Jump to content

Recommended Posts

Schimba bucsa aia care bate si fa geometria bine si se rezolva.

Share this post


Link to post

De batut nu bate nimic, dar e un pic de joc la ambele bucsi pe spate. Oricum, bucsile am inteles ca nu afecteaza deviatia aia.

O sa ma duc sa vad ce pot face s-o reglez; nu eram prea sigur daca se POATE regla ceva pe spate sau nu.

Share this post


Link to post

Se poate, e suspensie independenta.

Share this post


Link to post

Dimineata, la rece, face un zgomot ambreiajul (daca-l apas dispare) - la fel ca zgomotele de la vechile berline. Dupa ce se incalzeste un pic motorul dispare complet.

E normal sau nu prea?

Share this post


Link to post

Salut!

 

Sunt proaspat propietar de Nubira II SX/GPL si am o problema cu indicatorul de benzina.

Cand este motorul oprit indica un anumit nivel,iar cand motorul este pornit indica cu totul alt nivel.

Problema este ca nu pot sa-mi dau seama exact care este cel corect, de multe ori se intampla si cu motorul pornit sa-mi indice minimul, dar cu toate astea martorul pentru nivel scazut nu se aprinde.

Martorul functioneaza pentru ca in momentul in care am luat masina (acum o saptamana) era aprins.

acum am vreo 10L de benzina in rezervor si cate o data acul este la minim, iar dupa ceva timp este la prima linie de deasupra, apoi iar scade pe la jumatate si tot asa.

 

Daca are cineva aceeasi, sau daca stie ce se intampla (banuiesc ca nu este normal) problema astept un raspuns.

Multumesc!

Share this post


Link to post

Din cate stiu este o hiba la Nubira 2 acea sonda litrometrica care indica nivelul de combustibil. Acum ceva timp fiind in service la CVS Craiova cu masina venisera vreo doua masini Daewoo Nubira 2 noi (max 2000 km) cu problema asta. La una au schimbat sonda aia si la alta tablould de bord(amblele pe garantie). Mergi in service si reclama problema. Mai mult poate te ajuta posesorii de Nubira 2. Numai bine.

Share this post


Link to post

La 10l in rezervor iti va arata total diferit in functie de inclinarea masinii

 

Nu este o problema tehnica ci asa trebuie sa varieze in functie de gradul de inclinare laterala/longitudinala. Faptul ca variaza indicatorul cand pui contactul nu spune nimic deoarece sonda se poate misca in rezervor cand nu ai contactul pus dar indicatorul nu va inregistra acea modificare pana nu pornesti (cand faci plinul la peco nu se misca acul pana nu pornesti masina sau macar pui contactul).

 

Printr-un rezervor de 63l benzina aia se plimba de ici colo de innebuneste la fiecare incetinire si accelerare... La 10l e normal sa fie becul aprins...

 

PS: NU merge cu 10l in rezervor pt ca vei arde pompa de benzina.

Share this post


Link to post

Are dreptate @andreib, nu trebuie sa mergi cu 10 litri, si mie mecanicul meu mi-a spus sa am minim 20 de litri pt ca risc sa ard pompa de benzina daca merg cu mai putina si costa foarte mult una noua. Indicatorul se comporta exact la fel si la mine, la inceput parea ciudat dar ai sa te obisnuiesti. Se actualizeaza altfel decat la alte masini si de aia creeaza senzatia asta pt ca eu eram pe cale sa il schimb dar m-am convins ca nu e defect ci doar un pic diferit ca mod de functionare. Numai bine!

Share this post


Link to post

Salut!

 

Multumesc frumos pentru raspunsuri, o sa merg sa alimentez astazi, si sper sa fie totul bine pentru ca m-am cam speriat un pic in legatura cu pompa de benzina care se poate strica daca este benzina putina in rezervor.

In rest pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina si sper sa nu am probleme cu ea, pentru ca am asteptat prea mult timp ca sa o cumpar si nu prea vreau sa stau prin service cu ea.

 

O zi placuta tuturor!

Share this post


Link to post

Am alimentat si acul indicator nu mai are variatiile acelea care mi se pareau ciudate.

Se pare ca ati avut perfecta dreptate.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Trebuie sa precizez câteva lucruri.

Benzina bag tot la sugestia voastră de 95 de la OMV

Stil de condus nu prea agresiv ( nici nu am cum la ce este in Bucureşti )

Da intra-adevăr de când am cumpărat-o ( februarie) nu am făcut absolut nimic la motor in afara de schimbat ulei si toate filtrele. Maşina are in momentul de fata 58000 de mii am luat-o la 37000 si vreau sa aştept pana după revelion după care urmează sa ii fac revizia de 60000. Si aici mă refer chiar la revizie nu doar la schimbat ulei si sa zic ca gata am făcut si revizia

In Bucureşti standard este Universitate - Victoriei la ora 9 si Victoriei - Carrefour - Universitate seara

Crezi ca ar trebui schimbate bujiile acum? Sar putea întâmpla ceva daca le schimb după anul nou?

