dann Posted August 25, 2005 despre masina nu zic nimic. ma abtin dar numele? "S2000" ?!?!?!?! gizas, ce o sa faca Honda? ca ei au o MASINA cu numele asta. parca vad ca o sa schimbe renault si o sa zica logan VRC ( VIRTUAL rally car...) Share this post Link to post
VIPER Posted August 25, 2005 S2000 e numele clasei pe care o introduce FIA, clasa cu motoare de 2000cm3, aspirate. Share this post Link to post
VIPER Posted August 25, 2005 Nu-i corect sa dau reply dupa mine, dar iata si filmul! Pilotul care a testat Logan-ul este pilotul oficial Renault in Campionatul European. http://www.rally-news.org/img/videos/05.08...ssaislogan1.wmv Share this post Link to post
iso Posted August 26, 2005 Copilotul mai are pina la plafon cel putin juma' de metru' ) , sa fie oare spatiu destinat bagajelor ?? nu dom'le e locul destinat stratosferei , ionosferei , ... castile sint pentru ploaie desigur . Share this post Link to post
Ndi Posted August 26, 2005 (edited) 2. Nenea ala din poza "face presiunea"? <{POST_SNAPBACK}> Cred ca suteste roata cat ii tine alalalt de vorba. O fi partea romaneasca de echipa. Ia priviti la jante:au 5 prezoane la fel ca si cele de pe loganul facut de Elia!! <{POST_SNAPBACK}> Loganul de serie n-ar avea voie nici macar sa asiste la cursa, daramite sa fuga. Acum fara caterinca, sper ca nu va imaginati ca cineva pune un pilot intr-un Logan si-l lasa sa se dea pe serpentine. Plus ca l-ar manca cu fulgi oricine. Chestie care s-ar intampla cam cu orice alta masina de serie (din clasa), nu numai Logan. Masinile sunte complet refacute pentru cursa, sunt modificate ca atare, au norme minime de siguranta si nu ma refer la airbaguri. Daca te uiti cu atentie, o sa vezi interiorul scos, capota dublu asigurata, etc. Si desi nu am remarcat in poze bag mana in foc (,) ca are caroseria/cadrul ranforsat si cusca de rostogolire, scaune asigurate, centura in X puncte, etc. Nu ai voie sa organizezi nici o cursa fara anumite elemente de siguranta, din cate stiu eu la raliu sunt obligatorii scaunele, centura si roll cage (minim). Cat despre Cx, depinde de cursa. La un traseu cu multe curbe, teren urat, etc in care rar prinzi linii drepte chiar nu conteaza. Plus, daca ar face-o cu un Cx ca lumea ce rost ar mai avea. La urma urmei toate astea sunt reclama si mai nimic altceva. Cum sa faci reclama cu o masina cu alta caroserie? In fine, una peste alta, desi stiu ca e reclama si nimic mai mult, chair arata bine si sincer nu pot sa spun ca ma steptam. Ar fi fost cu adevarat interesant daca vedeam niste rezultate pentru masini de serie. Nu de alta, dar cu alt interior, electrica, suspensii, jante, etc, deja nu mai e Logan. @wolfman: Nu dunt demo, sunt time trial. Iti expira tabla in 6 luni. Ma iertati, nu m-am putut abtine Edited August 26, 2005 by Ndi Share this post Link to post
tolin Posted August 27, 2005 A existat vreodata o masina Romaneasca? Poate Lastunu'. Si ala s-a proiectat si executat in Republica Timisoara, un fel de "Liktanshtain" al Romaniei. Share this post Link to post
masterbobs Posted August 31, 2005 (edited) ...ceva interesant ...francezii NU fac compromisuri...si ca urmare au spart recordul la raliuri...LOGAN by renault ...este evident...masina de WRC cu cel mai mare portbagaj Edited August 31, 2005 by masterbobs Share this post Link to post
maximus Posted August 31, 2005 pai mai cari un amortizor, o roata etc etc, ca nu se stie cand ramai fara ele in mijlocul probei nu? Share this post Link to post
FLEX Posted August 31, 2005 Interesant animal, fara doar si poate ... Totusi, ma cam apuca groaza cind ma gindesc ce idei le poate da o astfel de masina tunerilor de "dupa blocuri" ... Share this post Link to post
maximus Posted August 31, 2005 nu masina e de vina ci cel ce are asemenea idei marete Share this post Link to post
bybulu Posted September 3, 2005 nu stiu daca ati observat da in unele secvente din filmulet apare pe usi scriind dacia si si in altele nu.si in pozele lu viper la fel...de ce oare? Share this post Link to post
