david_predescu Posted May 17, 2005 In primul rand vreau sa va salut pe toti cei din forum. Vreau sa va spun ca citesc cu f mare interes toate sectiunile site-ului. Ceea ce eu am facut si cred ca ar interesa pe f multi este faptul ca am montat o instalatie GPL pe Tico. Rezultatele sunt f bune... vreau sa va spun ca merg cu 120000 lei / 100 km. Totul este ok , chiar si cu spatiul din portbagaj am rezolvat deoarece am montat o butelie de 18 l care nu ocupa decat 1/3 din vol total. In rest pt alte informatii va raspund cu cea mai mare placere , voi intrebati-ma. Share this post Link to post
alx Posted May 17, 2005 cat a costat? cat de des o reglezi? merge perfect, chiar nu este nici-o diferenta? Share this post Link to post
david_predescu Posted May 17, 2005 Vreau sa spun ca inceputul a fost mai greu... si pt ca mesterii sunt romani a trebuit sa o reglez de vreo 20 de ori in 5 zile serios.In cele din urma mi-a reglat-o un mecanic de cartier si acum merge brici. Instalatia a costat 8,8 mil cu tot ce trebuie la autogas romania. Acum am setat-o pe consum , are demarajul mai lenes dar la inceput cand am pus-o, aia o reglasera de nu simteai diferenta intre gaz si benzina , doar ca atunci consuma 9-10 % si nu era nici o afacere. In mare eu zic ca merita investitia mai ales ca eu unu merg 100-150 km zilnic. Share this post Link to post
ZLI Posted May 17, 2005 felicitari! 1. exista si o varianta de rezervor care se monteaza in locul rotii de rezerva? sau am auzit eu prost... 2. unde e fabricata instalatia? 3. pretul include si rar si alte treburi? Share this post Link to post
david_predescu Posted May 17, 2005 Varianta de rezervor in locul rotii de rezerva este pt matiz(primele nodele) si pt alte masini , la tico nu merge pt ca nu are loc. Instalatia e poloneza , are garantie 18 luni sau 50000 km. Pretul nu include rar. Eu nu am trecut-o in cartea de identitate pt ca am auzit ca la cap noxe se trece f greu. Treaba e ca nu te intreaba nimeni daca e trecuta in carte. Eu o sa merg la rar cand o sa am niste bani de spaga pt ca desii instalatia e omologata nu imi ies noxele. Share this post Link to post
SORAN Posted May 17, 2005 (edited) Pai cum nu ies noxele ca teoretic instalatia cu gaz e mai ecologica...mi se pare aiurea. Poate ca induce testerul in eroare. Cum s-a testat pe un aparat facut pentru GPL sau tot pe ala pentru benzina? Acum dupa ce este mai lenesa cat consuma GPL in oras? Trecerea se face usor din gas pe benzina? Mai trage la fel cand este trecuta pe benzina(adica cum tragea fara modificari)? Edited May 17, 2005 by SORAN Share this post Link to post
david_predescu Posted May 18, 2005 (edited) Problema este ca nu ies noxele pe benzina, iar cand te duci la rar iti verifica si gazul si benzina... deci in concluzie nu ma mai duc. Consumul este de 7%, eu zic ca e destul de bine. Mutarea gaz/ benzina se face usor , din mers. Singura grija este sa o opresc seara pe benzina pentru ca dimineata sa porneasca usor pe benzina,lucru obligatoriu pt ca motorul sa nu aibe de suferit(pornirea se face aproape obligatoriu pe benzina).De tras trage la fel pe benzina ca si inainte, nu sunt schimbari. Edited May 18, 2005 by david_predescu Share this post Link to post
SORAN Posted May 18, 2005 Pai noxele nu ies probabil pentru ca s-a umblat la carburator. Ar trebui sa il vada cineva care se pricepe strict pe carburatoare de tico deoarece e destul de complicat! Share this post Link to post
david_predescu Posted May 18, 2005 s-a umblat la carburator , am fost la daewoo cu ea si tipu e super priceput(aviz amatorilor de reglaje la carburator)... treaba e ca aia sunt super pretentiosi la rar si vor si spaga in principal...apropo masina e de vanzare , poate auziti pe cineva. Share this post Link to post
ticodriver Posted May 18, 2005 Unde ai fost la reglaj carb si cat te-a costat?Avea si calculator ceva sau dupa ureche? ca la urechisti chiar nu vreau sa ma bag, ca am avut oltcit si stiu cum e Share this post Link to post
