Jump to content
Sign in to follow this  
emi2009

Bushai la Unirea Matiz vs Ticolos

Recommended Posts

Acum 30 min am vazut un accidet la Unirea intre un Matiz si un Tico

 

Pagube: Matiz = Aripa fata stanga - varza

Fata usa stanga - varza

Tico = Far fata dreapta - varza

Aripa dreapta - un pic indoita

 

Concluzie: sa fie tabla de pe Ticolos mai groasa decat cea de la Matiz?????

Share this post


Link to post

Nu cred. Cred ca sint la fel. Depinde cum a intrat. In zonele in care tabla este indoita este mult mai rezistenta. Daca Tico a intra in matiz cu coltul masinii in aripa matizului e de inteles.

Share this post


Link to post

Bey, du-te la munca, lasa plimbatul prin oras ca da faliment Romtelecom-ul si noi pe cine mai injuram (mai ales noi cei ce am lucrat acolo). iuzar dixit

Share this post


Link to post

Nu, cel cu Matizul la sters pe cel cu Tico...

Share this post


Link to post

Tot aia e depinde cu ce l-a atins.

Share this post


Link to post
Bey, du-te la munca, lasa plimbatul prin oras ca da faliment Romtelecom-ul si noi pe cine mai injuram (mai ales noi cei ce am lucrat acolo). iuzar dixit

 

Stiu cine esti, unde stai, shtiu ce faci asteapta factura la telefon shi mai vorbim... :smoking:

 

ROMTELECOM DE LA POM LA OM!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Bey, du-te la munca, lasa plimbatul prin oras ca da faliment Romtelecom-ul si noi pe cine mai injuram (mai ales noi cei ce am lucrat acolo). iuzar dixit

 

Stiu cine esti, unde stai, shtiu ce faci asteapta factura la telefon shi mai vorbim...

 

ROMTELECOM DE LA POM LA OM!!!!!!!!!

 

:heavydrinker:

ROMTELECOM, DELA RROM LA POM bey, hic

 

:heavydrinker:

Share this post


Link to post

CRED CA DA CRED CA MATI ARE TABLA MAI PROASTA DECAT TICO!!!!....

Am impresia ca si sursa (a tablei) e cam alta!!!.....

Share this post


Link to post

Relaxati-va baieti, nu e nici un pericol sa fie promovat Ticalosul la rang de masina...a avut ghinion ala cu Matizul si noroc ala cu Tico ca o fost lovit in coltul masinii, unde e o mica intaritura.

 

Pot sa va spun si eu ca am intrat odata intr-un Opel Calibra cu viteza FOARTE MICA, adica eram foarte aproape de el, am avut impresia ca el a plecat de pe loc, eu inca nu ma oprisem de tot, cred ca mai aveam max 5km/h, si am luat piciorul de pe frina. Evident ca ala nu a avut nici pe dracu, in schimb mie mi s-au indoit niste fiare ascuse in spatele de la masca fata, capota nu se mai inchidea, statea cumva ridicata, masca crapata linga farul din stinga...cam asta.

Share this post


Link to post
CRED CA DA CRED CA MATI ARE TABLA MAI PROASTA DECAT TICO!!!!....

Am impresia ca si sursa (a tablei) e cam alta!!!.....

 

Matizul e si mai rotunjor, si se preteaza bine la indoituri, se vad imediat. In plus, pe formele rotunde ale carcasei (pentru a le da un pic de rezistentza la oboseala si pentru a nu se deforma in timp) exista acele "linii" sau "shantzuletze" sau cum vreti sa le zicetzi, iar daca ai ghinionul sa fii lovit chiar in ele, se duce dracu tot ansamblul. Am patit asta la o usa, s-a facut varza cand am racait-o de un perete, fiindca am lovit-o exact in linia respectiva. In schimb cand am intrat cu aripa fatza dreapta intr-unu, cu 40 la ora, aia deabia s-a indoit, fiindca am lovit-o undeva jos, si nu in shantzul de rezistentza.

 

Cu accidentele astea e si chestie de noroc. N-ai tu timp in fractziunile alea de secunda sa gandesti "sa lovesc cu shantzu, sau nu ..." :scarpin:

matiz_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Logic, santurile alea ii dau rezistenta la compresiune ca sa zic asa, e acelasi lucru ca la profile, daca vrei sa iti pui o draperie ceva care sa fie sustinuta de chestii de metal mai bine bagi un profil U decat o teava rotunda care flambeaza una doua.

Oricum faptul ca Tico n-a patit mare lucru, a fost noroc din partea lui, dar dupa cum se stie, 2 accidente nu-s la fel, asa ca nu se poate generaliza. Daca mai tineti minte acum vreo luna a fost un accident la Comarnic, intre un Matiz si un Opel, cand aia din Opel au murit imediat, dar cei din Matiz au ajuns la spital, nu poti generaliza ca Matiz e mai rezistent decat un Opel. Daca aplicam tranzitivitatea, ar rezulta ca in impact frontal intre un Opel si Tico, aia din Tico se dau jos pe picioarele lor, iar Opelu l-ai aduna cu farasul 8)

Dupa cum se stie, noua tendinta (mai veche de altfel :lol: ) este sa se deformeze cat mai mult si controlat masina decat sa fie supusi pasagerii unor deceleratii mult mai daunatoare. In Vest daca pasagerii au scapat, chit ca masina e un morman de fiare, toata lumea e multumita. La noi, datorita veniturilor foarte mici si lipsei asigurarilor (chiar si RCA cateodata :X ) se gandeste lumea ca mai bine ii misca lui ficatu' decat sa indrepte la fier.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...