tolin Posted November 22, 2005 (edited) Daca scoti postarile din context, n-are cum sa inteleaga cineva. Edited November 22, 2005 by tolin_afc Share this post Link to post
DIO Posted November 22, 2005 (edited) Nu am spus-o cu rea credinta. Am vrut doar sa stiu daca faza cu borna sau siguranta face parte din procedura de reset. Te rog sa nu ma intelegi gresit. Β Β Β (modificare post) P.S. Scuze! Din neatentie am nimerit... off-topic! Edited November 22, 2005 by DIO Share this post Link to post
Abram Burel Posted November 22, 2005 Pai, zicea ca daca ne-am plictisit sa desfacem borna (desfa capota, ia o cheie fixa, etc., plus pusul la loc), poate ne vine mintea la cap si o sa scoatem doar siguranta F16 din blocul aflat in cabina (oricum tot o sa trebuiasca sa deschidem usa ), care e responsabila printre altele si cu alimentarea ECM. Adica se poate proceda fie intr-un fel, fie in celalalt cu aceleasi rezultate: resetarea ECM. Na, ca am refacut contextul Share this post Link to post
ovi_jer Posted November 22, 2005 Ce fraieri sant astia de la daewoo.Oare de ce nu indica mecanicilor sa scoata siguranta? si le spune sa dea reset cu ajutorul scanerului sau luand borna negativa a bateriei. Share this post Link to post
tolin Posted November 22, 2005 Pai, aia, daca nu e ceva de facut cu cheia franceza, nu pricep. Share this post Link to post
Abram Burel Posted November 23, 2005 E mult mai simplu sa ai o metoda comuna pentru "manevrele electrice", decat sa zici "daca vrei sa faci aia, scoti Fx, daca vrei ailalta, scoti Fy,...". Pana si mie mi se pare mai usor sa desfac bateria decat sa scotocesc dupa o anume siguranta. Cu toate ca varianta asta din urma iti permite sa asculti in continuare muzica Share this post Link to post
nexxus Posted December 9, 2005 (edited) Bag si eu o intrebare daca nu-i cu suparare: la mine, in timpul rulajului daca o las la punctul mort, turatia motorului este undeva intre 1000 - 1200. Cum am oprit efectiv, hopa si turatia revine la normal. Chestia este ca nu face mereu asa, doar de obicei! Sa inteleg ca necesita un reset sau nu are km suficienti facuti incat sa priceapa calculatoru' cum sta treaba? (p.s. masina are 4.400 km) Edited December 9, 2005 by nexxus Share this post Link to post
Abram Burel Posted December 9, 2005 Si la mine face la fel, daca procedez cum zici tu. La fel face si la Nova. Inca nu am gasit ratiunea pentru care lucru asta se intampla. Asta presupunand ca cineva a avut una cand a gandit chestia. Singurul lucru la care ma duc cu gandul este ca se incearca o mentinere a motorului intr-o plaja de turatie mai "probabila" de reluare a sarcinii, daca te hotarasti sa o bagi din nou in vreo viteza. Oricum, remediul e altul. N-o mai lasa la liber. Pentru masinile moderne cu injectie nu e nici o sfaraiala. Precum vezi, daca mergi cu ea asa, nu numai ca consuma corespunzator regimului de realanti, ba chiar si peste. Daca insa mergi in frana aproximativa de motor, consumul este zero. Am spus "aproximativa", pentu ca nu e nevoie sa retrogradezi vitezele, doar ia piciorul de pe acceleratie. Am constatat ca in orice viteza ai fi, va trebui sa scoti din viteza abia cand turatia ajunge taman la pragul de care zici. Deci aia e turatia la care motorul suporta o sarcina de rulaj liber. Share this post Link to post
DIO Posted December 10, 2005 Whenever the battery cables, the engine control module (ECM), or the ECM fuse is disconnected or replaced, the following idle learn procedure must be performed: Mai bine mai tarziu decat niciodata: Mi-am amintit ca am deconectat bornele bateriei in urma cu cateva luni (fara sa stiu ca este necesar idle learn) si am incercat azi initializarea, dar nu am respectat timpii impusi cu exactitate si cred ca nu mi-a reusit. Β 1. Timpii de 5 sec. trebuie respectati cu strictete? Presupun ca aceste 5 sec. inseamna "start procedura". Daca se accepta o abatere de 1-2 sec. inseamna ca poti declansa procedura accidental. Β 2. Daca o declansezi accidental, conform parerilor de mai sus inseamna ca poti invata motorul altceva decat isi propune procedura de idle learn. Cred, totusi, ca este doar un reset si, cu exceptia A/C, alte lucruri nu ar avea importanta (dezaburitorul, spre exemplu). Gresesc? Share this post Link to post