david_predescu Posted May 20, 2005 [Carburatorul l-am reglat foarte bine la un baiat alin in giulesti la autonet(daewoo) . Tipul se pricepe foarte bine, are cursuri facute pt carb de tico si e singurul de acolo care se pricepe,deci ... autonet-alin Share this post Link to post
Shenck Posted May 20, 2005 Tot Alin mi-a reparat si mie socul. E intradevar foarte bun si e un tip deosebit Share this post Link to post
marius_eugen Posted May 22, 2005 Salutare ! Intrebare : pana la urma exista GPL si pentru Matiz ??? Ca mai bine imi pun gpl decat un tun de bas !!! Bafta ! Share this post Link to post
david_predescu Posted May 23, 2005 exista gpl pt matiz cam la 400 euro... depinde cat mergi cu masina ca sa fie rentabil. Share this post Link to post
mugur Posted June 17, 2005 vorbind de gpl si rar, am fost si eu cu o dacie, a iesit bine la noxe, dar au gasit altceva... nu aveam montate pe geam emblema cu gpl. am rezolvat totul cu o atentie... asa e in romania pt ca cei care instaleaza gazul, ar trebui sa montaze tot ca sa nu ai probleme, nu ? asa ca atentie la embleme Share this post Link to post
b03hxt Posted July 18, 2005 (edited) 1. vreau si eu o adresa la o firma care monteaza GPL pe tico si astea (instalatiile) au vre o importanta daca tico are euo 2? 2. cat m ar costa intr un service sa reglez carburatorul ? merci mult de tot Edited July 18, 2005 by b03hxt Share this post Link to post
aztec Posted September 3, 2005 credeti ca e timpul sa redeschidem subiectul? nu de alta dar benzina o cam ia razna.. Share this post Link to post
aztec Posted September 3, 2005 am gasit si eu un tico cu gpl (poza) si cica firma si monteaza... acolo vezi ca e un link cu masini modificate firma care monteaza Share this post Link to post
Lucian79 Posted September 3, 2005 am gasit si eu un tico cu gpl (poza) si cica firma si monteaza... acolo vezi ca e un link cu masini modificate firma care monteaza <{POST_SNAPBACK}> Jaguar ??? ..cine are bani de Jaguar are si de benzina .. sa fim serioasi Share this post Link to post
SORAN Posted September 4, 2005 Imi e mila de Jaguarul ala pe care au pus astia GPL...cat despre tico, daca te loveste unu din spate poti avea probleme cu butelia aia+ ca eu mai am si un woofer care nu stiu cum s-ar intelege cu ea Share this post Link to post
dann Posted September 4, 2005 s-a mai discutat pe undeva ca buteliile alea nu explodeaza si ca sunt mai sigure decat rezervorul in caz de accident. Share this post Link to post
ciprianv Posted September 9, 2005 Buna ziua, Sunt nou pe aici iar Tico am de doar 2 saptamani. De aceea vreau sa va felict pt ceea ce faceti aici pt ca este de un real ajutor. Avand in vedere ca suntem in septembrie iar instalatia de GPL o ai din mai da-ne si noua mai multe detalii. Cum merge, daca ai probleme cu ea, cu masina. Tks. Share this post Link to post
b34nru Posted May 7, 2006 (edited) Eu am cumparat masina cu GPL pe ea si sunt f multumit. Ideea e ca o pornesc pe gaz si merge perfect. Si asta iarna tot pe gaz la - 15 grade pornea la a 3-a cheie scurta. Am cu ea 30 000 km si merge perfect. Asa ca nu vad de ce se spune ca TREBUIE pornita pe benzina. Si ca o culme a ridicolului am probleme chiar cu piesa nefolositoare... pompa de benzina. Improsca benzina pe la orificiul de sub ea. Am schimbat-o si apoi am constatat se scurgea ulei pe acolo. Acum dupa ce am mai schimbat una (420 000 lei una noua) mi se scurge uleiul pe la garniturile pompei. Dar e o scurgere f mica. Nu stiu cat sa strang ca intre garnituri e un distantier din textolit. Edited May 7, 2006 by b34nru Share this post Link to post
Mircea Posted May 7, 2006 Se porneste pe benzina pentru a nu se strica membrana vaporizatorului, care la temperaturi scazute nu are elasticitatea necesara si se poate sparge. Share this post Link to post
pesteimputit Posted May 7, 2006 strange cu sete, ideal ar fi sa cumperi un set de garnituri noi, costa cateva zeci de mii cu tot miezul de textolit Share this post Link to post