ovi_jer Posted September 2, 2005 Frine suplimentare pe transmisie de tip electromagnetic sau pneumatic. Share this post Link to post
maximus Posted September 2, 2005 Device used to assist brakes in slowing the vehicle. The most common type of retarder on over-the-road trucks manipulates the engine's valves to create engine drag. (This type is commonly referred to as "Jake Brake" because the pred ominant manufacturer is Jacobs Vehicle Equipment Co.) Other types of retarders include exhaust retarders, transmission-mounted hydraulic retarders and axle-mounted electromagnetic retarders. banuiesc ca este o frana de motor ceva mai avansata cu putin din abs.. eu is curios de ceva: cam cate viteze are o astfel de masina? ca eu am auzit ceva de genul peste 9-10.. si daca e asa de ce s-a ales solutia asta si nu maximum 5-6 ca la masinile mici Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Astazi unele au 16,din care 8 inferioare si 8 superioare!!!Dar nu ma intreba,care cand e folosita ca habar n-am!!! Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 2, 2005 Au cutii de viteze cu 5-6 trepte si jumatati greu-usor.Schimbari:2greu-2usor-3greu-3usor-4greu-etc.La volvo mai exista inca un reductor in plus si nu are decit o cutie cu 3 trepte.Adica 1-2-3 se schimba gama de pe un buton de pe schimbator si se reiau aceleasi viteze care o sa fie 4-5-6.Sa optat pentru atit de multe viteze la camioane pentru ca motoarele ofera cuplul maxim la turatii foarte mici 1100-1700 rot/min. Share this post Link to post
maximus Posted September 2, 2005 care e logica din spatele notiunii de greu/usor ? Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Ovi_jer ce camioane ai condus pana acum,asa de curiozitate?? Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 2, 2005 Sant semitrepte .Este defapt un reductor care modifica raportul final al cutiei .Schimbarea se face tot dintr-un buton de pe schimbator si se face decit apasand ambreiajul dupa ce sa apasat in prealabil butonul.Fara semitrepte poti sa ai motor de 600cp ca o dai tot in raba in panta )E ca si cum ai sari de la 1-a la a 3-a la un autoturism. 30k km pe roman 423k km pe volvo fh12 Share this post Link to post
maximus Posted September 2, 2005 dupa parerea ta(si a presupusilor tai colegi) care firme se disting in domeniul camioanelor? De ce? Share this post Link to post
dimi_A,B,CE,D Posted September 2, 2005 (edited) Iata si un remorcher de 660 CP si 100 TONE sarcina utila La ce firma ai lucrat sau lucrezi pe FH12? intrbarea e pt ovi_jer Edited September 2, 2005 by dimi_A,B,CE,D Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 2, 2005 Camioanele MAN au fost cele mai bune dar au decazut mult in fiabilitate ca si MERCEDES.Cele DAF au fost mediocre intodeauna ca si IVECO care a fost in coada din totdeauna.Au fost foarte bune si MAGNUM-urile de renault dar numai cele cu motoare americane.Cele mai bune camioane sant SCANIA care este ca sa zic asa divizia de lux a lui VOLVO.Consum foarte mic la puteri foarte mari,fiabilitate maxima,confort maxim,consola de bord extraordinara dar pret exagerat de mare si la fel si intretienerea.Volvo a excelat cu modelul FH12 la toate mai ales la fiabilitate si pret foarte mic de intretinere. Am facut extern numai bulgaria pentru ca lucram la o firma producatoare nu una de transport. Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Uitati aici Pimp my Ride,varianta TRUCKS!!! >- Share this post Link to post
dimi_A,B,CE,D Posted September 2, 2005 Iata si 2 schimbatoare de viteza de pe FH12 .primul e automat I-Shift iar al doilea e manual in varianta cu viteza suprapuse exact cum spunea ovi_jer Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Iata si cateva TATRA in actiune!!!Daca mai tineti minte Eurosport transmitea de la competitii de "catarat" cu camioane printre care si TATRA!Uitati-va si minunati-va!!! ) Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 2, 2005 Am uitat sa va precizez ca la volvo in pretul masini este inclusa si pregatirea de 8 ore la uzina pentru a conduce un camion volvo si cazare o noapte la hotel Share this post Link to post
Mircea Posted September 2, 2005 La firma avem 2 FH12... superfiabile si destul de ieftine in comparatie cu un Renault mai vechi (92)... Am avut ocazia sa ma catar si eu pe unul si sa-l conduc prin curte... m-a lasat paf!!! volanul zici ca e rupt, asa usor merge servodirectia, iar cutia de viteze si franele...o adevarata arta... bravo lor! In toamna mai luam 2!!! Am avut de ales intre mercedes, man, volvo si renault... si s-a ales VOLVO! Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 (edited) Scania nu va place??? Uite aici cateva poate va schimbati parerea!!! Edited September 2, 2005 by DANNY WOO Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Antena 1 PARTY TOUR!!! Uite-l pe asta cate stopuri "afiseaza"!!! Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 2, 2005 Tandemul acesta este permis numai in suedia Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Aa pai eu am mai gasit inca unul tot cu o prelungire si nu e din Suedia cred!!! Iata-l: Share this post Link to post
maximus Posted September 2, 2005 sa-l fereasca sfantul sa aiba de livrat marfa undeva intr-un oras tandemul asta e facut sa mearga numai pe autostrada si pe drumuri cat mai drepte.. Share this post Link to post
DANNY WOO Posted September 2, 2005 Pai vine lasa la Cora sau la Carrefour si s-a carat!!! ) Dar asta nu-i nimic,uitati aici ciudatenie nu pot sa-mi dau seama ce este si la ce foloseste acest VW LT!!! Share this post Link to post
ovi_jer Posted September 2, 2005 Si ultimele poze cu scania tot din suedia sant Share this post Link to post