Jump to content
Sign in to follow this  
abarth_mcm

Cielo Executive 2003

Recommended Posts

Va salut,

Am zis sa prezint si noua mea achizitie:

-Cielo Executive 1.5 DOHC 16Valve, an: 2003, 78.000km reali, a avut un singur propietar inainte, Masina are toate etichetele pe ea pe la motor, pe dedesubt, etc. Acest lucru m-a minunat sincer ! . Iar roata de rezerva e noua !. (Montana). Fata de cum se vand Cielo-urile la ora actuala am dat multisor pe ea, insa am vrut o masina buna, pe care sa am baza oricand.( alta varianta la banii astia ar fi fost un logan din primele modele, varianta cheala ..ceea ce nu m-a incantat...pt ca cielo arata totusi a masina desi e mai veche)

 

Masina inainte sa o cumpar am dus-o in service pt a o verifica. Singurele defecte au fost: cei doi rulmenti de la rotile din fata + un cap de bara. Toate le-am schimbat.

 

In rest, mici nimicuri i-am facut in scurtul timp de cand o am: am reperat geamul de la sofer (care se ridica cu greu daca il lasam de tot jos). Am dat si toate cartoanele la usi jos pentru a o curati de praf si a pune ulei si vaselina.

Am spalat si tot interiorul si a iesit boboc.

 

Calitatea plasticelor, a scaunelor, a capitonajelor de pe Executive mi se par a fi clar sub cele Koreene din nefericire ! Desi am interiorul impecabil, cu timpul voi incerca sa ii cumpar capitonaje de usi Koreene care sa aiba comezile de la geamuri pe usa soferului.

 

Intrebari acum:

1. acel casetofon TANK are cod? Adica daca iau borna candva imi va cere cod?

2. masina are o alrma cam idioata montata pe ea. : SEGA. Usile se inchid automat dupa vreo 10 sec si risti sa ramai pe afara daca ai cheile in contact., ceea ce mi se pare o prostie. Cum pot dezactiva porcaria asta?

3.care este norma de poluare pe care trebuie sa ao aiba modelul meu?

4. care sunt piesele care pica cel mai des la Cielo ?(modelul care il am eu) Intreb deoarece sunt genul de om care cumpara piese din timp si isi face stocul de piese dinainte- mai ales ca am vazut ca la Cielo piesele sunt acceptabile la pret.

 

O sa revin si cu poze ale masinii in curand.

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Bine ai venit, sa te bucuri de masina si cati mai multi kilometri cu ea. Norma de poluare este Euro2,cu plasticele si fetele de usi ai dreptate,sunt slabe calitativ.

Share this post


Link to post

Multumesc de raspuns.

De masina oricum voi incerca sa am cat mai mult grija.

 

Da..un Cielo Korean din primele generatii mi se pare mai inchegat la capitolul plastice/interior, insa cu greu gasesti unul care sa merite luat. Am fost in diverse targuri si numai vechituri la vanzare: masini revopsite, stopuri si faruri decolorate, motoare pline de ulei, masini cu multi km. Am vazut insa si Koreene bune, dar putine.

Edited by Salex
Citare integrala post anterior

Share this post


Link to post

 

Intrebari acum:

1. acel casetofon TANK are cod? Adica daca iau borna candva imi va cere cod?

2. masina are o alrma cam idioata montata pe ea. : SEGA. Usile se inchid automat dupa vreo 10 sec si risti sa ramai pe afara daca ai cheile in contact., ceea ce mi se pare o prostie. Cum pot dezactiva porcaria asta?

3.care este norma de poluare pe care trebuie sa ao aiba modelul meu?

4. care sunt piesele care pica cel mai des la Cielo ?(modelul care il am eu) Intreb deoarece sunt genul de om care cumpara piese din timp si isi face stocul de piese dinainte- mai ales ca am vazut ca la Cielo piesele sunt acceptabile la pret.

