Jump to content
Sign in to follow this  
razvani

problemă la Cielo cu acceleraţia

Recommended Posts

Ce marca/tip de bujii ai si ce distanta au la electrod?Ce impendanta au fisele la bujii?

Share this post


Link to post

Bujiile sunt Champions modelul ...? cel recomandat de producator (a zis nenea la service). Chiar ieri le-am scos pentru curatare (dar nu era nevoie, erau "arse" foarte bine), distanta 0,95 mm. Impedanta fise incepe de la cca 10 ohmi cea lunga pana pe la cca 6 ohmi cea scurta (cumparate de la magazin Daewoo chipurile sunt de silicon, dar ... surpriza, prima manevra -noii fiind- a trebuit sa indepartez protectia metalica la una din ele pentru ca avea cate o scapare la masa).

Operatii efectuate ieri: Curatat reglat distanta bujii, verificat fise, curatat IAC, curatat capac + lulea delco, desfacut (de geaba) senzor pozitie clapeta acceleratie (nu am stiut ca este capsulat am vrut sa dau cu un spray pentru potentiometre, banuiesc ca asta are inauntru - un semireglabil ? )

PS: Au costat 70 RON (fisele) acum un an si mai si scria made in corea (poate sunt made in UE :shock: adica poate turcia).

Edited by papie

Share this post


Link to post

Daca tot le-ai desfacut trebuia sa notezi codul dupa ele.Distanta la electrod trebuie sa fie de 0,8.

Sunt 2 variante : ori nu sunt cele care trebuie ori au km foarte multi.

Share this post


Link to post

Cielo '95 merge pe cabluri fara rezistenta distribuita, 6-10 ohmi ?

Share this post


Link to post

Ok. Am sa verific codul. Au cca. 7000 km.

 

Orice conductor (electric) conventional in functie de sectiune si lungime isi modifica impedanta.

Eu zic ca este normal ca fisa scurta sa aiba o impedanta mai mica decat cea lunga. Eu am dat cifrele in ohmi nu Kohmi, un ohm inseamna f.f. putin.

Share this post


Link to post

Eu ma refeream la faptul ca la motoarele cu ECM se folosesc cabluri cu impedanta de ordinul K Ohm-ilor.

Share this post


Link to post

Mii de scuze. Intradevar este vorba de 10 - 5 Kohmi. :osanale: Nu ma asteptam sa aiba o impedanta asa mare (fiind vorba totusi de un conductor).

Bujiile sunt champion RN9YC (urmeaza sa modific distanta la 0,8 - dar parca citisem pe undeva ca o distanta mai mare este recomandata pt. GPL , sau nu ?!

Edited by papie

Share this post


Link to post

:o fftopic: Sfat: Regleaza distanta la 0.8.(Ovi stie ce spune :mrgreen: )

 

Bafta.

Share this post


Link to post

O sa reglez distanta la bujii la 0,8, dar codul este bun ?

Edited by papie
  • Like 1

Share this post


Link to post

Champion RNYCC gap 0,8mm.

Data viitoare citeste in subiectul unde se discuta de bujii si cumpara NGK.

Share this post


Link to post

OK :) >-

Share this post


Link to post

Am observat ca daca accelerez la al meu Cielo Sohc,1996,cum incep sa iau putin piciorul de pe pedala,adica "retrogradez" piciorul,masina trage mai bine,ca si cum ar lua avant,mai bine decat cand accelerez,ce sa fie?Se simte in treapta a III-a,a IV-a cel mai pregnant.Avans incorect?Bujii schimbate,distanta reglata cu lera,respecta indicatiile,delco cu 40.000 km,fise ok...

Share this post


Link to post

Salutare lume...

Am si eu 2 probleme...

1. Cand este motorul rece la accelerare (de la mers in gol) intai scade turatia vreo 100-200 ture ai apoi creste, fenomenul dispare la motorul cald.

2. Porniri greoaie random, adica invarte motorul 2-3 sec, si apoi o ia din loc (treaba asta o face cu predilectie cand e motorul cald)...si zic "random" pt. ca nu tot timpul face asa...~50% porniri la sfert...

Edited by razvy79rzv

Share this post


Link to post

Nu stie nimeni ce ar putea fi la mine,pls?Multumesc!

Share this post


Link to post

Nu cumva accelerezi prea "brutal" subturat fiind - in treapta superioara necorespunzatoare? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Nu stie nimeni ce ar putea fi la mine,pls?Multumesc!

Verifica sa nu ai piedreri de vacuum in galeria de admisie pe la furtunase.

Verifica sa nu ai infundat vre-un stut in care intra furtunasele de vacuum (MAP), sau sa ai vre-un furtunas scos sau crapat.

Poate sa fie si de la injectoare infundate.

Si se mai poate sa fie de la senzorii TPS si MAP.

Se poate sa fie de la supapa de reglare presiune benzina, de pe retur, care, cand accelerezi mai mult la turatie mica nu se mai inchide, si nu mai creste suficient presiunea de benzina la injectoare, astfel debitul de benzina injectat in admisie e mai mic decat trebuie (amestecul devine prea sarac).

 

 

Trebuie verificata si pompa de benzina daca pompeaza cu debit si presiune suficienta.

Filtrul de benzina, sa nu fie infundat.

Edited by mgrigo2000

Share this post


Link to post

Salut! Am si eu o problema cu un cielo 2001 Korea. Accelerez si nu are vlaga deloc, chiar daca apas acceleratia la maxim. Daca iau piciorul usor in loc sa incetineasca, masina o ia din loc (creste turatia). Daca incerc sa dau "sprituri" reusesc sa accelerez. In depasiri nu pot intra si uneori abia-abia ajung la 60-70 cu ea. Bujiile sunt schimbate, fisele la fel, pompa e si ea de cateva luni schimbata. Ce ar mai putea fi? Am citit ceva de senzorul de acceleratie sau sonda lambda, dar speram sa imi raspunda cineva care a avut aceeasi problema. Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

verifica cablul si manseta de acceleratie :) vezi daca nu se prinde pe parcurs sau este prea slab :)

Share this post


Link to post

Ma poate lamuri si pe mine cineva in legatura cu urmatoarea intrebare: la un cielo('96, 1.5, gle, 8valve, 167mii km) care senzor ii este echivalent senzorului de la arbore motor al unui opel vectra? Ma poate ajuta cineva?MULTUMESC!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...