Jump to content

Recommended Posts

Pai de unde o luati? In ce oras? Daca aveti posibilitatea sa veniti in Bucuresti, la Radacini, sau macar sa luati legatura telefonic ar fi bine. Eu am luat masina, exact varianta de 10300 de euro, adica SX simplu, fara airbaguri si GPL de la Radacini Plevnei, am dat pe ea 10000 fix, in care mi-au pus si alarma si mi-au dat si huse si covorase. In plus, mi-am ales masina din parcul din Militari din vreo 20-30 de Nubire. Asta datorita calitatilor deosebite de negociator ale lui tata :) . Nu bag mana in foc ca veti obtine acelasi discount si aceleasi bonus-uri dar cred ca merita incercat.

 

L.E.: si cred ca ar fi bine la achizitie sa verificati daca aveti in portbagaj trusa de scule compusa din coarba, surubelnita cu 2 capete, 2 suruburi de 8 parca, o cheie fixa de 8, o chestie ciudata in forma de baston din metal cu filet (probabil pt remorcare) cricul si coarba. In trusa albastra pe care scrie Daewoo trebuie sa fie un set de becuri complet, trusa de prim ajutor si triunghiul reflectorizant. In masina prin torpedo sau bord trebuie sa fie cartela cu cod de la casetofon. A , si sa nu uit, intr-o cutie de carton in portbagaj capacele de la roti :) . Poate ca astea se subintelegeau, sau nu avea sens sa le enumar, dar la mine s-a intamplat ca tata sa nu aiba cheia de 8 si chestia aia ciudata in forma de baston. Si de asemenea, desi e un vechi morav de Dacie sa verificati chederele, pt ca eu nu am fost atent si la mine chederul de la usa pasagerului din fata are un mic luft chiar deasupra clantei si a trebuit fortat un pic sa stea cum trebuie si tot se observa putin. De asemenea, trebuie sa verificati nivelul uleiului si al constantelor pe la motor, pt ca am auzit de cazuri in care au uitat de la fabrica sa completeze uleiul la motor, sau avea prea putin lichid la servodirectie etc. Si, in final, sa va uitati cu atentie la caroserie, pt. ca in ultimii ani calitatea fabriciide la Craiova a scazut simtitor, imi povestea mecanicul la care merg ca pana acum cativa ani cand erau coreenii in forma se facea treaba mult mai atent, nu vedeai un luft mai mare pe la capote, un cheder imerfect pus etc. dar acum din pacate treaba e pe final si pot aparea surprize. Sper ca nu am fost prea plicticos si ca am spus si ceva util, nu numai lucruri pe care le aveati deja in vedere :) . O seara placuta.

Edited by silviustel

Share this post


Link to post
De trecut am trecut ITP-u insa cineva mia zis ca placutele...care sunt cam noi...sunt ECOLOGICE si deci de proasta calitate...exista asa ceva?

Da exista. Pune unele normale, cele ecologice se "tocesc" foarte usor, sunt moi. Dar nu cred ca de aici vine o diferenta asa de mare de coeficient.

 

@silviustel> nu m-ai plictisit de loc, ceea ce mi-ai spus este foarte util. O sa am grija. Masina va fi luata de aici, adica din Galati. Si eu am auzit numai lucruri bune despre Radacini, dar... e prea departe avand in vedere garantia. :lavolan:

Share this post


Link to post

Lucruri bune despre Radacini ?? !! Poate doar la vanzari, cititi un pic subiectul despre service-uri sa va faceti o idee mai buna despre seriozitatea lor. Acum stiu ca in general una e vanzarile si alta e service-ul.

Moshu, daca tot vroiai pareri, iti spun si eu ca tocmai ce am trecut de 63.000 de km cu ea, timp in care a trecut si printr-un incendiu, important este insa ca isi face datoria, ma duce si ma aduce la destinatie, fiind totodata si placuta la concus. Am mers o luna cu un Logan si chiar daca isi facea si ala datoria, ma obosea treribil parca fizic si psihic.

Edited by Gica

Share this post


Link to post

@Moshu: garantia este valabila pe intreg teritotriul Romaniei, la orice service autorizat Daewoo. Sunt perfect de acord cu ce spune Gica in legatura cu service-urile Radacini, eu am fost nemultumit de unul din ele iar despre celelalte am auzit fel de fel de lucruri. Si ca sa revin la garantie, eu am luat masina de la Radacini si fac reviziile si eventualele interventii in perioada de garantie la City Center, si cand plec prin tara iau cu mine caietul de service in caz de ceva Doamne Fereste. Nu de alta, dar masina cu tot cu alarma, covorase, huse ajungea undeva pe la 10500-10600 de euro si eu am dat fix 10000. Oricum, cred ca pana la urma e si o chestie de nororc. Eu cand am luat masina mea, si-a luat si tata una la fel, in acelasi timp. Ei bine, a lui nu a avut nici o problema, absolut nimic, asa ca va urez sa aveti mana buna la cumparare.

