Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

Salonul Tiriac Auto

Recommended Posts

Asa, umileste-ma...

 

:o fftopic: Oricum, sincer, scula cu care m-am jucat nu mi-a placut deloc... Tot la Panasonic o sa raman...

Share this post


Link to post

pai cu ce sa te umilesc? ca-s niste poze de care nu sunt tocmai mandru ... m-a durut toata ziua capu si nu am avut pic de inspiratie.. promit ca maine ma duc iar si o sa revin cu niste poze... spr sa-i prind iar pe baietzii de la offroad.. ca tare spectaculos a fost ..

 

a.. si btw .. am uitat sa specific .. in primu post cu poze al meu.. a treia poza ... era sa o darame de pe rampe.. vedeti roata spate dreapta cat de sus era ...

 

i-am auzit vorbind dupaia - nu te mai sui cu asta pe rampa X ca nu merge ... antireclama ce faceau :P

Share this post


Link to post

hai sa va povestesc si eu un pic: Am fost vineri seara pe acolo si pot sa spun ca per-total e fain, au fost insa cateva mici detalii care m-au deranjat, si anume:

1. Vineri(spre deosebire de week-end si de ce spuneti voi) nu am gasit pe nimeni care sa stie intradevar ceva despre masinile prezentate si sa-ti raspunda la intrebari si asta ma dezamgit foarte mult :( singurul loc unde statea cineva si explica in detaliu masina a fost la noul s-klasse unde omul chiar stia meserie!!!

2. Vineri (iar spre deosebire de week-end) nu gaseai pe langa masini decat chiks care habar nu aveau pe ce lume traiesc.

3. Marea majoritate a masinilor erau inchise asa ca un foarte mare punct in minus

4. Chiar nu a observat nimeni ca pe RS200 au pus placute cu "escort cosworth"??? de toata rusinea ca nici macar unul dintre cei care s-au ocupat de organizare nu a observat treaba asta [-X

Share this post


Link to post

Pai si RS200 nu o fi oare un Escort cu motor Cosworth???

Share this post


Link to post

Este escort??? eu stiam ca este un model diferit numit rs200 neavand nici o legatura cu escort-ul

 

Eu stiam ca asta este escort cosworth:

post-919-1126994765_thumb.jpg

post-919-1126994773_thumb.jpg

Edited by Maniaku

Share this post


Link to post

uita-te un pic aici sa vezi ca le prezinta ca pe doua modele distincte!! A existat si escort RS cosworth dar arata identic cu cel prezentat de mine mai sus

Share this post


Link to post

Autoshow coverage :)

post-71-1127061844_thumb.jpg

post-71-1127061887_thumb.jpg

post-71-1127061935_thumb.jpg

post-71-1127062019_thumb.jpg

post-71-1127062131_thumb.jpg

Edited by artanis

Share this post


Link to post

Cu permisiunea lui Artanis, aceleasi poze curatate de noise etc... Sper sa nu se supere pe mine...

post-65-1127065443_thumb.jpg

post-65-1127065450_thumb.jpg

post-65-1127065458_thumb.jpg

post-65-1127065468_thumb.jpg

post-65-1127065474_thumb.jpg

Edited by VIPER

Share this post


Link to post

Bhuuune, se aproba! @-) Da, de ce le-a dat pantaloni scurti in loc de fustite la don'soare?

Share this post


Link to post

Mama... Multe, nu mi le arunci pe un mail?

Share this post


Link to post

Io am fost duminica dupa-amiaza; lume multa, cam imbulzeala, mai ales la OZN-uri ...

 

Nu mi-a placut de loc faptul ca materialele publicitare erau putine si puse mai dosit, taman cit sa te intercepteze salesmanii cind incercai sa iei ceva; cu o astfel de ocazie am purtat o interesanta discutie cu o doamna/domnisoara despre Mitsubishi Colt CZT, mica bomba pe roti.

 

Aerul general mi s-a parut cam incropit, dar probabil era maximul ce se putea face la costurile dorite, pe o astfel de locatie si intr-un timp scurt; din punctul meu de vedere, motivatia "marginalizarii" grupului la SIAB prin alocarea unor spatii mici si laturalnice nu prea sta in picioare.

 

Excelenta ideea amplasarii unor vehicole retro! T-ul si E-ul m-au impresionat prin calitatea restaurarii si conservarii.

 

Despre masini:

LR Defender nu mi-am inchipuit vreodata ca are un post de conducere atit de inghesuit

Focus e OK

Coltul mi-a placut mult la interior ca design, am dubii la cerculetele translucide din jurul comenzilor de pe consola centrala. Felicitari pentru ideea de a scoate un mini-GT sub forma CZT-ului, un 1.5turbo de 150CP la ~900kg, cam 15.000E CIP - ieftin? nu stiu, dar deja am sevraj ...

 

Un eveniment pe care orice pasionat de automobil ar fi pacat sa-l rateze ...

Share this post


Link to post

o singura chestie: tot ce era retro...nu e restaurat. e in perfecta stare naturala. intretinere...dar la ce avere are tiriac...

 

 

e haios cum totusi el poate inmatricula un mach1, care are euro-4.

Share this post


Link to post

Probabil e inmatriculat ca oldtimer. Din cate stiu eu, poti inmatricula un vehicul daca are mai mult de 30 de ani.

Share this post


Link to post

Ntz. Poti inmatricula daca a iesit din fabricatie de mai mult de 30 de ani.

Share this post


Link to post

E adus in tara mult inaintea legilor astea de rahat... Ascona mea are prima inmatriculare in 1996.

Share this post


Link to post

citeam odata (si parca s-a vb si la tv) despre un tip care restaura un e-type pentru cineva (nu se specifica cine) in romania. Sa fie mai multe e-type-uri in tara, sau era vorba de masina lui tiriac? sau e posibil sa fie chiar acel model, si sa nu fie al lui tiriac?

Edited by maximus

Share this post


Link to post

Alea sunt ale lui. Si Jag-urile, si Ford-urile (toate 3), si Mertzurile...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...