Jump to content
Sign in to follow this  
funkalizer

Modele Cielo Gle

Recommended Posts

Salutare la toata lumea! E primul meu post aici si vreau sa va felicit pentru comunitatea faina pe care atzi dezvoltat-o.. am gasit foarte multe informatii utile rasfoind forumul.

 

Pe mine ma doare ca nu ma pricep mai deloc la masini.. si vreau sapt viitoare sa-mi iau un cielo (am pregatiti 4500 de euro). Sunt de preferat modelele korea 96-97 fatza de unele mai noi ? (am vazut si din 2000 pe la 4000) Care-i cea mai buna alegere pret/calitate ?

 

Din cate am inteles GLE/AC ar fi varianta full. Mai sunt si alte diferente intre modele ? Ca si motorizari ? Am vazut pe autovit modele de 1.5 cu 75 si cu 90 de cai. Executive sunt doar modelele mai noi ? Alea de 90 sunt executive ? Care credeti ca e mai de preferat? M-ar tenta mai multi cai :lavolan:

 

As vrea sa-i pun chip tuning si filtru de aer (noroc cu forumul) pentru benzina dar sa-i pun si o instalatie pe gaz pentru mers in orash.. ca nu ma dau banii afara din casa. Se poate pune gaz si chip in acelasi timp (chipul nu afecteaza numai benzina?)?

 

Ajutati-ma va rog sa-mi iau o masinutza buna.. de mult imi doresc un cielo si sper sa gasesc ceva bun. Multam fain! :thumbl:

 

ps. sunt din bucuresti si o sa caut in ziare si duminica in targ la vitan.. mai sunt si alte variante de-a gasi o masina buna ?

 

later edit: am citit post-ul despre tips&tricks la cumpararea de SH dar n-am gasit raspunsurile :scarpin:

Edited by funkalizer

Share this post


Link to post

Daca mergi in Vitan greu o sa gasesti o masina buna. Dra nu imposibil. Partea buna este ca ai de unde alege si sa vezi diferentele intre masini. Te uiti in principal la uzura pedalelor, tapiteriei in special scaun sofer, uzura schimbatorului de viteza, daca nu e sters semnul de lumini de pe maneta respectiva(daca da are peste 100.000km), urme de pietre pe masca si capota. Binenteles ca toate acestea pot fi cosmetizate de unii negustori, dar daca mergi si cu un mecanic ai 10% sanse sa gasesti o masina buna. Dupa ce vezi cam 20-30 de masini una buna o sa-ti atraga atentia, dar si asta poate avea unele defecte asa ca trebuie verificata pentru 300.000lei la un service (ales de tine nu de vanzator).

Cielo dinn 1995-196 sunt productie Korea dar slabe sanse sa gasesti unul fara km multi si pretul este destul de mare in comparatie cu unul din 2000 sau 2001. Singurele probleme cu cele asamblate la Craiova ar fi zgomotele facute de plasticele mai slab asamblate. Modelul recomandat ar fi cel cu 16 valve (DOHC), are putere mai mare si consum mai mic, iar pentru AC conteaza cei 15 cai in plus.

Incearca si pe internet sa cauti anunturi de masini (www.masini.ro, www.anuntul.ro, etc), dar si aici o sa dai peste intermediari ca au invatat sa foloseasca PC-ul :)

 

P.S. Daca masina are numere rosii, 99% este un negustor de masini, dar nu insemna 99% ca masina este o teapa!(doar 90 si ceva)

Share this post


Link to post

Multam de raspuns, cel cu DOHC m-ar incanta mai mult. Dar e asa mare diferenta intre cele facute la noi si cele koreene ? Vad ca toata lumea le lauda pe alea vechi si n-as vrea sa iau o masina care sa-mi faca probleme (am avut o dacie de care am scapat in 3 luni dupa ce am bagat ceva bani in ea :( ). Banuiesc ca daca e numai la plastice si o duc la un msesrias bun poate s-o aduca cat de cat aproape de modelele vechi (sau nu?)

 

O sa merg maine prin vitan sa arunc un oki si sa-mi fac o idee; dar la cumparare o sa am cu siguranta un mecanic bun cu mine.

 

Alte diferente intre bodele mai sunt ? Sau GLE/AC cu DOHC 16 valve e ce-mi trebuie si atat ?

