Jump to content
Sign in to follow this  
maximus

Rezultate Financiare In Lumea Auto

Recommended Posts

Zic eu ca ar fi utila o asemenea rubrica dedicata cifrelor de vanzari, rezultatelor financiare obtinute de constructorii auto

 

 

Pentru inceput gaisiti aici, un document pdf al apia, cu vanzarile din luna iulie de pe piata romaneasca. Dintre producatorii autohtoni dacia ocupa primul loc cu 51.935 bucati vandute pe primele 6 luni(din care 10.746 in luna iunie), urmat de daewoo care a vandut 12.873 bucati (cu 2231 de bucati in luna iunie). Aro cu doar 36 de bucati vandute se zbate intr-o piata in care pare ca nu isi mai gaseste locul..

 

 

Ce e interesant e ca sunt importatori care au reusit sa vand in iunie mai mult decat daewoo (3.098 de bucati , cu 10.187 bucati vandute pe primele 6 luni) avand sanse mari ca pana la sfarsitul anului sa vanda global mai multe autoturisme decat daewoo.. ceea ce e relativ remarcabil tinand seama ca programul de autoturisme al renault se bazeaza acum pe relativ putine modele: modus, clio(inclusiv varianta symbol) megane(hatch 3 usi + 5 usi, sedan, break, cc) si laguna (sedan + break, model ce a suferit recent un facelift si imbunatatiri ale calitatii alaturi de un nou motor de 2 l diesel, cu care spera sa castige mai multi cumparatori). Daca la acesta mai adaugam si vanzarile nissan (819 bucati pe primele 6 luni, cu 233 bucati vandute in iunie) avem imaginea unui dintre cei mai puternici importatori de automobile noi din romania. Singurul care ii mai poate tine piept este importatorul Porsche romania care impreuna cu marcile VW(4.831 bucati pana in iulie), Skoda (6.417 bucati), Seat (1.062 bucati), Audi (595 bucati), Porsche (37 bucati) reuseste sa ii depaseasca pe francezi, ajungand la 12.942 de bucati vandute pe primele 6 luni (fata de 11.006 bucati la francezi). Insa francezii au mai mari sanse sa devina primii, avand pe luna iunie vanzari de 3.331 de bucati fata de 2.727 ale grupului porsche, un trend ascendent pentru marca franceza. Pe locul 3 gasim peugeot cu 4427 bucati(948 in iunie), iar pe 4 opel cu 2104 bucati(392 in iunie) , urmat la mica distanta de ford cu 2039 bucati (542 in iunie)

Share this post


Link to post

gasiti aici vanzarile pe luna august in romania, iar aici vanzarile pe luna iulie. Comentarii mai tarziu..

Share this post


Link to post

dupa ce am stat si am vizualizat datele cu cifrele de vanzari,am avut un soc. Insa nu stiu daca nu cumva e greseala.. dupa ce ca in luna iulie 8354 de autoturisme au fost vandute de catre dacia in luna august a reusit sa vanda doar 1884 de automobile (logan in speta). Ditamai caderea zic eu.. is curios daca e adevarata..

Share this post


Link to post

Pai probabil ca lumea a asteptat varianta Diesel...parerea mea...

Share this post


Link to post

Dacia a fost in remont in luna august, nu s-a lucrat decat 2 saptamani si o parte bunicica din productie s-a exportat.

Share this post


Link to post
Pai probabil ca lumea a asteptat varianta Diesel...parerea mea...

 

Sau asteapta iarna sa poata cumpara masinile facute in primavara-vara sa nu mai aiba probleme cu vopseaua si rugina :D

Share this post


Link to post

Pai parca atunci au facut testul elanului... > :)

Share this post


Link to post

in alta ordine de idei, circula niste zvonuri ca renault ar vrea sa se extinda. Nu se stie in ce directie, insa nu m-ar mira sa cumpere un producator cu probleme si sa il trimita pe ghosn sa il rentabilizeze , asa cum a facut si cu nissan. Ca idee se vorbeste fie de a cumpara pachetul de control de la ford, fie de o alianta cu gm, fie

cumpararea fiat-ului sau a unor parti din vw. Partea cu ford sau gm ar fi cea mai avantajoasa zic eu asigurandu-le intrarea pe piata americana..