 

 

1. Are cod dar urmareste topicul dedicat ( search) si vei vedea ca sunt doar cateva coduri, universale.

2. De obicei usile se inchid daca apesi pe frana, la unele modele, destul de improbabil sa se incuie de la sine. Daca pedala de frana activeaza inchiderea usilor, urmareste firul de pe pedala, il tai si cam asta este.

3. Euro 2

4. Al meu e tot din 2003. Capetele de bara imi pica cam cel mai "des" ( la vreo 2 ani...).

 

5. Schimba distributia urgent si uleiul. Daca masina e ingrijita, nu vei avea probleme cu ea de nicio natura .

Share this post


Link to post

Distributia este deja schimbata la 60.000km. Uleiul da..o sa il schimb in curand.

 

Am schimbat si eu capul de bara de pe dreapta..piese de origine si a costat 65 RON (nu mi s-a parut mult in conditiile in care era cea mai scumpa varianta, existand si capete de bara la 30 RON chiar)

 

Usile pur si simplu de la sine se inchid dupa vreo 10 sec...ceea ce e criminal in cazul in care eu uit cheile in contact, ies din masina si trantesc usile. Risc sa raman pe afara.

Edited by Salex
Citare integrala post anterior

Share this post


Link to post

Cu 850-urile cum mai stai?

Share this post


Link to post

Capetele de bara de "origine" nu cred sa te tina mai mult de 50.000 de km. Mai puneai vreo 20 de lei la bucata si luai Lemforder. Asta e...

Deconecteaza firul ce alimenteaza alarma prin cheia de contact si ar trebui sa nu mai activeze functia de incuiere. Poate gasesti manualul de instalare.

Verifica starea pasajelor rotilor spate (rugina).

Sa te poarte multi km!

Share this post


Link to post

:o fftopic: 50.000 km?! Pe mine nu ma tin mai mult de 20.000 indiferent ce marca pun. De capete de bara Lemforder aud prima data, e de retinut. :thumbl:

Share this post


Link to post

Aia cu incuiatul usilor nu e in regula. Posibil sa nu fie conectate cum trebuie switchurile de la usi la alarma - si sa nu "simta" deschiderea usilor.

Share this post


Link to post

Super idee, exact asa am patit cu 2 luni in urma in urma unui inghet, s-a incuiat singura si ma miram de ce. Oxidase contactul de pe pragul stanga spate.

Se poate verifica usor, daca plafoniera reactioneaza la deschiderea fiecarei usi in parte.

Share this post


Link to post

Cu 850-urile cum mai stai?

 

Stau bine cu 850-urile, dar am nu am mai achizitionat niciuna..pt ca nu am gasit niciuna care sa merite..

 

Capetele de bara de "origine" nu cred sa te tina mai mult de 50.000 de km. Mai puneai vreo 20 de lei la bucata si luai Lemforder. Asta e...

Deconecteaza firul ce alimenteaza alarma prin cheia de contact si ar trebui sa nu mai activeze functia de incuiere. Poate gasesti manualul de instalare.

Verifica starea pasajelor rotilor spate (rugina).

Sa te poarte multi km!

 

Nu am gasit din acelea..cele de origine erau cele mai scumpe...

 

Am verificat pasajul rotilor din spate si nu are deloc rugina. Stiu ca acolo e boala lor sa rugineasca.

Share this post


Link to post

Am promis poze cu masina

 

dsc01143pp.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

lateral

dsc01146r.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

interior

dsc01141yi.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

cam cum arata pe dedesubt

dsc01147s.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

motorul

dsc01139t.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

tot motor

dsc01138c.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

M-am apucat si am mai mesterit singur la masina:

-am dat rotile pe spate jos si am pus vaselina(Castrol) la rulmentii de la rotile spate. NU aveau gram de vaselina !

 

-un rulment de pe spate l-am schimbat cu ocazia asta. trebuie insa sa ii schimb cu timpul si fuzeta de la acea roata spate. Cealalta roata spate a fost ok.

