Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Am si eu o problema...am avut radiatorul spart de curand si am mers cu ea cam jumate fara antigel...pana acasa...adica mers cam 15 minute asa...in ritm lent...acuma se aude un suierat de la carcasa distributiei...am ascultat cu un furtunel :P ...zgomotul e un suierat metalic , nu pare huruit de rulment si nici sunetul ala cum fac Cielourile din cauza curelelor...ma gandesc ca pompa de apa s-a dezaxat din cauza ca a mers apropape in gol atunci...mesterii de la un service bun din giulesti...nu dau nume...a zis ca asa face toate...dar au schimbat totusi rola intinzatoare distributie, insa nimik...da-ti-va si voi cu parerea...pt ca acuma face mai rau un pic si se aude si cand accelerez...poate fi de la lti rulmentide pe la distributie?Alternatorul nu pare sa faca.

Share this post


Link to post

Nu au rotit si de pinionul pompei de apa cand a fost data cureaua jos?

Share this post


Link to post

Posibil una din curele sa fie prea intinsa ( AC sau Alternator ) sau uzura in rola intinzatoare de la AC

Share this post


Link to post

@Pepinno

Si eu am un zgomot la Esperache, suspectez tot pompa de apa. Daca tot suntem vecini in Berceni- City, inainte sa ma duc la Grand Garage pentru mai multe lucrari, se poate sa-ti dai cu parerea? Doar asa sa stiu ce le spun oamenilor, ca nu sunt frati cu Mama-Omida, sa stie ce probleme am eu...

O parere nu strica, zic si eu...

 

Cu stima,

Costel

Share this post


Link to post

Doar nu te`oi putea lasa asa la ananghie.... :) ) oricand..

Share this post


Link to post

Multumesc! Tinem legatura!

 

Cu stima,

Costel

Share this post


Link to post

Si eu am avut o problema asemanatoare cu un suierat-uruit care la inceput era prezent numai atunci cand acceleram insa mai apoi a devenit sesizabil si la ralanti. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie de la pompa de apa insa sunetele nu sunt suficient de puternice pentru a trage o concluzie. Mi-am luat inima in dinti si am bagat (de nevoie) un drum Bucureti-Pitesti si retur (100-120Km/h) si spre marea mea surpriza zgomoul a disparut. Acum nu stiu daca i-a facut un bine sau un rau cert e ca nu se mai aude. Ce parere aveti?

Share this post


Link to post

Off-topic: Dino ... ce anume i-a facut bine din drumul B-Pitesti... viteza sau gropile? :D

 

Referitor la topic... am avut zgomot asemanator (gen turbina) ce se auzea pana in 2000-2500 de ture si era de la pompa de apa. Initial se auzea numai cand era motorul rece si f incet dar a luat-o usurel pana cand nu am mai rezistat si am bagat o pompa noua.

Si de atunci gata cu zgomotul...

Din ce am constatat pompa de apa avea un mic joc si paletele cred ca suferisera de pe urma cavitatiei cum se zice in hidraulica.

 

Sper ca si la tiberiu sa fie numai atat.

 

Later edit: Masina mea nu suferise de pe urma lipsei de apa, deci era uzura normala a piesei. Cred ca nici la tiberiu nu e de la lipsa de apa.

Edited by midnight_racer

Share this post


Link to post

:spumelagura: Merci baetzi...acuma macar am mai multe pareri...Intr-adevar sunt 90% sigur ca e de la pompa de apa...singura problema este ca am prins un mecanic mai puturos randul trecut si nu a vrut decat sa schimbe rola distributiei...acre are doar 2 suroabe si nu trebuie reglat avansul si alte cele...dar acuma ma duc la ei si-i iau de c...e chiar daca e iarna ii piun s-o schimbe ca ma cam deranjeaza sunetul...Va dau de stire dupa...

Share this post


Link to post

M-am facut de o noua problema. Cand circuitul de racire are presiunea normala pierde antigelul rapid. La inceput am crezut ca s-a dus iar un Teu de la GPL, dar nu e asa. Nu pierde decat daca e sub presiune la temperatura de lucru, daca desfac capacul de la vasul de espansiune nu mai pierde. Pierderea se face pe undeva pe sub fulie(nu am putut sa ma bag mai mult). Ce ziceti m-am facut de o pompa de apa noua? Abia schimbasem distributia. Acu iar trebuie sa o dau jos, nu?

Share this post


Link to post

Cam asa ceva.Deasta e treaba buna la grupul vag cu schimbarea pompei de apa obligatoriu cu distributia.

Share this post


Link to post

Cand accelerez, de la 2000 pana la 3000 de ture se aude un suierat, asa a facut de cand am luat masina dar am zis ca asa trebuie sa se auda asta executive, dar acum ma tot gandesc daca nu e vreun defect ca imi pierde antigel pe undeva (asta cam de cand am schimbat antigelul cam o luna si jumatate), pana acum am completat cam un litru.

 

Ieri m-am bagat sub ea pe canal si am observat ca pe aparatoarea de plastic din dreapta e umed, si pe corpul de la AC vreo 2 picaturi. saptamana trecuta am completat antigelul si acum s-a dus din vas cam un centimetru in adancime (a fost la maxim). Voi ce ziceti?

 

Mersi

Edited by EXE

Share this post


Link to post

am si eu o problema. pompa de apa pierde lichid de undeva. am fost la un service si cred ca o sa trebuiasca sa o inclocuiesc. acum vine mare dilema: la autonet giulesti pompa costa 140 RON , la un magazin din militari costa 105 RON iar la magazinul daewoo de la apaca 75 RON. de ce? care-i diferenta? pa care sa o cumpar ? toate arata la fel.

Share this post


Link to post

Ia-o pe cea mai ieftina cea de la apaca, restul baga adaosuri nesimtite.

Share this post


Link to post

Magazinul de la Apaca este importator direct Korea si unele piese sunt mult mai ieftine decat in alta parte... unii chiar exagereaza cu adausul...

Share this post


Link to post

100.000 km e mult, e putin pentru defectarea (curge lichid de racire) unei pompe de apa la Cielo?

Nu se aude nici un zgomot suspect gen şuierat sau uruit.

Multumesc.

Edited by valiman

Share this post


Link to post

masina mea are 120.000 deci esti pe aproape. nici la mmine nu se auzea nimic . numai ca am vazut ca tot scade nivelul lichidului in vasul de expansiune. nu am dat importanta pt ca am zis ca poate e vreun furtunas care nu mai sta foarte bine dar am fost in service cu alte probleme la frana si mi-au zis cei de acolo ca pierd lichid pe la pompa.eu am cumpart-o cu 700.000 de la apaca.

Share this post


Link to post

Acesta este pretul real al unei pompe de apa. Ce este aiurea este faptul ca trebuie sa schimbi toata pompa cand lichidul iti curge pa la garnitura pompei, dar ce sa faci daca acea minunata garnitura nu se gaseste separat!

Share this post


Link to post

Mulţumesc, este clar.

Numai bine.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...