Jump to content
Sign in to follow this  
andreicri

Chevrolet Lacetti - Impresii

Recommended Posts

Eu am 12.000+ de km. In afara de suieratul specific cand fortez directia nu am alte probleme.

Ah uitasem... aerul conditionat a devenit extrem de zgomotos pe cadura mare si parca nu prea mai face fata ca sa zic asa. Zilele trecute am stat cu el pe treapta 3 ca sa mai adie putin in masina. Probabil ca am filtrul de polen imbaxit de nicotina de la mine si noxe si parf din mirificul trafic bucurestean semn ca se apropie revizia. :)

 

Am deja 24 000 KM si am circulat cu AC on in permanenta inclusiv pe timpul iernii pt dezaburire. Instalatia merge excelent. Verifica filtrul, eu am schimbat deja 3. Inca ceva, eu nu il folosesc pe auto ci pe turatii mai mici 2, 3, 4 trepte.

Share this post


Link to post

@tb230daewoo

N-am climatronic :P

Pe caldurile astea il tin pe treapta 3, uneori chiar pe 4 ca sa faca fata cu butonul de recirculare apasat. Deranjant la turatia aia (4 e maximul la mine) e si zgomotul ventilatorului, lasand la o parte zgomotul instalatiei de AC. Daca opresc AC nu mai e asa de zgomotoasa instalatia. Daca opresc recircularea pot sa mai scad o treapta la ventilator, dar la traficul din Buc prefer sa merg pe recirculare ca sa nu inhalez toate noxele. :)

 

Mai mult ca sigur e de la filtru, stiu pe ce drumuri am bagat masina. Mai am 2000 si ceva de km pana la revizie, o luna de zile trece repede. O sa-l schimb atunci. :)

Share this post


Link to post

De ce tii ventilatorul pe treapta 3 ? Eu nu depasesc treapta 2 la inceput si dupa 1 km trec pe treapta 1. Citeste pe forum cum sa-ti racesti incinta inainte sa pleci de pe loc si apoi n-o sa mai ai nevoie de un debit asa de mare de A/C.

Share this post


Link to post

tolin, stiu faza cu deschisul geamurilor, inainte de plecare. De regula dupa ce pornesc motorul, las jos toate geamurile, dau drumu la AC la maxim, ma dau jos din masina si fumez o tigare la umbra. Pur si simplu nu face fata daca nu-l tin pe treapta 3 avand in vedere cum se circula pe Bucuresti si faptul ca motorul sta 80% din timp la relanti. :)

 

Rar de tot cobor pe treapta 2, asta cand e ceva mai liber prin oras si mai si merg. Aerul il tin dirijat in parbriz si picioare. Oricum habitaclul la Lacetti e mult mai mare ca la kalos/aveo 3-5 usi. Nu cred ca se pot compoara cele doua situatii. Prcatic vorbim de acceasi instalatie de AC care trebuie sa raceasca un volum mult mai mare. Nu cred ca sunt diferite compresoarele la kalos/aveo si Lacetti.

 

Astept cu interes sa vad daca se rezolva problema dupa revizie.

Share this post


Link to post

Pai, nu, cred ca ai inteles gresit. Se inchid toate geamurile, pornesti motorul, dai drumul la ventilatie la maxim si tu fumezi afara. Dupa 5 minute poti pleca linistit, la o temperatura omeneasca. Dupa maxim 1 km poti trece ventilatorul de pe treapta 2 pe treapta 1.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Este o frecare intre doua elemente metalice si la cald devine mai sesizabila.

 

In cele mai multe din cazuri, incepe sa faca cand e ud afara ... daca e cald, soare, uscat, nu face, decat atunci cand e carosabilul ud.

Share this post


Link to post
Pai, nu, cred ca ai inteles gresit. Se inchid toate geamurile, pornesti motorul, dai drumul la ventilatie la maxim si tu fumezi afara. Dupa 5 minute poti pleca linistit, la o temperatura omeneasca. Dupa maxim 1 km poti trece ventilatorul de pe treapta 2 pe treapta 1.

toiln, nu merge frate. Am incercat azi dimineata. Pe recirculare trebuie sa stau pe treapta 3 ca sa faca fata, fara recirculare dupa 10 minute de mers pot cobori pe treapta 2, dar asta inseamna sa inhalez toate noxele din trafic. Pur si simplu se simte cand cum scade debitul de aer cand apas butonul de recirculare. O sa fac o poza cu filtrul de polen dupa ce il schimb la revizie. Probabil ca e imbaxit.