Share this post


Link to post

Diferente intre cele koreene si cele romanesti ar mai fi: geamuri romanesti facute la Buzau, calitatea finisajelor si alte piese made in Romania. Dar tinand cont de anul de fabricatie si nr de km cred ca varianta mai buna este o masina din 1999-2000. Binenteles ca exista si exceptii, dar sansele sa gasesti un Cielo din 95-96 cu nr mic de km si in stare buna tind catre zero. Varianta GL cred ca este cu AC dar nu are geamuri electrice spate si oglinzi cu actionare electrica si incalzite.

La un service bun se poate ajunge la un nivel al scartaielilor acceptabil in habitaclu, dar nu identic cu cele asamblate in Korea.

Preturile am vazut ca sunt chiar mai mari la cele koreene fata de cele romanesti, dar nu cred ca se justifica avand in vedere anul de fabricatie si nr mare de km.

Pana la urma conteaza cum a fost intretinuta masina , daca a facut reviziile la timp si daca a avut consumabile de calitate. Poti sa gasesti masini la 60000km in stare mai proasta ca unele la 100000km, totul este sa nu te grabesti la cumparare, sa vezi cat mai multe masini si o masina buna va iesi imediat in evidenta. :lavolan:

Share this post


Link to post

" Te uiti in principal la uzura pedalelor, tapiteriei in special scaun sofer, uzura schimbatorului de viteza, daca nu e sters semnul de lumini de pe maneta respectiva(daca da are peste 100.000km)"

 

astea toate pot fi inlocuite, sunt total relative. mare branza ca are cauciucul de la pedale tocit. daca e nou-nout, ce inseamna? ca nu a mers cu masina? sau ca a mers fara sa calce pedalele? sau poate a condus avand in picioare doar sosetele!!

- no offense, dar...

 

mai important e sa verfici ce e sub capota - motor si tabla - daca exista urme de sudura pe la lonjeroane, faruri noi - asta e semn ca au fost avariate, si toata fata impreuna cu ele. mergi cu un mecanic! te scuteste de bataie de cap si isi da seama daca e in regula masina

 

si nu lua masina care a fost pe la firme, ca iti dai seama cum se poarta oamenii cu masina care le e data de la serviciu

Share this post


Link to post

Cielo meu -koreea' 96: masina de familie cu un rulaj de cca. 10.000 km pe an, intretinere regulata si citeodata dupa buget. Acum 124k km, caroserie si motor -OK, mici zgomote la plasticarae.

Masinile de serviciu '97-'98: super bine intretinute, masina si soferul, directorii, hm.. nu conduc.

Personal nu am condus nici una, am mers ocazional in dreapta.

Ce am putut observa a fost doar chestia cu finisajele pe ici pe colo, in rest ... functioneaza foarte bine.

Eu as opta pentru o masina mai tinara cu un nr. mic de km, si cel mai important, de la o persoana, de buna credinta, ce si-a putut permite o intretinere pe masura, gen: avocat, mic particular, director, etc...

Atentie, dupa parerea mea, la motor si caroserie, in rest , mai devreme sau mai tirziu, tot ai sa ajungi sa bagi bani, depinde cit ti-ai propus sa o tii - doar nu e noua.

 

Bafta si succes !

Share this post


Link to post

Bani pe care ii ai iti permit sa iei una noua in rate.Masinile vindute la mina a-II-a sint foarte degradate mai ales in ceea ce priveste gama Daewoo si foarte greu o sa mai gasesti una buna si cu Km reali, peste tot o sa dai numai de samsari care le cosmetizeaza suficient pt a pacali un eventual client.Am intilnit numeroase cazuri in care clienti se prezinta la service, pt. o verificare mica zic ei ,si abia atunci afla ce "cazan" au cumparat.Prinde samsarul si scoate-i ochii, nimeni nu a reusit.Inca o data , gindeste-te si la una noua, parerea mea este ca nu o sa regreti, poti sa optezi sa aiba instalatie de gpl din fabrica si daca nu esti adeptul demarajelor in tromba o sa fi foarte multumit.Bafta

Share this post


Link to post
astea toate pot fi inlocuite, sunt total relative. mare branza ca are cauciucul de la pedale tocit. daca e nou-nout, ce inseamna? ca nu a mers cu masina? sau ca a mers fara sa calce pedalele? sau poate a condus avand in picioare doar sosetele!! 

