended Posts

pe rapid inainte daca ma poate ajutaq cineva ca nu am cartea masinii

ieri am oprit 5 min si cand am pornit , nu mai mergea am miscat de bornele bateriei si pana la urma a luat-o

problema e ca nu mai merge ceasul de bord .Va rog sa imi spuneti ce numar are siguranta de la ceas , si care e siguranta de la faza mica pe partea stanga

daca se poate in 15 min ar fi idewal ca vreau sa ma duc sa le schimb

in rest numai de bine

 

degeaba am incercat sa ii dau ca nu gaseste nimic si stiu ca s-a discutat pe forum despre aceste probleme

 

multumesc mult

Share this post


Link to post

Pe interiorul cutiilor de sigurante te-ai uitat ? La mine stiu ca sint scrise toate sigurantele ... singura problema e ca sint scrise in coreana :(

Share this post


Link to post

va multuimesc inca o data pentru promptitudine

Salex si Baronului Local .

 

Ma duc jos sa ma uit .Despre pozele ca re mi le-ai trimis tu , le-am luat si eu de la tine .Am gasit manualul de leganta si mi-am notat exact ce mi-ai dat tu .Sa vad ce naiba oi face ca sunt la sigurante si bobinute si dracarii.

Oricum nu am inteles ef32 - 10 amperi - ef12 de ce imi da asa f\habar nu am, da cred ca difera teoria de practica .Ma duc jois urati-mi bAFTA .

 

Totusi .las ca vb cand ma intorc

multumesc inca o data

 

gata .

tre sa recunosc ca este un frig , chiar ger de am inghetat tot.

in fina am umblat la sofer jos la sigurante .Myultumesc Baroane pentru poze ca m-am uitat pe capac cum mi-a zis Salex si am avut placerea sa nu inteleg nimic ca erau toate cred ca in coreeana.

am schimbat prima de sus din stanga si e ok

sa vezi problema dracului .Am cumparat de la petrom sigurante .Alea sunt mai late .fa permutari de n luate cate k ,.In fine merge si e bine,

 

Despre faza scurta nu e din sigurante ci chiar din bec.S-a duc .Am vazut ca e relativ simplu am desfacut acel capac dupa care am desfacut becul si ...gata .O sa-l schimb maine sa iau un halogen .APROPO DE CATI AMPERI SA FIE ?

 

Am mai gasit niste firisoare pe langa sigurante rupte , le-am lasat acoloda habar nu am unde or duce.

DEin nefericire nu am dat jos caloriferul sa curat instalatia sincer era prea frig .merge si cu carton , sa nu radeti.Si daca tot am ceas acu am facut si o tura pe la o statie petrom unde zicea ca azi la ora 18 pentru primii 100 de oameni se da un plin gratis .Nici nu vreti sa stiti ce era acolo.Incredibil coada era facuta de aseara au stat idiotii aia in frig toata joaptea pentru 40 de litri.Acum se certau intre ei .Ca de obicei numai pensionari si rromi .

 

Multumesc inca odata oentru promptitudine!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
APROPO DE CATI AMPERI SA FIE ?

 

M-ai rupt !!! =))

 

De 55W :P , H1

Edited by Salex

Share this post


Link to post

sory , cu amperii.

LA peTROM IESIREA DIN BUC SPRE CONSTANTA bec h1 - 12,8 lei . In Auchan acelasi bec 5,7 lei .fff tare.

 

referitor la antigel ,nu l-am schimbat da mai am o intrebare .Despre termostat este situat cumva cum te uiti la motor in partea stanga unde intra furtunul de la radiator ? Are un fel de carcasa de metal ? acolo tre sa umblu .Ca daca toto schimb antigelu si curat radiatoru nu ar strica sa schimb si porcaria aia .

 

In rest numai de bine. Am spalat barca e curata numai ca am uitat sa ii dau cu sprei la incuietori si azi dimineata la 7 juma cine sufla in incuietoare de ametea .Io nu s-a deschis nici din telecomanda nici din cheie .Pana la urma ...am plecat cu ea\Aviz amatorilor .

Daca nu mai vb sarbatori fericite !!! ma pregatesc sa plec luni pana la BArlad .BY

Share this post


Link to post
Despre termostat este situat cumva cum te uiti la motor in partea stanga unde intra furtunul de la radiator ? Are un fel de carcasa de metal ?

 

Ala e termostatul de la Leganza si, asa cum ti-am scris pe PM, chiar va trebui sa il schimbi. Atentie ca are o garnitura pe care nu o cumperi impreuna cu termostatul nou, e reper separat :(

Share this post


Link to post

salutari tuturor , cam liniste pe forum , pe semne ca ati calatorit sau ati petrecut pe cinste .

