Jump to content
Sign in to follow this  
van den plas

Piese Originale Cu Probleme De Calitate

Recommended Posts

Astazi ,am reusit sa-mi gasesc ceva timp pt. a schimba kitul de distributie (curea ,rulment, rola intinzatoare) si celelalte curele (alternator si a/c). Toate piesele au fost originale si au fost cumparate de mine de la magazinul de langa APACA.

Operatiunea a decurs normal pana in momentul in care am pornit motorul si a inceput sa tacane ca un tractoras. Isi baga si mecanicul urechile prin motor, accelereaza, asculta si concluzioneaza ca s-a bulit intinzatorul. :shock: La care eu stupefiat il intreb cum e posibil, ca doar e piesa originala de abia scoasa din cutie. Omul se uita la ambalaj si imi spune ca a mai avut probleme cu tipul asta de piesa (care se potriveste si la Cielo DOHC si la Nubira) venita deasemeni in ambalajul original GM Daewoo.

Demontam din nou totul, pune la loc intinzatorul vechi, inchide, dau o cheie si iata ca de data aceasta motorul functioneaza normal. La intrebarea mea: "ce sa fac acum sa ma duc la magazin sa schimb piesa?" omul imi spune sa duc piesa inapoi, dar sa cer banii pe ea sau macar sa iau altceva de aceeasi valoare, deoarece nu are incredere ca voi primi o alta piesa mai buna. Cel putin asta a avut bunul simt sa moara de la inceput. Ce s-ar fi intamplat daca defectiunea survenea la drum lung si nu as fi sesizat zgomotul anormal produs de motor ? Foarte probabil ca puteam sa o pun de o reparatie la motor , plus celelalte neajunsuri (imobilizare in camp, tractare, eventual weekend sau concediu compromise total sau partial). In concluzie am ramas cu intinzatorul vechi, in care mecanicul are mai multa incredere si despre care este convins ca va mai tine cel putin inca 60000 km. Mentionez ca zgomotul anormal a provenit cu siguranta de la intinzator (acesta are o "parghie", care oscila in mod anormal producand zgomot), deoarece motorul a fost ascultat si cu capacul distributiei demontat, iar punerea la punct a distributiei a fost facuta corect de prima data (am vazut personal si a si verificat-o "la rece")

Problema care a mai ramas acum, e sa-mi gasesc bonul de casa cu care am cumparat piesele, deoarece au trecut mai bine de trei saptamani de atunci. Si bineinteles ca raman cu increderea zdruncinata in calitatea pieselor originale Daewoo sau ma rog, in piesele care sunt vandute ca fiind originale. :mda:

Edited by van den plas

Share this post


Link to post

Oare cat te-ar fi costat, daca, ai fi cumparat din service intinzatorul si cureaua de distributie?In felul asta ai fi avut factura atat pt. piese cat si pt. manopera, stiu ca, garantia la service este de 90 zile!

Eu am lucrat la un parc auto, pana anul trecut si multa lume ma intreaba sa le recomand un mecanic pt. astfel de operatii si sfatul meu este ca pt. acest tip de reparatie(de inlocuire) este ca nu se merita sa o faci fara fact. si implicit garantie!

Toate bune !

Share this post


Link to post

Chiar daca iei piesa cu factura si garantie, pe garantia aia scrie clar: sa montezi piesa intr-un service specializat (eventual autorizat RAR). Daca nu e buna, trebuie sa te duci la magazin cu constatarea de la service. Daca o faci cu mecanicul din spatele blocului, chiar daca e cel mai tare, sanatate garantie...

Share this post


Link to post

Operatiunea n-am facut-o in spatele blocului. Mecanicul e recomandat chiar de tine :thumbl: si a lucrat la sediul firmei. Dar nefiind un service autorizat , nu se pune problema constatarii. Oricum n-am mai gasit nici bonul. Daca as fi cumparat piese pt. Dacia , l-as fi pastrat, dar cu piese "originale Daewoo" cumparate dintr-un magazin considerat serios, nu ma asteptam sa am probleme. :wallbanger:

Daca lucram cu mecanicul "din spatele blocului" ar fi fost mai bine, omul fiind angajat al unui service autorizat, lua piesele din depozitul service-ului si avea garantie pt. ele. Dar si asa nu poti avea siguranta ca piesele pe care le aduce el sunt absolut noi. Eu am avut suspiciuni in ceea ce priveste o pompa de benzina pe care a inlocuit-o, de aceea am preferat sa cumpar eu piesele. Chiar daca iti da garantie la o piesa folosita, aceasta poate sa cada imediat dupa ce expira garantia. :mda:

Oricum este de discutat cum este mai bine, sa lucrezi numai cu service-uri autorizate sau sa apelezi si la mecanicii "din spatele blocului". Parerea mea e ca cel mai bine ar fi sa ai un mecanic care lucreaza intr-un service autorizat si in care sa ai 100% incredere (mai greu de gasit). Si bineinteles operatiunile care nu se preteaza a fi facute "in parcare", sa le faci in service.