Share this post


Link to post

N-am inteles, daca racesti habitaclul pe loc, fie si pe treapta 4, dupa ce te urci in masina si pleci de pe loc, e nevoie de treapta 3 ca sa mentii temperatura inauntru ?

Share this post


Link to post

Da. :rolleyes:

Share this post


Link to post

Ramane sa verifici si dupa ce schimbi filtrul.

Share this post


Link to post

Pai asta ziceam si eu. Astept sa treaca revizia si vedem pe urma ce si cum.

 

Merci pentru timpul acordat. :drinkers:

Share this post


Link to post

Solutia pt NightElf e clara, ii trebuie folii macar pe luneta si lateralele spate. Se anunta o vara torida; daca 30Â? reprezinta calduri atunci cum o mai fii la peste 40Â? cand ultima treapta de ventilatie i-ar putea deveni insuficienta...

Faina ideea cu pre-ventilarea, pacat ca eu nu prea mai fumez, dar cred ca pot gasi altceva de facut in loc...de exemplu poze :banana:

Edited by Senna

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Am si eu o intrebare, ca tot veni vorba de zilele toride din Bucuresti: Este vreo problema daca fac asa cum a zis Tolin, adica, pornesc motorul(pornire la rece) si pornesc AC-ul imediat dupa? Eu pana acum asteptam sa ajunga acul de la temperatura unde trebuie si apoi cuplam ac-ul, timp in care deschideam geamurile la greu.

Share this post


Link to post

@'closchkutza'

 

La mine AC este on tot timpul. Nu vad de ce ar putea fi probleme.

Share this post


Link to post

Ma gandeam ca motorul fiind micut, sa nu-l solicit asa, abia "trezit din somn".

Share this post


Link to post

Este bine ca in primul minut de la pornirea masinii cu AC pornit sa deschideti geamurile , atunci cand masina este fierbinte . Nu se munceste sa raceasca aerul de 60 grade dinauntru ci il scoate afara si-l raceste doar de la 30 de grade . Apoi inchise si inca 1-2 minute stat afara pana se mai raceste interiorul , sau plecat direct cu geamurile intredeschise apoi inchise dupa 2-3 min . A mea merge , doamne ajuta - dupa un minut , doua , trei de la pornire , la mersul de 30-40 in oras , raceste de ma ia cu frig , inafara am mers putin cu el , ca de altfel si in oras - mai mult de proba ( am claustrofobie , merg deschis si cand ploua , ninge , bate uraganul , etc ) .

Share this post


Link to post
Ma gandeam ca motorul fiind micut, sa nu-l solicit asa ...

Daca este sa porti in spate o povara de minim 10% din capacitatea ta de efort, cand ai prefera s-o duci: in repaus sau in plin efort ?

 

Intuind urmarea, dau si raspunsul: in sezonul rece se procedeaza invers, intai aduci temperatura motorului mai aproape de cea din sezonul cald si apoi aplici sarcini suplimentare.

Share this post


Link to post

Salut,

Chiar daca m-am hotarat in ceea ce priveste viitoarea mea masina, as dori, daca se poate, sa-mi impartasiti niste impresii despre modelul Chevrolet Lacetti SW 1.8L.De ce sa o iau, si de ce nu?

 

Multumesc anticipat

Edited by Ballack

Share this post


Link to post

Pai mai mult tu ar trebui sa stii de ce s-o iei ... ca tu stii ce cauti la o masina.

Share this post


Link to post

@ballack, intuiesc faptul ca cel mai mult te atrage designul masinii, spatiul larg la interior si pretul bun in raport de ce ofera concurenta.

Despre motorul de 1,8L nu cred ca vei putea obtine prea multe impresii, nu stiu sa aiba cineva pe forum. Tot ce stiu este ca e de conceptie Holden (Australia). Cine a facut drive test a zis ca e bun, dar nu rupe gura targului (125CP). Consumul urban ar putea fi o problema. S-ar putea ca motorizare sa fie mai interesant modelul diesel, 2.0L cu 121CP dar un cuplu mult mai bun si consum redus. Iti doresc multa bafta si sa alegi exact ce-ti place si ce-ti trebui tie, bineinteles dupa un drivetest cu fiecare!!

