Jump to content
Sign in to follow this  
asoka

Problema Caseta Directie Lacetti

Recommended Posts

Am fost aiurea asa la o verificare tehnica sumara intr-un service prapadit si mi-au dat in cap...cica probleme caseta directie...joc colo dincolo...amortizoare si alea cu urme de scurgere dadura aia cu destele pe acolo

 

Masina un chevrolet lacetti hb 1.6 vechime 3 ani juamte iesita proaspat din garantie...rezolvat pe garantie nimic pentru ca masina mai mult sta in parcare are 11000 de km abia...asa ca n-am facut nici o verificare la ea sa vad daca are probleme inainte de expirarea garantiei...Prin gropi e trecuta berechet pt ca km aia sunt mai mult in bucuresti...nu ca pe drumurile din afara n-ar fi :) ) si mai mici si nenumarate si mai cratere sa le tot numeri...

 

Nu am nici un simtom cum ca ar avea probleme caseta...adica nimic ciudat in volan stabila directia si la viteze peste 140 nu vibratii nu pierderi de putere...nu trage...sau nu cred ca sincer nu stiu cat de drept e drumul...se intampla sa o mai ia asa in stanga usurelllll daca dau drumu volanului complet da ma gandesc ca soseaua era de vina...sau altceva oricum lentoo...

 

Treaba e ca pierde lichid din cate am vazut pe undeva in zona surubului de reglare...am atasat si o poza...cred ca chiar pe sub piulita aia de blocare...lichidu in vas in astia 3 ani jumate n-a scazut sub minim...nu stiu ce sa zic...voi?

 

Stie cineva preturi caseta directie si manopera? Noua, second reconditionata ceva locatii...un service serios de recomandat pentru o verificare cum trebuie si eventual solutionare in caz de problema minora etc?

 

 

Multam

post-12908-0-61492700-1310251320_thumb.jpg

Edited by asoka

Share this post


Link to post

Hmm, nici o parere, un sfat un ajutor...tinand cont ca e printre cele mai scumpe chestii de reparat la o masina...

Vre-o posibilitate de diagnosticare mai corecta ...posibilitate de remediere cu bani mai putini?...la ce sa ma astept?

O recomandare de service intr-adevar serios unde se face o verificare atenta si corecta a masinii si unde tariful nu e cat o reparatie in sine?

 

Tx Tx

Share this post


Link to post

Niste sugestii...daca curge pe colo sau pe dincolo...ce ar putea fi si ce s-ar putea schimba...gen? cum se verifica jocul in caseta si la bielete si cap bara?

Tx!

Share this post


Link to post

Mergi intr-un service care face ITP si care are rampa specifica. Cere diagnoza directiei. Vezi ca jocurile in caseta si directie se verifica cu masina pe sol, cu miscari induse de aparate, nu tragand cu mana de roti. La fel fezi ca starea amortizoarelor se verifica cu un test de amortizoare. Parerea mea este ca nu ai de ce sa te ingrijorezi, pierderile alea de lichid sunt cauzate de un semering probabil. Nasol ca ala se inlocuieste numai daca daca caseta jos. Despre service-uri care reconditioneaza caseta de directie, spunea cineva pe sectiunea captiva de un service in Brasov.

Share this post


Link to post

salut si eu am un lacetti de 2 ami si recent am vazut scurgeri de lichid servo pe pompa de la caseta de directie si pe la toate conductele aferente. Masina fiind in garantie am fost la service si au hotarat direct schimbarea casetei de directie. Asta dupa ce in alte randuri m-am luat cu ei ajungand pana la seful service-ului. acum astept sa vina caseta. Din cate mi-au spus akolo caseta se inlocuieste cu totul si am tras si concluzia simpla ca nu se poate repara /remedia o astfel de defectiune.

Share this post


Link to post

Buna ma cheama adi si lucrez ca mecanic auto la o firma de transport din timisoara, am cumparat acum 4 ani un lacetti nou nout , toate modificarile facute la masina au fost facute de mine, voi posta in viitor niste tutoriale cum sa va montati navigatie ,alarma, sisteme de sunet etc.

O problema mai costisitoare care poate sa apara la masina este caseta de directie si pompa de servo, care s au defectata la 60 000km norocul meu a fost ca am optat pentru garantia extinsa de 5 ani ,ambele au fost schimbate pe garantie.

Ii sfatuiesc pe cei care aud zgomote sau batai in volan la curbe stranse sa verifice caseta si daca sunt probleme si aveti garantie puneti sa o schimbe mai ales daca pierdeti lichid de servo.

 

Mergi intr-un service care face ITP si care are rampa specifica. Cere diagnoza directiei. Vezi ca jocurile in caseta si directie se verifica cu masina pe sol, cu miscari induse de aparate, nu tragand cu mana de roti. La fel fezi ca starea amortizoarelor se verifica cu un test de amortizoare. Parerea mea este ca nu ai de ce sa te ingrijorezi, pierderile alea de lichid sunt cauzate de un semering probabil. Nasol ca ala se inlocuieste numai daca daca caseta jos. Despre service-uri care reconditioneaza caseta de directie, spunea cineva pe sectiunea captiva de un service in Brasov.