tolin Posted December 10, 2005 In privinta asta, manualul de serivce nu zice ceva. Banuiesc ca cele 5s sunt un minim, dar precis exista si un maxim. La fel si cu declansarea accidentala. Nu stiu de ce producatorul nu semnalizeaza intrarea si iesirea din procedura pe becul de Check. Putea sa faca o conventie. Dar cum ea nu este mentionata in manualul de utilizare, precis ca mizeaza pe un act constient si deliberat, desi hazardul este stapan aici. Share this post Link to post
Satori Posted December 10, 2005 Ce am descoperit aseara: nu mai trage cum trebuie dupa 4000rpm Parca toate maximurile mele s-au mutat mai jos pe scara rpm. Mai ma joc nitel asa si ii dau din nou reset. Share this post Link to post
MCojo Posted December 10, 2005 Nu cumva s-a mutat si limitarea mai jos? Sau s-a facut trotineta mai lenesa?! Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 10, 2005 Injectoare,precatalizator,catalizator... INFUNDAT(E) Share this post Link to post
Satori Posted December 10, 2005 Nu, nu, eu ziceam de Kalos! Ii dau reset si ii trece. Pun pariu Share this post Link to post
MCojo Posted December 10, 2005 Injectoare,precatalizator,catalizator... INFUNDAT(E) Β Hai mai las-o ... asa repede la 20k si ceva...la caterinca doar... Share this post Link to post
Satori Posted December 10, 2005 Nu e caterinca, este wishlist-ul for XMas ... dar nu se combina Bella la asa ceva Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 10, 2005 (edited) Te poti convinge in cateva minute dupa ce da-i resetul Edited December 10, 2005 by ovi_jer Share this post Link to post
Satori Posted December 10, 2005 One more q: incepi procedura de reset cand motorul e rece si o termini cand e cald? Sau poti sa o faci direct la cald? Share this post Link to post
tolin Posted December 10, 2005 Hai mai las-o ... asa repede la 20k si ceva...la caterinca doar... Nu e caterinca ... vazut caz concret, de la mers subturat si alimentat de la cele mai dubioase benzinarii. Dupa 20k km ii facea motorul ca un U650 in brazda adanca. Curatat injectoarele si avut motor ca si nou. Dupa asta omul s-a convins,i a schimbat stilul si punctele de alimetare. Acum are 40k km si n-a mai patit-o. Si atentie: nu i-au schimbat filtrul de benzina, doar l-au scurs ! Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 10, 2005 Cel mai bine e sa dai resetul la cald pentru a nu tremura pe linga masina. Share this post Link to post
MCojo Posted December 10, 2005 (edited) Curatat injectoarele si avut motor ca si nou. Β Pai atunci pentru prevenire se recomanda solutie de "desfundat" injectoarele cel putin o data la 10k?! Hai ca o dadui si fftopic: Edited December 10, 2005 by MCojo Share this post Link to post
tolin Posted December 10, 2005 (edited) offtopic si gata: Metoda naturala: mersul turat pe o distanta suficienta este cea mai buna solutie. Si la bujii si la sondele lambda. Edited December 10, 2005 by tolin_afc Share this post Link to post
Alinutz Posted January 18, 2006 nu am reusit sa inteleg exact, la ce se face acest reset ? este obligatoriu' la o anumita perioada ? e recomandat acest reset ? trebuie facut de cei de la service ? Share this post Link to post
Satori Posted January 18, 2006 Reciteste de la inceput topicul. O sa gasesti tot ce iti trebuie. Alte informatii obtii de aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=4419 Share this post Link to post