hellcat Posted February 5, 2005 mai Serginho, lasa omul sa se desfasoare. probabil locul ala III valoreaza cat toti banii bagati in masinuta. realizezi ca in momentul cand matizul o sa aiba motor Daihatsu, 200 o sa fie de croaziera... kamikaze. Share this post Link to post
andreib Posted February 6, 2005 Pai, no offence ca si eu am masina din asta dar e absolut sinucigas sa mergi peste 150kmh. Eu am mers cu 160 si daca tragea o rafala de vant cred ca saream de pe sosea S"> . Datorita dimensiunilor sale, foarte utile in oras- ingusta si inalta, este in mod natural instabila la viteze mari si pe vant. Cat despre turbo pe Matiz, e o idee buna daca este corelata cu o rigidizare a sasiului, coborare si intarire a suspensiei si modificari majore la motor (ca daca nu 10kkm si e gata). PS: Felicitari pentru premiu Share this post Link to post
hellcat Posted February 6, 2005 poate nu m-am facut inteles cu post-ul de mai sus. are un pic de ironie in el. sper ca ideea sa fie constructiva, nu de alta dar poate deveni idee cum spui tu andrei un pic sinucigasa. Share this post Link to post
laurentziu83 Posted February 6, 2005 am mers cu matizul pe drumul intre orastie-deva pe portiunea dreapta 180 ...la 160 am schimbat din treapta a 4-a in 5 . <{POST_SNAPBACK}> Bai nebunule... cu Matizul cu 180 ??? :cadelnita: Share this post Link to post
catalinbusneag Posted February 6, 2005 sal nu am citit tot, dar am o intrebare Jentile de sunt la Metro cum se comporta pe Matizel, pentru ca mie mi se par mult mai grele decat jentile de tabla. Are vreo unul dintre voi? Share this post Link to post
@Je Posted February 7, 2005 Jentile de sunt la Metro cum se comporta pe Matizel, pentru ca mie mi se par mult mai grele decat jentile de tabla. <{POST_SNAPBACK}> Se comporta excelent, marea mirare a fost ca dupa montaj nu au avut nevoie deloc de echilibrare. Oamenii zic ca nu sunt prea rezistente, dar am iesit in fiecare zi cu vremea asta de kkt din Cta (gheata , gropi si tot tacamul) si nu am avut nici o problema, unde altii nu treceau cu 307 , buburuza merge fara probleme Share this post Link to post
strumfuadi Posted February 7, 2005 NFS, uite alessio aici.. modelul e sanremo, dimensiunea e 5,5Jx13 Share this post Link to post
tolin Posted February 7, 2005 (edited) Se comporta excelent, marea mirare a fost ca dupa montaj nu au avut nevoie deloc de echilibrare.<{POST_SNAPBACK}> Sunt mai usoare decat cele de tabla? Cat au costat? Ce marca sunt? Edited February 7, 2005 by tolin_afc Share this post Link to post
NFS Posted February 7, 2005 @ Strumfu Aha... deci tu esti ala care a pus coada la pruna! ...N-am gasit poza cu Alessio cu 4 gauri! Cu 5 gauri gasisem si eu... Alesio San Remo si Alesio Sport (care sunt mai misto ca San Remo) Share this post Link to post
NFS Posted February 14, 2005 Stie cineva ce marca sunt jentile astea? Sunt nebun dupa ele! Gasesc in Bucuresti d-astea, standard pt Matiz ca dimensiuni? [-O Share this post Link to post
Mihnea_insomnia Posted February 14, 2005 Nu prea cred ca incap jante pe 17'. Share this post Link to post
ToPser Posted February 14, 2005 Dupa cate vad eu janta nu e de dimensiuni mari... Marca e AZEV( nu sunt prea sigur) Share this post Link to post
Mihnea_insomnia Posted February 14, 2005 Noi am avea: Giro...93 euro San Remo...77 euro Sprint...93 euro Preturile contin TVA. Share this post Link to post
NFS Posted February 14, 2005 Bai tata! Unde dai si unde crapa! Am incercat sa fiu destul de clar, ce naiba! Care va zica... stie cineva ce marca sunt jantele astea? Daca da, sa zica aici si ma uit pe net daca exista si pt matiz! Alta intrebare ar fi daca se gasesc in Bucuresti? PS. Nici macar nu sunt de 17. Eu am pozat taxiul cu rotile astea, ieri... cred ca sunt de 14 in cel mai bun caz! Edit: Bun... ma uit dupa AZEV, sar'na! Share this post Link to post