- no offense, dar...

 

 

Daca citeai cu atentie topicul ai fi vazut ca am spus ca pot fi cosmetizate, adica inlocuite asa cum ai remarcat. Am spus cosmetizate la figurat adica nu am luat cazul propriu ca ar fi doar sterse de praf sau date cu o "crema" pentru a le readuce la starea initiala. Eu nu am vrut decat sa ajut la alegerea unei masini fara prea multe probleme asa ca, fara suparare...

Cat despre masina noua aici are dreptate si NINI, nu o sa gasesti masina second hand fara probleme. Daca ai bani de o rata sfatul meu este sa iei o masina noua (cu gaz si mai bine), cu garantie, si nu vei regreta. Piata second hand a devenit oricum destul de ciudata, preturile sunt mari , masinile stau cu lunile nevandute pentru ca multi cumpara masini noi , de aici si cresterea de peste 50% a nr. de masini noi vandute, fata de anul trecut.

Share this post


Link to post

surprize...surprize !!! duminica 29.05 am fost in targ in vitan sa ma uit de un cielo .marea surpriza a venit de la faptul ca erau numai masini cu nr rosii, numai samsari, numai tigani cu lantzuri, bratari si ghiuluri.

preturi mari la cielo fabricatie 95-96 (4200-4600 euro )..ceea ce e cam mult ,parerea mea

preturi acceptabile la 98-99 (4300-5000)

 

sfat : daca va hotarati sa luati masina din targ nu va duce-ti la service-ul de acolo pentru probe ...sunt mana-n mana cu samsari care vand masini..un mic semn facut de ei si meseriasul stie ce are de facut..adica .."masina e ok sefule ...cumpar-o ca e buna !!! ) vrajeala !!!

Share this post


Link to post

La cumpararea unui Cielo sh trebuie sa vezi daca ai motorul sau cutia umede de ulei (pe sub masina), semn clar ca o garnitura sau simering trebuie inlocuite.

Urmareste daca pe la imbinari se observa silicon, daca da atunci inseamna ca s-au mai facut reparatii.

 

Verifica pedalele cum sunt la actionare, de ex. daca pedala de frana este moale atunci trebuie verificate placutele, eventual aerisita frana.

 

Fa o proba de drum daca simti batai ritmice in volan, atunci probabil ca discurile de frana sunt uzate si au bataie mare.

 

La portiere verifica jocul in bolturile balamalelor la portiera de la sofer, peste 80000Km apare joc. In portiera din dreapta apare joc in balamale cam la 100000km asta ca sa ai o estimare adevarata a kilometrajului masinii.

 

Atentie mare daca masina este lovita mai bine cauti alta.

 

Si in ultimul rand, sa te fereasca Dumnezeu de un sh reparat de mantuiala, doar ca sa arate bine la vanzare.

 

Bafta maxima

Share this post


Link to post

La banii pe care i-ai adunat, iti recomand sa cumperi un Cielo nou (depui la banca avansul 30-40-50% din pret si platesti 4-5 ani 60-70 EUR pe luna). Iti pot da si informatii concrete... Informeaza-te, compara, calculeaza si ia o hotarire.

Parerea mea ca mai bine cumperi o masina nou-nouta (0 km!) pe care o ingrijesti asa cum stii tu, decit sa te arzi cu cine stie ce SH.

Share this post


Link to post

4500 euro este aproape 50 % dintr-un cielo executive full cu tot cu gaz din fabrica care nu se compara cu instalatiile montate ulterior ... 9300 executive cu gaz

 

din start ai garantie 3 ani ai masina noua pe care o intretii cum stii tu mai bine ... d.p.d.v. al banilor daca papa 13 litrii de gaz (dat talpi toata ziua sau 11 mers normal) iesi la echivalentu a 5 litrii de benzina tinant cont ca gazul e 17k iar benzina 37k

 

depinde de finante te bagi la rate pe 3 ani sa scapi repede sau daca nu pe mai multi adica 5 si platesti ratele din economia imensa din benzina.

 

de cand am executivu` de 7 luni si 13k km nu a avut nici cea mai mica problema si plinu costa 800000 si bati spre 400-450 km

 

inainte sa iau matizu acum o spat am fost in targ ... si e sinucidere sa cumperi de acolo :(

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...