 

 

Scurgerile sunt de la garnituri si oringuri care se uzeaza si se lasa in timp, ele se pot schimba dar la masini in garantie nu se complica ptc masina trebuie sa aiba piese noi cat este in garantie pe urma le casetele sunt inspectate reparate si vandute la mana a doua la cei care nu mai au garantie si nu au bani de piese noi. Pe mine m au luat cu pai sa vedem daca mai curge si dupa le schimbam daca trebuie ,am si luat foc atunci i am spus ca nu m am nacscut ieri si nu lucrez ca si cofetar ori le schimba ori le fac felu ca se vedea de la o posta cum curge si sa vezi ce repede au si ajuns piesele in mai putin de o saptamana noi noute.

 

 

 

 

Mergi intr-un service care face ITP si care are rampa specifica. Cere diagnoza directiei. Vezi ca jocurile in caseta si directie se verifica cu masina pe sol, cu miscari induse de aparate, nu tragand cu mana de roti. La fel fezi ca starea amortizoarelor se verifica cu un test de amortizoare. Parerea mea este ca nu ai de ce sa te ingrijorezi, pierderile alea de lichid sunt cauzate de un semering probabil. Nasol ca ala se inlocuieste numai daca daca caseta jos. Despre service-uri care reconditioneaza caseta de directie, spunea cineva pe sectiunea captiva de un service in Brasov.

 

 

 

 

O masina aflata in garanti dupa 2- 3 ani sa aibe scurgeri la caseta nu este o problema !? ce spui tu este adevarat este vorba de garnituri-oringuri ,dar nu dupa 2 ani iar bataile in volan pe care eu le am avut iti spun eu ca ca nu sunt foarte bune.

Ramane problema de ce s au stricat asa repede. nu stiu daca ai vazut o caseta de directie desfacuta dar ea lucra la presiune mare si piesele alea se strica daca ceva le loveste ,le ciupeste sau materialul este prost in timp si daca schimbi acele oringuri si pui noi sau chiar mai bune ca material tot nu ai rezolvat problema daca cilintru in care sa afla este zgariat sau lovit de ceva vei avea aceeas problema.

Ii normal sa se umezeasca in timp dar nu sa se prelinga, inseamna ca scapa presiune si in timp poate ceda mai rau, inainte de a inlocui orice piesa trebuie gasita cauza defectiuni mai ales daca este vorba de o piesa care NU TREBUIA SA AIBA PROBLEMA DE LA INCEPUT in asa timp scurt de utilizare.

 

Piesa nu stiu cat a costat (nu eram curios) dar poti afla iar manopera nu am platito ca era in garantie iti pot spune doar atat a durat 3 orede lucru ira pe manopera se ia undeva intre 25-50 pe ora depinde unde o faci, numai ca la mine au uitat sa mai prinda evacuarea la mijloc si la fiecare gropa batea pana am rezolvat eu problema la lucru ca nu avea rost sa mai merg la ei

Share this post


Link to post

N-am zis ca e nu e o problema, numai ca, la o masina care nu mai este in garantie, nu e cazul sa schimbi caseta pentru un oring. Motivul pentru care cedeaza poate fi variat, de la un defect de fabricatie al oringului sau al axului pana la utilizare necorespunzatoare - cunoastem cu totii genul de sofer care "are servo" si invarte volanul pe loc nu in miscare. In plus, problema pe care o avea el - in zona surubului de reglare este clar o garnitura care se poate inlocui usor. Faza frumoasa este ca mecanicii nostri au "uitat" sa inlocuiasca repere gen semeringuri, oringuri, garnituri, ei schimba piesa cu totul si nu-i intereseaza costurile.

Ca fapt divers, masina mea are 75000 km si nu am niciun fel de pierderi pe la caseta...

Share this post


Link to post

ce spui tu totul este adevarat, ma confrunt cu ele zilnic din pacate mai rau este ca uni invart de volan cu motoru oprit 20000001.gif eu am spus ca pentru cei in garantie este bine sa o faca ca primesc piesa cu totul noua daca ai 60 000 km nu strica caseta noua + pompa iar pentru cei care vor doar garnitura sa o schimbe ca nu au garantie sunt firme care fac garnituri ,semeringuri la comanda chiar mai bunde de cat originale cum sunt cei de la roling aici in timisoara. din pacate la mine problema era mai grava la caseta si nu am aflat ce pentru ca nu au aduso sa o vad si sa cer sa o desfac eu nu ma lasau.

Iar de mecanici nu mai spun nu schimba doar daca le spui, cate probleme am avut ca au uitat sa puna jorja de ulei inapoi sau ca au uitat sa prinda evacuatea pe mijloc.

Iar pentru soferi de duminica nu stiu ce sa spun... am avut ieri un VW Passat care la 40 000 avea turbo stricat si manca ulei ptc soferu minune mergea cu el la relantiu, cum sa ii explic ca masina trebuie turata sa aiba ungerea mai buna si ca turbo intra de abea pe la 1 500 de turati? cand el mergea la consum (CICA)

Edited by Mircea
citare integrala a mesajului anterior. Te rog foloseste si majuscule acolo unde este cazul.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...