nbd Posted November 29, 2005 Azi cand plecat spre casa, imediat dupa ce am plecat de pe loc m-am uitat la kilometraj si arata 120.. am luat piciorul de pe acceleratie si a inceput sa coboare acul .. insa daca acceleram sarea iar ... am oprit si repornit motorul dupa care functionat normal... Treaba asta s-a mai intamplat acum cateva saptamani cand era seara si ff frig atunci am crezut ca a inghetat cablul... acum nu mai stiu ce sa cred .. Voi ce ziceti ?! Share this post Link to post
priest Posted November 29, 2005 Cred ca incepi sa ai probleme cu angrenajele cadranului de kilometraj. Doar un service te rezolva doar daca nu ai chef sa dai jos bordul. Share this post Link to post
nbd Posted December 5, 2005 treaba asta tine de garantie?! in conditiile in care am montat casetofon si alarma .. Share this post Link to post
mdascalu Posted December 8, 2005 Du-te direct la un service. Vezi ca este pe undeva un post unde era scris ca este o legatura intre vitezometru si centrala electronica a masinii. Daca ea nu primeste semnal de la vitezometru pot sa apara probleme. Nu stiu exact ce dar o verificare in plus nu strica. Share this post Link to post
tolin Posted December 8, 2005 Nu te lua dupa postari "din auzite". Daca acul s-a dus in 120 e de vina mecanismul "ceasului" (vitezometrul). Sigur ca ai garantie, alarma si cas-ul n-au legatura cu mecanica vitezometrului de pe Matiz. Share this post Link to post
adostar Posted December 8, 2005 asa ceva am patit si eu cu matiz-ul de la serv. dar si-a revenit miraculos. Share this post Link to post
mdascalu Posted December 8, 2005 (edited) O bucatica din schema electrica a vitezometrului. Contact_REED.bmp Edited December 8, 2005 by mdascalu Share this post Link to post
tolin Posted December 8, 2005 Traductorul cu magneti si contact REED da informatie de kilometraj la ECM. Vitezometrul este mecanic. Ambele + contoarele mecanice au comun cablul de kilometraj. Deci, nici o legatura intre comportarea descrisa in topic si ECM. Share this post Link to post
mdascalu Posted December 8, 2005 Este foarte posibil sa ai dreptate. Eu am scos de pe masina doar efectiv bordul. Inca nu l-am desfacut, dar "cred" ca parte cu releu REED este fixata pe mecanismul vitezometrului. Share this post Link to post
tolin Posted December 8, 2005 (edited) Anexez aici niste poze: http://matiz.uragan.cz/kel/kel_0009.jpg http://matiz.uragan.cz/kel/kel_0010.jpg http://matiz.uragan.cz/kel/kel_0011.jpg Contactul REED sau sonda HALL (doar cand ajungi acolo devine clar) este fix, doar magnetul e solidar cu mecanismul vitezometrului si a kilometrajului. Edited December 8, 2005 by tolin_afc Share this post Link to post