just matiz Posted July 27, 2005 am si eu o buburuza din aceasta si am pus si eu cate ceva pe el. va place? Share this post Link to post
Mike1 Posted July 27, 2005 (edited) Ar fi o idee buna sa mai pui si alte poze care sa evidentieze si alte unghiuri. De asemenea reinterez intrebarea lui Shenk Later edit: am vazut dupa ce am postat ca ai pus si alte poze Edited July 27, 2005 by Mike1 Share this post Link to post
just matiz Posted July 27, 2005 (edited) Post 1: vreau parerea voastra adica daca va place sau nu matizul meu Post 2: sa inteleg ca nu va place, nu? Nu mai posta consecutiv, foloseste butonul de editare Edited July 27, 2005 by claz Share this post Link to post
Mike1 Posted July 27, 2005 Unu la mana: te rugam nu mai posta consecutiv(foloseste butonul modifica) Doi: este destul de dragut in linii mari, merita apreciat efortul si pasiunea ta. Keep it up! Pt mine referinta este acel matiz rosu ce era parcat in zona Ase pe la City Center Share this post Link to post
Shenck Posted July 27, 2005 Ne povestesti de evacuarea dubla si de "testul elanului" inainte sa ne exprimam parerile? Share this post Link to post
just matiz Posted July 27, 2005 (edited) evacuarile functioneaza ambele; toba finala este data jos iar traseul este bifurcat in asa fel incat sa iasa fum pe ambele evacuari Testul elanului???? Nu mai cita mesajul anterior! Edited July 27, 2005 by claz Share this post Link to post
Mike1 Posted July 27, 2005 Cred ca Shenk se refera cumva la stabitatea masini in urma modificarilor la trenul de rulare? Am zis bine? Share this post Link to post
Shenck Posted July 27, 2005 evacuarile functioneaza ambele=Scuze pt ironia din mesajele precedente Testul elanului: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=5225 cu referire la poza ta pe 2 roti P.S. Nu mai QUOTE ultimul mesaj Share this post Link to post
just matiz Posted July 27, 2005 in pozele pe care le vedeti aveam cauciucuri cu garda de 65 dar acum am 185/14 si garda de 45 si pot sa va spun ca s-a schimbat radical stabilitatea. Oricum sper sa nu mai repet inca odata isprava pe doua roti , nu de alta dar cred ca nu mai scap. Share this post Link to post
andreib Posted July 27, 2005 Arata dragut tare masinuta. Mie unul imi place Share this post Link to post
Pepinno Posted July 27, 2005 Dar de unde ai luat dimensiunea asta shucara mai ...185 45 R14..? sant f .f.f.f interesat... Share this post Link to post
remix Posted July 27, 2005 Interesanta masina dar nu ma pot obisnui cu halul in care sunt integrate evacuarile in spoiler. Chiar nu puteai gasi o solutie mai eleganta ? In rest apreciez NSL-ul ! Share this post Link to post
SORAN Posted July 27, 2005 Mie imi place, stiu masina de la Prisma. Nu ati observat stopurile? Mai demult erau parca unii interesati de stop-uri clare la Matiz! Share this post Link to post
steph Posted July 27, 2005 foarte tare cu exceptia evacuarii ... arata urat spoilerul taiat. stopuri imi plac mult cat despre isprava de la prisma ... fara cuvinte altii erau cuc racii in sus pana acuma. da-i inainte cu pretzul la stopuri si la jante Share this post Link to post
BogdanG Posted July 27, 2005 Pentru un matiz arata super OK ,intrebarea mea este ce are sub capota ? Share this post Link to post
urduban Posted July 27, 2005 super tare pentru un matiz... l-am vazut si pe viu la prisma.. chiar a dat si "fiori" la inima la multi prezenti acolo cand mai avea putin si se rasturna... Share this post Link to post
NFS Posted July 27, 2005 ...iar traseul este bifurcat in asa fel incat sa iasa fum pe ambele evacuari Hmm, scoate fum? Cam nasol... Share this post Link to post
Satori Posted July 27, 2005 Ce aveti cu omul? Masinuta arata bine, mie imi place Share this post Link to post
just matiz Posted July 28, 2005 (edited) Hmm, scoate fum? Cam nasol... <{POST_SNAPBACK}> scoate fum sau evacueaza noxe . Poti sa-i zici cum vrei. cred ca lumea si-a dat seama ce am vrut sa zic. Va asigur ca sunetul scos este unul care te gadila la urechi mai ales atunci cand dau rateuri. Referitor la ce are sub capota: deocamdata nu am nimic modificat dar o sa fie ceva. problema e ca nu prea poti sa scoti mai mult de la acest motoras de 800 cmc, oricum se va imbunatati situatia atunci cand voi pune filtrul de aer si voi schimba toata evacuarea adica va fi toata din inox iar catalizatorul nu va mai exista deoarece iti cam taie din elan Mai e varianta cipului dar sa dai 350 euro doar ptr 10 cai maxim in plus nu cred ca merita referitor la spoilerul de spate: aveti dreptate ca nu-i sta frumos acolo unde este taiat dar apucasem sa iau evacuarile inainte de a vedea spoilerul terminat si uite asa a trebuit sa tai din el ca sa intre evacuarile.Oricum deja am altul in lucru dar stau mai prost cu timpul dar va fi mult mai klumea. Edited July 28, 2005 by just matiz Share this post Link to post
ToPser Posted July 28, 2005 ti-am vazut matizelu pe 4tuning ...e dragutz dar mai trebuie sa-i mai faci ceva finisaje Mult noroc ! Share this post Link to post
bobi Posted July 28, 2005 Oameni buni va rog sa-mi explicati daca puteti urmatorul lucru: ce este acest cip si cum reuseste sa transforme puterea motorului? Share this post Link to post
VAXXi Posted July 28, 2005 Google ! http://www.chiptuning.com/chip/us/chiptuning.html http://www.upsolute.com/eng/technik.html Share this post Link to post