 

 

Ca o mica gluma: care de aici isi face harakiri daca renault face alianta cu gm, iar gm preia fabrica de la craiova > :) ?

 

Renault va faire du shopping

 

 

La rumeur circule selon laquelle Carlos Ghosn, président du constructeur automobile Renault, souhaiterait prendre le contrôle de Ford et nouer une alliance avec General Motors.

 

Il est vrai que la capitalisation boursière des deux constructeurs américains est faible actuellement (respectivement 17,25 milliards de dollars et 16,19 milliards) mais leurs dettes sont colossales et leur état de santé très préoccupant…

 

Mais il se murmure également que le constructeur français, qui est à la recherche de partenariats et d'acquisitions, pourrait plutôt jeter son dévolu sur d'autres cibles (on parle d'un rachat de Fiat ou d'un investissement dans Volkswagen).

Edited by maximus

Share this post


Link to post

cred ca o sa se cam amuze americanii...

RENAULT n-are nici cea mai mica sansa sa patrunda pe piata americana...au niste masini superbe americanii...n-au nevoie de "javurile" renault-ului. (sa nu sariti pe mine...dar comparativ cu ce masini au americanii,renault-ul e de tot...)

Share this post


Link to post

dimpotriva eu zic ca e invers.. europenii (si renault) sunt mai avansati decat americanii. Zic eu ca au si o fiabilitate mai mare. Noroc ca la chrysler a existat mercedes(ceea ce s-a vazut prin aparitia unor modele de succes ca 300c, care are multa tehnologie mercedes in el, sau al dodge-ului sprinter , bazat pe modelul european etc), gm a avut opel si filiala sa din australia (practic acum apar masini adevarate la gm, bazate insa pe platforme europene), iar la ford.. nu stiu ce sa zic, mi se pare ca au cam ramas singurii fara prea multa tehnologie, ei bazandu-se ca vanzari mult pe pick-upuri(mai mari sau mai mici) si pe suv-uri (iarasi mai mari sau mai mici)

Share this post


Link to post

In materie de fiabilitate, marcile europene sunt la furat si nu prea au ce cauta pe piata americana. Marcile Premium europene gen Mercedes sau BMW sunt pe locuri codase pe piata americana in materie de fiabilitate. Valabil si pentru VAG... Pe anul 2004, cea mai bine plasata dintre marcile europene pe piata americana, BMW, era pe locul 9 daca imi amintesc bine...

Pentru americani fiabilitatea e mult mai importanta decat imaginea sau alte criterii, si au foarte multe studii serioase gen CR publicate legate de fiabilitate. In Europa, pauza...

Share this post


Link to post

Asta e si avantajul motoarelor mari cu putere mica. Rezista bine la uzura.

Americanii sunt ei conservatori in a introduce sisteme noi pe masinile lor, dar nu am auzit sa le produca in asa fel incat sa se defecteze programat.

Share this post


Link to post

eu am impresia ca totusi americanii stau mult mai prost ca si fiabilitate decat europenii. Sa luam insa in calcul si modul cum sunt folosite masinile in america si in europa: in america de multe ori pe autostrazi si strazi largi facute pentru un trafic mare, unde circula in mod relativ constant , in timp ce in europa in orase mici, cu strazi inguste, unde regimul de folosire e ceva mai solicitant.. Si chestia e si din tehnologie, americanii din punct de vedere al electronicii sunt in urma europenilor, deci nu au cum sa apara probleme de gen la ei.

Share this post


Link to post

citisem pe un site...si zicea un american ca pana la 160 mii mile n-a bagat un leu intr-un chevy suburban.

de ford zicea ca mai a avut probleme cu el...nu sunt la fel de fiabile(cica)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...