Bucuresti - barlad plus imprejurimi , oras, coclauri si retur 850 de km cu 70 de litri .

Si la duc si la intors mers mai sportiv 120- 160 , bineinteles cu mici devieri in localitati 70 - 90 .

 

Mi se pare un condum destul de mare .Aveam mai multe pretentii la Leganza ...dar ma linistesc cu gandul la peugeotul soramii 207 care are 5 luni si care pe ruta buc - barlad a reusit performanta de 9 litri la suta . E drept ca a mers pe ceata si fff incet si sa nu uitam ca e totusi femeie , dar asa a aratat calc de bord cand a ajuns la destinatie.

 

Oricum daca aveti idei despre cum sa fac sa consume mai cu putin bun simt astept opiniile dvs.Nu ma trimiteti la service ca am fost .Pe tester motoru merge excelent nu are eroare de nici un fel , raportu de compresie e bun .Imi arunca ulei , pe sus pe la furtunul ala gros care intra intr-unul mai gros care duce la filtru de aer .

De ce arunca ulei nici asta nu stiu .In rest ok .se misca bine , da si buzunaru meu s-a miscat in aceasta saptamana. Nasol

 

Sarbatori fericite .La multi ani

Share this post


Link to post

Daca ai probeme cu termostatul,probabil de aici vine consumul asta extraurban,pe de alta parte la 160 pe ora...papa pe masura vitezei...dar eu zic ca nu e un consum prea mare.

Share this post


Link to post

8,23% in conditii de iarna si cu virfuri de 160km/h ... e OK dupa parerea mea. Daca ai mai avut si masina incarcata eu zic sa nu te plingi ;)

Share this post


Link to post

mai oameni buni io zic in continuare ca e un consum mare .Cand am luat masina acelasi drum darrrr atentie nu am depasit 3000 de ture , l-am facut undeva in jur de 6,5 - 7.

Nu pot spune exact .Dar acu parca m-a speriat masina asta .E adevarat din 850 de km care 400 i-am facut cu peste 130 pe ora dar si 300 iam facut cu a 2 a si a 3 a pe niste coclauri unde nu a intrat niciodata tractoru sa deszapezeasca .

MAma ei de masina , nu cred ca termostatul influienteaza consumul nu are cum , oricum asac um ai zis Salex cred ca ramane pe deschis . Daca merg repede creste , daca merg incet scade. Am io ac si de cojocu lui da sa treca sarbatoriule ca am ture la servici si nu am timp.

Apropo , azi am cautat sub scaunele din fata si am gasit acele conducte despre care lumea zice ca ar trebui sa bage caldura . Ori nu baga nimic ori baga aer rece.Unde sunt legate , dacasunt pe bune sau unde sa ma uit sa nu mai bage are rece ca e pacat de ala din spate.

In rest nimic nou merge saraca , cam 100- 120 km zilnic si prin bucuresti si prin imprejurimi .

 

numai bine - La Multi Ani

Share this post


Link to post

@chiper_dan : Termostatul influenteaza direct si chiar foarte tare consumul daca motorul nu ajunge la regim de functionare optim ... Lasam la o parte si eficienta scazuta a incalzirii habitaclului.

 

Oricum, comportamentul pe care l-ai descris (crestere temperatura la 130km/h iarna si scadere temperatura la viteza mica) mie mi se pare putin ciudat. Sa nu cumva sa ai radiatorul usor infundat ... asta o sa iti dai mai bine seama cind vine iarasi caldura. De fapt ... mai ai cartonul ala in fata radiatorului ???

 

Inca o data, parerea mea este ca iti consuma mai mult decit rezonabil ! Mai ales cu ultimele precizari pe care le-ai adus. Fa un consum la viitoarea iesire in conditiile unui mers de genul celui pe care l-ai spus in ultimul post si vezi ce rezulta :)

 

Tuburile alea de plastic de sub scaune sint conectate la modulul de conditionare a aerului si sunt "active" ca sa zic asa numai cind aerul este dirijat catre picioare. Intr-adevar aerul se incalzeste ceva mai greu pina ajunge la locurile din spate dat fiind traseul destul de lung si (poate) slaba izolatie a podelei. La a mea am bagat de jur imprejurul tuburilor (pe sub mocheta) plastic-burete izolator de 10 mm. E drept ca in fata iti fierb picioarele pina cind ajunge sa dea caldura si in spate, insa cred ca mai mult de atit nu se poate face

Share this post


Link to post

Termostatul influenteaza consumul la drumuri lungi numai daca a ramas complet deschis si temperatura motorului este tot timpul scazuta.