Ndi Posted September 4, 2005 S-a rasturnat si au vopsit-o sau I-au ciordit usa cu Dacia si i-au pus de Clio ca se potriveste, probabil. Revenind on-topic si lasand caterinca, se vede clar ca peste emblema dacia este pus pe aceeasi parte o banda adeziva gri. Si peste usa, si peste bara si unde mai scria. Se poate sa fie o varianta anterioara, de teste, pe care nu pusesera inca emblema ca nu erau hotarati. Sau poate ca i-au pus-o dupaia pentru vreun testing run, veun road trial, naiba stie. E clar ca una e la pozat, luceste tabla. Ailalta, cu gri pe ea, e jegoasa, jantele sunt murdare, etc. Daca te uiti cu atentie are banda gri PESTE TOT unde scria Dacia. Usa, bara, parbriz (banda de sus). Poate se dadeau de serie Mai e pe masca si superior faruri, asta nu stiu de ce. Interesant este ca emblema a ramas. Share this post Link to post
remix Posted September 4, 2005 (edited) Acu' ca vazui la voi m-am uitat si eu cu atentie. Parca ar fi fost un fel de test d-ala camuflat. Totusi pe plafon apare mare si foarte vizibila sigla dacia. Chiar sunt curios de ce au scoch-uit-o in halul ala. Poate ca tocmai insemnele Dacia sunt punctele slabe ale masinii si au zis ca pentru un tur bun de pista sa le mascheze apoi au alergat cu masina dezgolita ca sa iasa bine in poze. Oricum, interesanta observatie. Eu am observat ca in spate sub bara este ca un fel de spot proiectat pe asfalt. Ala ce-o fi ? Edited September 4, 2005 by remix Share this post Link to post
ToPser Posted September 5, 2005 Eu am observat ca in spate sub bara este ca un fel de spot proiectat pe asfalt. Ala ce-o fi ? <{POST_SNAPBACK}> Da..am observat si eu ...o fi o camera ceva ...doar ei stiu Share this post Link to post
NightClub Posted September 5, 2005 de "spotul ala" se agata cablul cu care este ancorata masina pe traseu - asemenea unei telecabine. Share this post Link to post
zack Posted October 5, 2005 uitati aici,chiar si un filmulet cu logan s2000. http://www.autolife.ro/Dacia_Logan_S2000~28.html Share this post Link to post
DannyTheKid Posted March 13, 2006 fratiorilor aia e cu totul alta masina...doar tabla e de logan in interior are rollbar-uri, alta transmisie, alta suspensie, alta cutie, alte caucioace, alta evacuare sa mai continui? a da mi-am amintit Mitsubishi Evo 10 Rules ! Share this post Link to post
tatabobu Posted March 13, 2006 (edited) Danny, arata-mi o singura masina la care ai aceeasi transmisie, acelasi motor si aceleasi "dotari" in varianta de strada si varianta de curse . PS: tabla nu e aceeasi, are evazari la roti Edited March 13, 2006 by tatabobu Share this post Link to post
entaro79 Posted May 21, 2006 (edited) dupa cum i-a curbele si iese din ele ,e clar ca are si tractiune pe toate rotile si in legatura cu ce spunea Satori de CX,nu onteaza,oricum masinile de curse au un CX mai mare(prost),decat masinile de strada.Body-kiturile+eleroane+alte artificii aerodinamice cresc CX-ul,dar maresc aderenta la sol si stabilitatea in curbe,etc.Spre exemplu o masina de F1 e comparabila cu Cx-ul unui autobuz(sau chiar mai prost).Mai conteaza ca o masina de seria are CX 0.27 si alta 0.35,cand ajung modificate pt curse si au CX supraunitar? Edited May 21, 2006 by entaro79 Share this post Link to post
CARABUSU Posted September 23, 2006 Nu vreau sa par prea pesimist,dar nu are prea multe sanse sa invinga modele de top si nici sa ajunga in WRC unde cocureaza unii din cei mai mari producatori,in raliul Romaniei ar avea ceva sanse dar mai au mult de lucrat la ea pentru a fi competitiva cu cele utilizate in prezent de pilotii romani si trebuie si o echipa foarte buna si nu mai vorbim de piloti care au cel mai important rol si nu cred ca se vor inghesui multi sa o piloteze,poate doar cei mai noi in acest sport . Vom spera si vom vedea,nu ne ramane decat sa asteptam. Share this post Link to post