Jump to content
Sign in to follow this  
danutz_defectu

Castigam Ceva Daca Scoatem Limitarea Injectiei La Cielo?

Recommended Posts

@MR_ si tu chiar crezi ca-i face bine acest tratament de 6000RPM :-W si eu cu dieselul mai ajung la 4700rpm dar nu face bine ...si eu stiu ...dar nu pot sa ma abtin :D ...vorba unora de pe aici ...o sa-mi adun turbina din intercooler =))

Share this post


Link to post

Daca nu se curata injectoarele, atunci se curata pistoanele.

Share this post


Link to post

@Bogdan

Naiba stie. Zona rosie incepe la 7000 sau 7500 la respectiva rabla. Oricum, are deja o varsta la care nu mai are sens s-o protejez. O voi da probabil cadou cuiva pentru ca valoarea comerciala e zero barat. Insa am tras de ea vreo 70.000km, de la 105 la 175k si nu am avut dureri de cap desi nu pot spune ca m-am purtat cu manusi. Servea 6000 rpm cel putin o data pe saptamana, cand ma apucau dracii sa fac intreceri pe serpentine in drum spre servici :D Profitam de o distributie de mase de exceptie (52-48) si de tehnicitatea traseului si ma luam numai cu masini cu putere dubla :D Daca tipul nu avea sange sa ia virajele ca la carte (majoritatea traseului era cu sens unic, si in 3 ani l-am invatat la mm) pierdea cu toata herghelia de sub capota.

Ideea e ca desi dracii m-au apucat in general destul de des, am tras de motorul ala de i-au sarit capacele nu are nici o bataie, nu scoate fir de fum, nu arde ulei, iar la relenti nu-l auzi, desi antifonarea e de toata jena. Motorasul tocmai l-am pozat si l-am pus la "masina mea" :D . Daca s-ar mai fabrica modelul asta, l-as cumpara fara sa clipesc chiar daca e conceput acu' 15 ani.

In plus, la aia 6000rpm e "in parametri (e turatia de putere maxima), pe cand probabil dieselul tau ar trebui sa nu depaseasca 4000 sau 4500rpm.

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Bre esti de coma ...pai e modelul de Ibiza facut in colaborare cu Porsche ...sunt dementiale masinutele alea am mers si eu cu una de 1.7 si 97CP ...tot sistem Porsche ...rea de tot ...vezi ca nu numai motorul este in colaborare ci si frinele ...sa te uiti pe etrieri ...tot Porsche scrie :D

Share this post


Link to post

Am revenit, cu fisierul excell.

 

Trebuie completate doar datele in rosu, cele in negru sunt calculate. Adica, cuplul la diferite turatii, rapoartele totale de demultiplicare si circumferinta pneului.

 

Ultima valoare cuplu-turatie trebuie copiata pana la sf coloanelor, ca sa nu arate curbele ciudat

In pagina cu rezultate e un mic calculator turatie-viteza

Iar diagramele sunt cea clasica de cuplu-putere, si cuplul LA ROATA FUNCTIE DE VITEZA (fara a lua in calcul randamentul transmisiei). Ca sa scoti tot ce se poate din motor trebuie tinut in treapta pentru care cuplul la roata e maxim.

 

In fisier sunt valorile pentru Nubira mea :) Conform unei diagrame puse de un forumist...

 

 

Later edit. 97CP a avut primul model... cel "revisited" cu injectie de 1.7 avea 115CP (parca), conform cartii. Iar cel de 1.5 105CP... Al meu e cel mai prapadit, de 1.2 si 71CP :)

puteri_noua.xls

Edited by mr_

Share this post


Link to post

 

 

concluzie, ca sa fie si o concluzie, ca sa obtii maximul de la un motor de Cielo ( fie el si hidramat ) cam care este turatia recomandata, peste care nu merita sa treci si sub care nu ai ajuns la maxim ???????

 

Evident este vorba de momentele in care vrei sa scoti totul din masina pentru ca in general in Bucuresti o arzi intre 2000 si 4000 ture, poate cu exceptia depasirilor pe contrasens cand o mai duci in 5-6 mii.

 

 

 

N-aveti deloc mila de masini ? Eu cand ating 3000 de turatii indiferent de treapta, imi cer scuze masinii.

 

 

 

Share this post


Link to post

Pt tine era necesar un turometru cu rosu mai sus de 3000 greenguy.gif

Share this post


Link to post

SAG, on 04 April 2006 - 09:47

 

Goana dupa posturi :mda:

Share this post


Link to post

La Nubira noastra merge doar pana la 4000 turatii/min. Mai mult nu se poate.Este normal?

Share this post


Link to post

N-aveti deloc mila de masini ? Eu cand ating 3000 de turatii indiferent de treapta, imi cer scuze masinii.

 

Daca te mai documentezi putin, vei afla ca tocmai tu ai cel mai putin mila de masina... ;)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...