-am controlat si sabotii spate si erau ok.

 

M-a mirat ca la capitolul bucsi, rulmenti, suspensie, frana, Cielo e o masina foarte simpla.

Share this post


Link to post

Arata intr-un mare fel, aproape la fel de bine ca a mea. :mrgreen:

Se vede ca e ingrijita, bravo !

 

Cat despre faptul ca e simpla la incheieturi, justifica fiabilitatea deosebita.

 

PS. Presurile alea sunt insa oribile, cu toate ca sunt originale.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Multumesc pentru aprecieri.

Intr-adevar..covorasele alea originale DAEWOO sunt in un mare fel din nefericire.

 

Pe parcurs o sa incep sa achizitionez piese pt ea..just in case sa am de rezerva.

 

Masina se comporta bine la drum si are un consum foarte ok la drum intins (cred ca undeva in jur de 6%, 7%maxim , daca nu o alerg:localitati 60km/h si in afara 90-100-110km/h).

Deci Cielo chiar nu are un consum de speriat asa cum zic unii !

 

In Bucuresti nu i-am facut consumul pana acum, dar oricum e total irelevant consumul in un asemenea oras.

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Unde duc furtunele ce le-am notat in poza? La mine nu exista, adica in locul celui albastru e doar un dop, iar la cel maro nu exista nici sturul macar.

post-3429-0-55680300-1304585403_thumb.jpg

Share this post


Link to post

La canistra de carbon. Tu ai motor non euro (?)

Share this post


Link to post

Amandoua? Atunci se explica, ca nu am canistra de carbon, e non euro, acelasi motor dar varianta cu 4 cai in plus.

Share this post


Link to post

E canistra de vapori ;)

Share this post


Link to post

Ce inseamna cu canistra cu vapori? Nu de alta, dar nu prea ma pricep la motoarele pe benzina mai moderne ca sa zic asa...

 

In alte ordine de idei, masina merge bine si se comporta f bine in aglomeratia din Bucuresti. Si ai baza pe ea, nu te face de rusine la un demaraj.

 

Totusi, are o mica hiba.. ..cateodata (destul de rar), la relanti turatia scade cu vreo 200 ture si apoi isi revine instant la turatia normala. Traba asta e cam insesizabila, dar la o atenta observai iti dai seama.

Ce poate fi? M agandesc la fisele de bujii. Am deja fise de bujii si o sa le inlocuiesc. Pe masina sunt cele originale. Altceva ce armai putea fi?

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Am schimbat fisele de bujii si totul pare ok acum. Nu am mers mult ca sa imi fac o idee.

Am gasit insa o fisa de bujii aproape rupta.

 

Am schimbat si filtrul de aer, daca tot aveam unul nou.

Share this post


Link to post

Vad ca tot mai face din cand in cand faza cu scaderea turatiei la relanti...nu face mereu ci cateodata scade turatia cu 200-300-400 de turatii si apoi imediat se tureaza singura si apoi revine la normal. Nu tiu de unde poate fi..chestia asta se intampla rar, dar se intampla si e oarecum enervanta.

Cred ca o sa o pun pe tester ca sa vad exact...sau..are cineva alta idee? Precizez ca fostul propietar i-a spalat motorul la splatorie masina si de atunci face asa. Inainte nu facea deloc.

Multumesc.

 

In alte ordine de idei, i-am facut si consumul la fix (plin la plecare, plin la destinatie) ( Buzau-Bucuresti ), consum de 6.7% .

Edited by abarth_mcm

Share this post


Link to post

Vezi ca ai doua tutoriale pe forum : curatare IAC si curatare clapeta acceleratie. Incearca-le.

Share this post


Link to post

Vre-un contact oxidat la vre-un senzor. Vezi ce zice si testerul, poate scapi usor. Asta plus ce zice colegul mai sus.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...