Termostatele de obicei nu mai inchid bine si motorul se incalzeste foarte greu pe distante scurte in oras si acolo influenteaza major consumul de carburant.

Share this post


Link to post

Am vrut sa merg pe mina lui ovi_jer si am plecat sa cumpar un acumulator Caranda Maxima pentru Leganza. Cind am ajuns la reprezentanta, cu toate ca vorbisem anterior la telefon cu un nene de acolo, au descoperit ca nu au Caranda Maxima cu borna inverse la cerintele Leganzei ... au vrut sa imi dea o Caranda Durabila insa am zis pas.

 

Pur intimplator am intrat intr-un magazin unde am gasit un acumulator de care m-am indragostit pe loc, sa zic asa. E vorba de un Steco Long-Life, 60 Ah si 610 A !!! Din pacate nu are bornele inverse insa am rezolvat problema facind niste cabluri de prelungire. Spre norocul meu am gasit niste cablu PIRELLI, din Cu super ca lumea, cu 3 straturi de izolatie. Am pus papuci de alama de 200A pe care i-am lipit (cositorit) de cablu.

 

La verificare am avut urmatoarele valori de incarcare:

- cu consumatori (faza lunga+scurta, suflanta la maxim, radio, dezaburitor luneta+oglinzi) : 14,20 V

- fara consumatori, indiferent de turatie : 14,40-14,50 V

 

Sa mai zica cineva ca Leganza are probleme la incarcare !

Share this post


Link to post

Are ! Din cauza papucilor si a bornelor, asta nu-i o noutate, s-a postat de peste 1 an.

Share this post


Link to post
Din cauza papucilor si a bornelor ...

 

Trecind peste astea :) . De asta am si precizat ce papuci am folosit si cum i-am "prins" de cabluri.

Share this post


Link to post

Mama ...da voi chiar sunteti indragostiti de aceasta masina !!!!!

 

Salex- asta voiam sa spun cu carton in fata oscileaza . adica sare acu de jumate nu fparte mult . Daca revin la viteze mai normale intre 100 si 120 ramane la jumate sau scade schiar putin sub jumate . Oricum sper sa rezolv si chestia asta cand ne vom intalni.

Vara , de fapt august anul asta nu a oscilat de loc , urca aproape de jumate si ramanea acolo chiar si la viteze mari (Ex. 190)

 

Sincer si eu am fost indragostit pana sa imi iau si sa vad cat papa. In schimb nevastamea nici nu vrea sa auda ca o vand.

 

O sa revin cu alte consumuri zilele astea am pus deja 28 de litri si maine completez pana la plin .Am deja 250 in buc facuti .

 

Numai bine

Share this post


Link to post

eu am leganza de un an si nu as renunta la ea pt nimic. aaaa si consumul 10-11% in oras si 8% in afara daca esti bland cu ea

Share this post


Link to post
... consumul 10-11% in oras si 8% in afara daca esti bland cu ea ...

 

Din pacate in Bucuresti nu mai ai nici o sansa sa iti consume o Leganza sub 13-14 decit daca circuli doar noaptea la ora 2:00 sau in weekend :( . Oricum, in conditiile astea in care un Cielo ajunge la 11% sau chiar sare de 11%, eu tot consider ca motorul de Leganza e rezonabil la consum vis-a-vis de ce da din el si ce are de facut.

Share this post


Link to post

ce e foarte adevarat !! 28 de litri circa 220 de km facuti numai in buc pe ninsorile astea , plus relantiu cat cuprinde ca sa mi se dezghete geamurile .

Oricum nu am avut probleme cu derapaju deloc , nici cu parcarile in zapada.

Share this post


Link to post
28 de litri circa 220 de km facuti numai in buc pe ninsorile astea , plus relantiu cat cuprinde ca sa mi se dezghete geamurile .

 

Deci ! Chiar daca nu ai fi tinut motorul mult la relanti, chiar daca nu ar fi fost dezastrul legat de zapada si drumuri, din cifrele furnizate de tine rezulta un consum de cca 12,73l/100 km, mai mult decit rezonabil si pe vreme buna cu carosabil uscat.

 

Apai, daca vin acum si umplu o lista intreaga de conditii adverse pe care le cunoastem cu totii, stii unde ajung ?! SA NU TE MAI AUD CA TE PLINGI DE CONSUMUL Leganzei [-X

Share this post


Link to post

nu mai zic nimic .Tac si inghit . Da tare drag imi e cand merg cu ea pe strada !!!

Share this post


Link to post

Te cred :) stiu cum e . Din cite povestesti, ai nimerit una care merge si destul de bine. Daca as fi in locul nevestii tale, doar la zvonul ca ai putea sa o dai pentru ca papa mult te-as ameninta cu divortul :D .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...