Share this post


Link to post

Am facut test-drive-ul, si mi s-a parut ca merge FOARTE BINE masina.De aceea am si cumparat-o, maine ma duc sa o iau.Am intrebat despre acest model, in special din cauza acestui post de pe alt forum:

 

"Ballack , eu nu pot decat sa iti spun sa o stapanesti sanatos. Asta pt ca te-a mancat in fund sa te dai la Chevrolet. Eu unul nu am auzit de masini americane fiabile, fie ele facute si in europa. In plus fata de asta, iar nu am mai vazut pana acum o diferenta atat de barbara intre un consum urban si unul extern."

 

Multi "cunoscatori" spun ca Chevrolet ar fi o masina proasta, insa, din cate stiu eu, in Romania, Chevrolet a cumparat Daewoo, iar majoritatea celor care detin astfel de masini sunt multumiti. Asta a fost primul lucru care m-a facut sa cumpar masina (pe langa "ce mai stiu eu sa caut la o masina").

In ceea ce priveste benzina, tind sa cred ca are dreptate.Si apropo, noul diesel consuma in jur de 7% :o

Share this post


Link to post

"Ballack , eu nu pot decat sa iti spun sa o stapanesti sanatos. Asta pt ca te-a mancat in fund sa te dai la Chevrolet. Eu unul nu am auzit de masini americane fiabile, fie ele facute si in europa. In plus fata de asta, iar nu am mai vazut pana acum o diferenta atat de barbara intre un consum urban si unul extern."

 

Poate pentru ca nu ai condus prea multe masini de greutate similara si motoare de acelasi tip, chiar si asa, un ochi aruncat pe alte forumuri te-ar fi scutit de afirmatii ridicole.

 

Ex. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39945&st=1110 si celelalte 39 de pagini cu impresii ale posesorilor.

 

Cat despre fiabilitate, Daewoo sta destul de bine. Esti amabil sa-mi spui ce alte europene mai ofera 5 ani garantie in Romania. Iar pentru informarea ta afla ca in alte parti ale globului, cu drumuri mai bune, Suzuki Forenza / Chevrolet Optra / Chevrolet Lacetti are chiar 7 ani garantie. Probabil pentru ca nu sant foarte fiabile :)

Share this post


Link to post

Despre consumul urban m-am intrebat un mecanic in varsta:

- "ce au, domle, Chevroletele astea, de se plang unii ca le consuma mult in oras ?"

- "Le conduc subturat" + explicatiile de rigoare pentru un cunoscator.

- " Aha, deci n-au mai condus alta masina decat dacia 1300 !"

Share this post


Link to post

Se pare ca era singurul lui termen de comparatie, de unde si raspunsul :D

Share this post


Link to post
"Ballack , eu nu pot decat sa iti spun sa o stapanesti sanatos. Asta pt ca te-a mancat in fund sa te dai la Chevrolet. Eu unul nu am auzit de masini americane fiabile, fie ele facute si in europa. In plus fata de asta, iar nu am mai vazut pana acum o diferenta atat de barbara intre un consum urban si unul extern."

 

Poate pentru ca nu ai condus prea multe masini de greutate similara si motoare de acelasi tip, chiar si asa, un ochi aruncat pe alte forumuri te-ar fi scutit de afirmatii ridicole.

 

Ex. http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39945&st=1110 si celelalte 39 de pagini cu impresii ale posesorilor.

 

Cat despre fiabilitate, Daewoo sta destul de bine. Esti amabil sa-mi spui ce alte europene mai ofera 5 ani garantie in Romania. Iar pentru informarea ta afla ca in alte parti ale globului, cu drumuri mai bune, Suzuki Forenza / Chevrolet Optra / Chevrolet Lacetti are chiar 7 ani garantie. Probabil pentru ca nu sant foarte fiabile :)

 

PS: Acea afirmatie nu a fost facuta de mine.

 

Si din cate am citit pe aceste forumuri, chiar pot spune ca posesorii de Chevrolet/Daewoo sunt, majoritatea, multumiti.Apropo, am vazut in ziar un top al fiabilitatii, iar Chevrolet (cel din Romania) se situeaza pe locul 6 (destul de bun).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...