Share this post


Link to post
Cred ca e ca a lui Andreib. Consum in oras?

Asta nu iti pot spune, coar un consum mediu de 8-8.5% primavara, vara toamna si 9.5 iarna. Nu e mofturoasa la benzina, mananca Luk95 pe ii sar capacele si merge f bine. A mea in momentul achizitionarii era 10750eur+100 vopsea metalizata parca... :-?

 

PS: Nu este relevant sa-ti spun consum urban de Iasi, unde se circula (sta) la fel ca in capitala. In Gl sigur scoti cu 1l cel putin mai putin (am mers prin Gl vreo 3 zile si e o placere :P ).

Share this post


Link to post
Masina va fi luata de aici, adica din Galati. Si eu am auzit numai lucruri bune despre Radacini, dar... e prea departe avand in vedere garantia. :lavolan:

Dealerul IRMEX din Braila ... de unde am luat eu masina .. este tot Radacini :) Cum nu stiu ce fel sunt cei din Galati .. nu pot sa ma pronunt daca e mai bine sau mai putin bine aici :(

Oricum ... nu cred ca este atat de important de unde cumpara amicul masina ... mult mai important este unde o va intretine :) Parerea mea ... care este !

 

Consum: 33k km -> 7,9%. Condus cca 75% afara ... restul localitate (daca consider Braila-Galati mers in localitate ... in ultimile 3 luni de cand cu inundatiile). Stilul de condus .. oricum vrei tu sa-i zici ... dar nu linishtit :banana:

Pana la cca 23k km am mers cu Super EuroLuk98 ... de atunci cu EuroLuk95. Cand am trecut pe 95 eram la un consum mediu de 8% ... acum s-a mai redus, desi am mers mai mult in localitate.

Share this post


Link to post

la franare la viteze mici (circa 5-10km/h) sau la balansari se aude un scartait destul de pregnant(nu metalic)..un fel de cauciuc presat..

 

mai ales la modificarile rapide de temperatura sau in extreme ,f rece sau f cald...

 

cineva mi-a spus ca ar putea sa fie nu stiu ce tampon care sustine motorul ...

 

stie cineva ce e posibil sa fie ?

 

Scrie cu majuscula la inceput de fraza/propozitie!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

La mine treaba cu consumul dupa ce a fost bine reglata si inlocuita o sonda lambda e in jur de 10-11 l/100 km in Bucuresti, si intre 6,5 si 8 afara, in fuctie de regimul de mers. Am observat :) , bine, sigur e ceva elementar, :) , ca daca accelerez mai usor, adica o las sa prinda viteza mai lent, desi nu merg niciodata subturat, consuma mai putin simtitor. Eu in Bucuresti ori merg regulamentar cu 50 km/h in treapta a3-a ori cu 65-70 km/h in a 4-a. Cred ca pornirile dese de la stop omoara grav la consum.

P.S.: inainte de schimbarea sondei mi-a luat 20 l/100 km in Bucuresti. A doua zi am fost la service :) .

 

@andreid: vezi ca tamponul despre cave vorbesti este situat in compartimentul motor, undeva pe centru, sub radiator. Poti sa ridici capota sa examinezi tamponul respectiv, care este de forma rotunda, sau si mai bine, cu capota ridicata poti sa rogi pe cineva sa o miste din loc si tu sa observi daca e de acolo. Eu asa as face...

Edited by silviustel

Share this post


Link to post

Interesanta si varianta cu Braila. Sunt reprezentanti Daewoo, deci as putea apela si eu la nevoie cu Cielo meu, nu-i asa?

Share this post


Link to post

Oriunde in tara se poate merge si pt revizie si pentru garantie. In Bucuresti, inginerul de la Craiova cu care am discutat cand am facut un mic scandal pt ca in loc de discuri de frana mi-au schimbat bucsile de basula la Radacini Ferdinand, mi-a spus ca cel mai bun service Daewoo din Bucuresti, unde vin periodic si meseriasi de la Craiova este Radacini Giurgiului. Dupa spusele omului, aceasta unitate service ar avea cele mai bune rezultate si cei mai satisfacuti clienti de cand Radacini este dealer si service pt. Daewoo. Asta asa ca fapt divers pt. membrii din Bucuresti care au patit ca mine sa fie batjocoriti pe fata si nu au idee despre service-uri. Nu cred ca avea vreun interes sa ma minta pt. ca a fost foarte amabil si pana in final mi-am rezolvat oarecum buba, pt. ca la urma am concluzionat ca piesele sunt proaste (discurile) si ca cel mai bine le schimb eu cu ceva de calitate. Numai bine tuturor!

