Jump to content
Sign in to follow this  
cjs

Tuning la Cielo

Recommended Posts

Am impresia ca tu pricepi cam greu mosule. Exista deja chip tuning pentru cielo doar ca e pe bani grei 350 euro asa ca nu stiu ce vrei tu sa demonstrezi. Eu ziceam doar daca nu am avea posbilitatea sa sharuim acea imagine sa mai scada costurile.

Tot pe la 4000 euro cat e un cielo sh poti sa iti iei un bmw care "alearga" mai bine ca un cielo si oricum aici nu vorbeam despre pret ci despre o mica imbunatatire le ceea ce avem deja.

Edited by panz3r

Share this post


Link to post
Am impresia ca tu pricepi cam greu mosule.

Alo, domnu', te afli pe DaewooClub aici ! Mai bine pune mana pe carte ('au pe forum) si vezi ca chiptuningul ala, la Cielo fara sonda lambda, e la mishto. Daca vrei, te recomand la cineva si-ti face motorul brici, fara sa-ti umble la cutia cu maimute.

Share this post


Link to post

Multumesc de raspuns, acesta nu este la misto ca si cele venite de la alt user. Imi cer scuze pentru expresie.

In acest moment nu am nemultumiri fata de motor (poate doar ca baraie sau vibreaza pe la 2200 de ture dar ma gandesc ca poate e de la evacuare ).

Daca nu deranjez si nu e offtopic spune-mi te rog cam ce ar implica motorul brici ata din punct de vedere mecanic cat si financiar.

Share this post


Link to post

eu am chip pe cielo fara sonda lamda...ma crezi ca s-a simtit? e pe testate si plus f. multi de pe daewoo au mers cu masina mea si au sustinut ca se simte diferenta. asta inainte de a modifica evacuarea. si nu e 350 de euro.

Share this post


Link to post
Baieti,

La cielo sohc non-euro nu mai dati banii pe chiptuning pentru ca se poate si altfel.

Cat va consuma acum dupa asta?

 

 

Ne spui te rog altfel cum ?

Share this post


Link to post

Permite reglaj aer/benzina si avans.

Share this post


Link to post

cum facem motorul sa alerge?

Share this post


Link to post

Din combinatia scrisa de mine mai sus si un scaner.

Share this post


Link to post

Cred ca ati inteles cine-i tatal reglajelor. Va paste un drum la Rm.Valcea. Oricum, iesiti mai bine decat cu chiptuning.

Share this post


Link to post
eu am chip pe cielo fara sonda lamda...ma crezi ca s-a simtit? e pe testate si plus f. multi de pe daewoo au mers cu masina mea si au sustinut ca se simte diferenta. asta inainte de a modifica evacuarea. si nu e 350 de euro.

 

De simtit se simte ca ti-a mutat amestecul. Intrebarea este, se simte mai mult sau mai putin decat un reglaj facut pe tester?

 

Si nu e 350 pentru ca tu ai facut-o la oferta. Atat este acum la unii seriosi, care ti-l fac pe dino. Softurile pre-reglate (cum se sugereaza aici) sunt aproape echivalente cu un reglaj din butonel. Avantajul unui flash este ca iti permite sa umbli si la forma curbei, nu numai s-o muti in vreo directie, ceea ce poate da plaja marita de cuplu.

 

Ce ma irita groaznic si mi se pare rip-off este faptul ca nu te lasa s-o refaci la 6 luni-un an. Asa ar trebui, la urma urmei eu nu le dau banii astia pe manopera, eu le dau pentru aia 8%. Daca imi schimb benzina, hop inca 350?

 

@tolin: Ma descurc si prin Buc :D Sincer, nu mi se pare inginerie mare. Nu e ceva sa faci la ureche, dar nici 350E nu merita. La banii astia mai pui ceva si iti alezezi motorul. La SOHC mai bine dai motorul, pui diferenta si iti iei un DOHC. Cam aceeasi putere, dar alta plaja de cuplu.

Share this post


Link to post

Eu am inteles asta : 1 buc Cielo SOHC fara sonda lambda (preferabil de IS :D ) + ovi jer + scaner/laptop/alt dispozitiv electronic destept = 1 buc Cielo SOHC "mai curat, mai fasnet, mai istet"

 

P.S. Din ecuatie nu lipsesc, asa cum ar crede carcotasii, anumite elemente esentiale (excursia la Rm. Valcea, bericica, fripturica, suculet, :osanale: ) ... acestea fac parte integranta din uimitorul proces "tehnologic-distractiv-educativ" =D>

Edited by Cristaky

Share this post


Link to post
Daca imi schimb benzina, hop inca 350?

Pai, cred ca nu s-a inteles, daca se umbla la avans sa cresti puterea, atunci e obligatoriu sa reglezi pe benzina de CO marit (98-100) si apoi sa mergi numai pe ea. Revin, un motor tunat nu mai este la fel cu unul obisnuit, de strada. Ai avantaje, dar ai si restrictii, iar consumul si costurile cresc. Nu stiu de ce unii se incapataneaza sa creada ca motoarele de serie sunt restrictionate din nestiinta de catre producatori.

Share this post


Link to post

nu e din nestiinta..chiar e cu foarte multa stiinta. ideea e ca producatorii fac un motor sa mearga la 80-90% din cat poate el din mai multe motive. sa nu trebuiasca sa faca setari pt. mai multe zone de pe glob si pentru ca un motor la 100% din cat poate are si o uzura mai rapida. caz concret:motorul de 1.6 de la VW..ati vazut ca de juma' de an a aparut ca varianta la 1.6, motorul de 1.6 FSI care ce credeti ca e: acelasi motor cu chip din fabrica

Share this post


Link to post

Aici te inseli Vlad.Motoarele FSI sant cu injectie directa in cilindru nu ca celelalte cu injectie in galeria de admisie.Si nu are chip :D decit un alt management al injectiei.