Share this post


Link to post

Bujiile la Nubira II Euro 2 si Euro 3 se schimba la 20k km, conform cu mecanicul meu de la City Center, pt ca diferenta intre cele 2 tipuri de motoare consta in soft.

Share this post


Link to post

Bujiile la nubira oricare euro se schimba la 20kkm daca vrei sa mearga masina bine. Asta nu inseamna ca nu ar merge mai mult ci doar ca merge prost pentru ca se uzeaza electrozii si creste Gap-ul.

La cat costa un set de bujii nu vad mare economie din a le tine mai mult decat trebuie iar tu ai cu ele 20kkm de cand ai luat masina, cine stie cand le-a schimbat fostul proprietar (cel mai probabil la 20kkm). Asta inseamna ca ar avea circa 40kkm...

Share this post


Link to post

Are cineva idee in rodaj la o nubira cam ce turatie nu ar trebui sa depasesc?

Eu merg undeva pe la 2000 - 2500 rot/min maxim. In cartea care am primit-o o data cu masina scrie ca sa nu merg cu motorul subturat (adica 2000 rot/min in treapta a IV-a), dar de turatia maxima nu scrie nimic. Mergand cam cu ce turatii credeti ca pot sa obtin un consum optim?

Share this post


Link to post

Schimba intre 2500-3000 si tot acolo sa si mergi. Preferabil prima 1000 km mergi pe benzina.

Share this post


Link to post

Nu ştiu dacă am postat corect, rog să fiu îndrumat corespunzător! :osanale:

Cum se extrage casetofonul original de la o Nubira II (eventual Wagon dacă are importanţă)?

A reuşit performanţa să bulească nasol o casetă şi singura soluţie pe care o văd este să-l desfac pentru a extrage resturile... :-W

 

L.E. Am găsit... :>

Edited by DragosP

Share this post


Link to post

Haideti sa va plictisesc oleaca asa, de Anul nou si integrare :D . La accelerarea pe loc a masinii (cel putin atunci se face simtit fenomenul) tremura usor intre 1500-2200 ture, cu aproximatie. Vibratia se face simtita cel mai bine in volan, fir-ar el de reglaj... si nu e necesar sa tin mana pe el sa il simt, e vizibil. Am schimbat bujiile Beru Ultra si am avut surpriza sa le gasesc afumate si putin ude, culmea, cu masina rece si nepornita de o zi! Le-am schimbat cu NGK BKR 6E-11 cu distanta de 1 mm la electrozi (distanta reglata de mine, ca ele nu erau deloc!) si vibratia s-a atenuat semnificativ, dar tot mai persista. Nici o o problema la pornirea la rece, nu se tureaza excesiv, decat daca plec cu ea rece, la schimbarea vitezelor, si e normal, nu? adica se duce turatia pe loc in 1400-1500 rpm maxim la schimbare. Filtru aer schimbat de 700 km de rulaj, ulei schimbat tot atunci (DAEWOO 5W30), fisele arata foarte bine (fise Packard made in USA scrie pe ele, din cele de culoare gri, am vazut si Packard negre). Fisele masurate, cea mai lunga cam 9 Kohmi, cea mai scurta cam 4, celelalte 2 valori undeva la mijloc. Am si un consum maricel, intre 12,5-14 l exclusiv in oras, dar orasul mic, drumuri scurte, multi netoti care ies complet in drum si apoi se opresc, cica sa se asigure :spumelagura: . La un drum de 4 km, abia spre finalul lui intra motorul in regimul de functionare. Intentionez sa verific pe undeva pe un tester sonda lambda si timpul de injectie, astea sunt over my head, deocamdata. Numai bine!

Share this post


Link to post

Dupa ce ai schimbat bujii, ulei etc, ai curatat si tu IAC-ul si ai dat un reset si o reinitializare?

La regimul de mers de care spui, e normal un consum mai maricel, dar mie 15% nu mi-a consumat niciodata, nici macar pe GPL!

Share this post


Link to post

Asa "tremura" si la mine(la ~2000rpm). M-am mai uitat la o Nubira din 2001 si tot asa face. Am incadrat chestia la "asa face toate" :)

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Nu exista mai baieti :) N-au voie, e ceva in neregula la bujii, fise etc... A mea nu trepideaza deloc. Avea o trepidatie pe la 3000 rpm, descoperita de Ovi_jer, care s-a dovedit a fi de la un tampon motor lasat mai slab dupa ce s-a facut distributia.

Share this post


Link to post

La pragul de 2000 rot/min motoarele daewoo toate intra intr-o mica trepidatie si mult mai accentuat daca distanta la bujii este mai mica decit trebuie.

Share this post


Link to post

@Mircea - accelereaz-o lin pana la 2000rpm si ai sa vezi :)

Share this post


Link to post

Las' c-a accelerat-o ovi in toate stilurile posibile. ;) S-ar putea sa se simta ceva ceva, dar la mine este insesizabil. Conteaza foarte mult partea de aprindere.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...