ToPser Posted February 14, 2005 Am zis de prima data ca alea nu sunt de 17"....uitati-va la cauciuc oameni buni... Si am mai zis ca sunt AZEV... Share this post Link to post
NFS Posted February 14, 2005 N-am gasit mare lucru despre Azev... da' din ce-am gasit , aduc numa asa de departe... asa ca nu cred ca sunt Azev. Share this post Link to post
ToPser Posted February 15, 2005 Prietene...scuze ca te-am indus in eroare :"> ...Jentile alea sunt CMS si poti sa le procuri din TURCIA. Uite si dimensiunile :6.0Jx13H2 Ptr.mai multe detalii intra pe www.cms.com.tr Bafta Share this post Link to post
NFS Posted February 15, 2005 Hmm... si cum le car cu avionul?!? Ca mai am si alte bagaje Poate sa fac comanda, sa mi le trimita direct acasa... caz in care tre sa vad ce inseamna la pret! Le-am gasit , se cheama CMS 40 din pacate nu au decat 6.0Jx13H2 Share this post Link to post
bobi Posted February 16, 2005 Exista vreun dealer care poate oferi jante de aluminiu in schimbul celor de tabla cu diferenta de pret aferenta?Am uitat sa va spun ca acest lucru ma intereseaza la cumpararea masinii(matiz). Share this post Link to post
FLEX Posted February 16, 2005 NU, dealerii Daewo sint niste vinzatori si atit, nu-i doare pe ei in basca sa-si multumeasca clientul ... au luat comisionul, padurere-paduden! Ca sa nu fiu foarte rau, e si vina fabricii, care nu ofera optionale la nici o masina vinduta si dealerului ii e frica sa intervina el asupra masinii ... io am cerut jante de tabla neagra si caucioace altele decit Montana cind mi-am luat masina si s-au uitat la mine ca la felu paspe'... Share this post Link to post
tolin Posted February 16, 2005 Un pic de derapaj, doar unul mic: Nene Flex, noi suntem departe de notiunea de dealer de masini, iar fabrica descurajeaza si pe unul care ar dori sa fie. Nu este "economie de piatza functionala", cum zic cei care stiu ce-i aia. Pandurii nostrii repeta retzeta Colibasi, unde un manager (vataf) socialist este ridicat la rang de exemplu. Ei tot n-au inteles pe ce lume traiesc. Share this post Link to post
hellcat Posted February 16, 2005 caz concret la mine la servici. cineva si-a cumparat o solenza confort si a dorit jante Stella pe 14'' (alea de aluminiu). problema era ca rotile standard sunt pe 13''. pretentia omului s-a rezolvat prin compensarea cu bani a diferentei intre o janta de tabla pe 13 cu una de aluminiu pe 14 si cauciucurile aferente. problema este in totalitate de competenta dealer-ului local care accepta sau nu combinatia si are pe stoc ceea ce doresti tu. Share this post Link to post
FLEX Posted February 17, 2005 Foarte bine ca s-a putut, dar Dacia oferea SI jante de aliaj pe Solenza ... in timp ce pandurii nici macar pentru virful de gama SE Power+ABS nu au aceasta dotare ... Share this post Link to post
U R S U Posted February 24, 2005 ONORABILILOR! Sunt acele Alessio EURO pe 14" (e drept ca in poza e cu 5 gauri, dar se face si cu 4, pt Matiz), la 100 EURO/BUC cu TVA Share this post Link to post
bobi Posted March 12, 2005 Am deja 2 jante Alessio San Remo 5.5J13, foarte frumoase ... foarte, foarte frumoase! si m-am decis ce fac in continuare, adica cu ce le inacaltz: o sa iau 2 cauciucuri 165/65-13 (dimensiune foarte greu disponibila in RO!, importatorii nu pot aduce toate dimensiunile produse de fabricantii de cauciucuri!) si o sa le montez pe fata, sa vad daca ating sau fac vreo smecherie; daca se intimpla ceva si nu-mi convin, o sa le trec pe spate si pe fata o sa pun traditionalele 155/65 cu celelalte 2 Alessio ... asta e, incercind si facind pe banii mei pot ajunge la o concluzie ... <{POST_SNAPBACK}> Flex, daca ai fi luat cauciucuri marime traditionala 165/70/13 care era problema? Aveai si balon putin mai mare care te ajuta la gropi , denivelari ,practic crestea confortul.Si ce-i mai frumos este ca si intra fara probleme si nu ating . Share this post Link to post