Share this post


Link to post

aha...sa vedeti ce priceputi sunt baietii de la service de la VW...eu am in familie un Vw Bora si am intrebat si eu care e diferenta intre motoare... si asta a fost raspunsul mecanicului #-o

deja ma gandesc daca mai duc masina la ei la revizii :-?

Share this post


Link to post

1,6 16V

Number of cylinders 4, In-line

Engine capacity 1598 cm3

Number of valves 16 DOHC

Fuel Petrol, Injection by cylinder

Supercharging None

Bore 76,5 mm

Stroke 86,9 mm

Compression ratio 11,5

Max Power 77 kW (ECE) 5700 rpm

Max torque 148 Nm (rpm) 4500 rpm

 

1,6 16v FSI

Number of cylinders 4, In-line

Engine capacity 1598 cm3

Number of valves 16 DOHC

Fuel Petrol, Direct injection petrol

Supercharging None

Bore 76.5 mm

Stroke 86.9 mm

Compression ratio 12.0

Max Power 85 kW (ECE) 6000 rpm

Max torque 155 Nm (rpm) 4000 rpm

 

In mod sigur FSI este alt motor cu aliaje superioare si un management total diferit.

Share this post


Link to post
nu e din nestiinta..chiar e cu foarte multa stiinta ...

Doar in fraza asta ai dreptate. Conditiile de setare a unui motor de strada sunt altele:

- siguranta;

- repetabilitatea;

- stabilitatea;

- fiabilitatea;

- raza mare de rulaj intre doua opriri (imi scapa acum termenul);

- comportare asemanatoare intre revizii;

- kilometraj mare intre revizii;

- incadrare in normele de poluare, aer si sonor;

- mulare pe orice conducator.

Si lista ar putea continua. Prin modificarea setarilor tot ce am enumerat mai sus cade, iar procentul nu-l poate da nimeni, difera pe orice criteriu si poate ajunge lejer la 50%. Pentru +10% la putere, nu se merita sa faci asta la un motor de strada, asta-i socoteala. Te costa mult mai putin si fara riscuri:

- alte cabluri de alimetare baterie si "mase" multiple;

- o bujie mai buna;

- un set de fise mai bune;

- o bobina mai buna;

- un filtru de aer mai eficient;

- un ulei mai putin vascos;

- eliminarea rezonatorului si a restrictorului de aer;

- un traseu mai bun la aspiratie si unul mai putin restrictiv la evacuare, ambele cu un pret mai mare la zgomot;

- o benzina cu CO mai mare si un avans mai mare;

- revizii mai dese.

Si aici lista poate continua, am pus doar ce poate face oricine, in acelasi pret a unui chip-tuning si va garantez ca motorul se va simti mai bine si veti avea un plus de 10%, cel putin. Motorul de serie este limitat de aceste componente, din motive de pret de cost si nu din altele.

Share this post


Link to post
Pai, cred ca nu s-a inteles, daca se umbla la avans sa cresti puterea, atunci e obligatoriu sa reglezi pe benzina de CO marit (98-100) si apoi sa mergi numai pe ea.

 

S-a inteles, doar ca din advertisingul firmelor care se ocupa de asa ceva am inteles ca daca ma mut de pe o ipotetica benzina Shell CO99 pe un ipotetic OMV CO99, cipul ar trebui rescris pentru acomodarea benzinei. Sau poate n-am inteles eu bine? Poate n-au fost ei clari? In fine. Partea cu CO marit este evidenta, toti ne dorim ca benzina sa ia foc cand vrem noi :)

 

A propos, treceam prin lista ta si ma distram ("check","check","check" ... ) dar mi s-a pus frana la rezonatorul de aer si nu-mai-stiu-ce? Nu va suparati, cu ce se mananca salata asta (la Cielo)?

 

P.S.: @Moderatori: Nu s-ar putea sa redenumim topicul de tunning Cielo? Arata urat :)

Share this post


Link to post

P.S.: @Moderatori: Nu s-ar putea sa redenumim topicul de tunning Cielo? Arata urat :)

 

Nu se poate.Tocmai despre asta vreau sa se vorbeasca aici.Fiecare ce idei are si ce a facut la masina sa fuga mai tare,cat l-a costat si daca merita investitia. :-?

Share this post


Link to post

pai daca e asa ... vreau si eu!!!! Daca ma ajuta cineva cu reglajele astea e super! dau o bere. si promit sa folosesc numai benzina omv super 100!! pe bune!!

Share this post


Link to post

Mama fratilor stie careva unde gasesc si eu asa ceva

mi se pare super tare masinuta asta

 

post-1877-1131194012_thumb.jpg

Share this post


Link to post

asta vreau si eu:stopuri albe..da fara cercurile rosii, ca daca le fac transparente (mai corect) ii pun leduri.. s-a mai discutat, da tot nimeni nu face stopuri :(

Share this post


Link to post

Pei si eu as vrea pentru cielo niste stopuri ;) ,iar daca nu vrea cineva sa le faca, m-as apuca eu sa fac cateva modele. Dar am nevoie de niste stopuri geamul poate fi spart, doar partea din spate sa fie mai buna ;) cu leduri le-as putea face. :-?

Share this post


Link to post

ma tot uit dupa hatchback-uri si nu inteleg de ce la alea tunate nu o pus nimeni ceva aripioara in spate ca sa ii rupa forma aia cam prea rotunda. stie careva?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...