Share this post


Link to post

Am si eu o problemutza. Nu e mare chestie da' la vremea asta e deranjant. Stropitoarele de parbriz pierd debitul pe zi ce trece sunt din ce in ce mai anemice, poate au prostata :) , n-am pus in ea decat lichid de spalat parbriz luat de prin statii de benzina sau metro, e posibil sa se fi facut vreun precipitat pe acolo de la amestecul a doua zemuri diferite? sau isi da pompa duhul? Ce solutii ar fi?

Share this post


Link to post

Baga otet in vasul de parbriz, actioneaza-le pana iese otet pe ele, asteapta 1-2 ore, apoi goleste tot vasul, pune apa proaspata si spala bine instalatia. Apoi spala si masina de otetul care intra cam pe peste tot :( . Pe viitor, daca amesteci solutia de parbriz cu apa, foloseste apa distilata.

Share this post


Link to post

tot ca veni vorba de laudat Nubire, a mea are 120 de mii de km's nu mi-a facut pana acum nici o problema, nici majora nici minora. Cara mai ales ca a mea are si fund, foarte confortabila cu suspensiile moi (deh nu poti sa faci din vaca ghepard. da' daca vrei masina sport iti iei coupe :) . Sustin ca face toti banii si ca la momentul in care am luat-o a fost cea mai buna alegere. Iar acum daca mi-as lua o masina la aceeasi bani tot o Nubira mi-as lua.

 

Acu' eu lucrand in industria auto am niste omuleti pe aici care mi-au zis ca masinile din Europa se proiecteaza cu manechinul de 75% adicatelea sa incapa ca lumea un omulet de 1.75 iar Nubira e luata dintr-un proiect facut pe manechinul de 100% adica un omulet de 2 metri. E posibil sa ma insel da' eu care am 1.95 intru in ea fara sa ating nimic cu genunchii sau cu alte parti componente. Iar asta a fost un atu in achizitionarea masinii. Faptul ca intru in ea si nu dau cu tzeasta de sus.

 

Multzam Mircea. Dau o bere de 5 litri cu prima ocazie. Dumb question ...cum naiba golesc vasu de otet?

 

 

Scrie cu majuscula la inceput de fraza/propozitie! Nu mai folosi limbaj IRC!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Actionand stropinela, logic nu ?

Share this post


Link to post

Ma gandeam ca pot sa-l vars :D ...aoleu ce m-a avertizat cu limbaju' ...Scuze nu mi-a mers shftu' de pe dreapta :P

Share this post


Link to post

roata din dreapta este indreptata putin spre exterior cand in mod normal rotile trebuie sa fie drepte.

sugestii ?ce poate sa fie ? oricum luni ma duc in service,printre altele sa-i fac si revizia dar as vrea sa imi fac o parere inainte..

 

+ca acel scartait de care aminteam mai sus imi pare ca vine din dreapta,fatza...

 

In primul rand, foloseste tasta de Shif acolo unde se cere !

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

Roata e stransa? Se simte oarece joc la ea stransa cand misti de ea?

Share this post


Link to post

1. Verificare joc roata (bucse, pivot, bieleta, amortizor), asta preferabil pe elevator

2. Refacut geometrie daca totul este OK la pasul 1 (e probabil sa trebuiasca schimbate/unse bucsele de la bara stabilizatoare daca spui ca scot scartaituri).

Share this post


Link to post

Am mers cu ea la service. Dupa un control general s-a ajuns la concluzia ca bucsile sunt terminate.

 

Am schimbat bucsaria. Asta era si cauza acelui scartait.

 

A fost facuta de altfel si geometria. Acum trage la stanga. Maine ma duc iar sa o faca ! :-W

Share this post


Link to post

Mergi si fa geometria undeva ca lumea! Eu am facut geometria de 3 ori la matiz in service Radacini si degeaba, tot aiurea. Mi-au facut-o la Bilal de nu mai am probleme de nici o culoare. La Radacini le aratam ca se cunoaste cauciucul cum e ros si ei spuneau ca e ok...

Share this post


Link to post

Nu mai cita inutil mesajul anterior. Foloseste butoanele de "raspunde" din josul paginii!

 

Chestiunea s-a intamplat la City Center.

 

Astazi o fac iar..

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Mergi si fa geometria in alta parte. E o suma modica si iese ca lumea.

Share this post


Link to post

Am facut si echilibrarea si geometria. Acum din punctul asta de vedere totul e bine.

 

Am totusi o nelamurire. Am schimbat placutele de frana acum 2 zile. Cand franez scartaie (scartaitul specific franelor uzate!!!) ! Doar la viteze mici exact inainte sa se opreasca. La viteze mari nu trepideaza,nu scartaie si e chiar e mai ferma.

 

ce se intampla ??? e normal ?!

Edited by Andreid

Share this post


Link to post

Ori ai prins un set de placute mai proaste cu insertii metalice si trebuie schimbate, ori ai rabdare poate isi revin astea :) .

 

PS: AI folosit piese de origine GM?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...