Share this post


Link to post

Daca vorbim de acelasi mecanic, a montat sute de distributii cred, printre altele (si eu tot la el mi-am schimbat kit-ul si toate curelele, doar ca mi-a gasit el piesele...). Ideea e ca atunci cand mi-a picat pompa de apa mi-a pus-o in punga sa ma duc cu ea si sa-i aduc una la fel, si am stat cu tanti aia la Apaca un pic pana am gasit una identica...

Share this post


Link to post

Sigur vorbim despre acelasi mecanic. ;) Si mie mi-a pus intinzatorul in cutie si m-a trimis la tanti de la APACA, dar nu ca sa-l schimbe, ci ca sa-mi dea banii inapoi , ca a zis ca sunt piese proaste si mai bine lasa intinzatorul vechi, ca e mai sigur. Daca mai aveam bonul, ma duceam si fara constatare. S-ar putea sa ma duc si asa, oricum am drum prin zona. Macar sa stie si ei ce piese comercializeaza.

Share this post


Link to post

Happy end in povestea intinzatorului; desi nu mai aveam nici bonul si evident nici constatarea din service, mi-au primit inapoi piesa defecta, fara scandal si fara sa fie nevoie de amenintari (oricum nici n-as fi avut tupeul :"> ) Am luat in schimb un IAC, de care aveam nevoie, si un filtru de aer, pentru care am platit doar diferenta.

Nota 10 pt. magazinul de langa APACA si pt. doamna care lucreaza acolo, pt. modul in care isi respecta clientii, chiar si atunci cand acestia sunt in defect. Ar fi putut foarte bine sa ma trimita la plimbare, fara ai putea reprosa ceva d.p.d.v. legal.

Oricum se pare ca nu am noroc la piese; pompa de benzina care am schimbat-o in urma cu cateva luni, da semne ca ar vrea sa moara. :mda: Dimineata , cand pornesc motorul ,acesta nu vrea sa se tureze, iar cand calc mai mult acceleratia se aud niste pocnituri in zona pompei. Cand se mai incalzeste motorul isi revine si pompa si functioneaza aproape normal. De data asta insa mecanicul care a schimbat-o lucreaza intr-un service autorizat si sper sa o inlocuiasca fara discutii.

Edited by van den plas

Share this post


Link to post

Am cumpart Cap planetara Cielo Original de la magazinul ZETEC Piatra Neamt si in ziua care l-am montat a in ceput se clampane la fel ca ala vechi. M-am dus la magazin sa vad daca mi-l pot schimba ca l-am luat cu garantie si factura pe firma. Io am instalat capul de planetara la un service autorizar RAR. Mi-au spus ca nu e bine ca trebuia schimbat in servisul Daewoo si ca aia au pus piesa aiurea si au defectato.

Pe cap am dat 110 lei si manopera 30.

 

Clampane evident, dar aia de la Daewoo care mi-au facut expertiza piesei spun ca nu e nici o problema. Aia mint cu nesimtire si cred ca sunt mana in mana cu magazinul Zetec.

E corect asa?

dar oare e originala piesa?

Share this post


Link to post

Nici nu e treaba ta dacă e sau nu originală piesa. Te duci frumuşel cu factura de la piesă, de la service şi eventual cu o nouă constatare în scris cum că "clămpăne din nou" direct la Protecţia Consumatorului şi bagi o reclamaţie. Asta în cazul în care cei care ţi-au montat-o nu recunosc că au stricat-o, deşi nu prea îmi dau seama ce ar fi putut face naşpa pe acolo. Să nu fie din altă parte clămpănitul. A propos, de unde ziceai că eşti?

Edited by Florinut

Share this post


Link to post

E normal sa apara scurgeri de ulei la o sonda dupa numai 53k km? Cum pornesc motorul,cum se umezeste. Seria pieselor facute pe vapor continua!

Share this post


Link to post

 

Seria pieselor facute pe vapor continua!

Hm am luat si eu pompa de benzina de la Radacini. A mers 500 km si gata a fost. Piesa de origine scrisa in "coreeneste' pe care o cheama daewha.

Piesa montata de mine acasa asa ca adio garantie la Radacini. Asa ca trebe alta dar nu stiu ce sa mai iau sa fiu sigur ca nu ma lasa pe la cuca mamii. Tura asta am avut noroc m a lasat acasa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...