Jump to content
Sign in to follow this  
Razvante

Hyundai Accent Lc

Recommended Posts

In cazul asta cred ca o sa ma opresc la partea "o las de tot". Nu ca sunt delasator, dar o sa ii fac un test de injectoare sa vedem cum stam si in primavara poate pana sa o dau ii facsi o astfel de curatare.

Ca o mentiune, in ultima vreme a mers numai cu benzina cu cifra octanica superioara.Am prins promotia de la lukoil si am alimentat numai luk ecto 98 la 5,35ron/l un pret foarte ok de altfel.

Share this post


Link to post

Eu sunt putin Gica-Contra in materie de aditivi, flushuri si alte alea. Nu prea cred in ele si in efectele lor miraculoase.

 

Ca idee, am avut o Ibiza 1.2 cu injectie care pana la 180kkm n-a dat niciun semn ca ar fi avut nevoie de asa ceva. Apoi am avut o Nubira cu motor de 2L (de Leganza), pe GPL, pe care am tinut-o pana tot pana la 180kkm si iar n-am avut vreo durere de cap cu motorul sau sistemul de alimentare. As putea recomanda GPL-ul ca aditiv de curatare a motorului, nu veti vedea never ever un motor mai curat decat unul pe GPL oricati aditivi folositi :D . La Nubira cel putin singura chestie care nu mi-a dat bataie de cap a fost motorul... Si ambele cand le-am dat aveau inca performantele din catalog, ambele treceau anual controlul tehnic, etc. Faptul ca unora le merg masinile bine dupa ce le-au folosit nu dovedeste mare lucru, mie mi-au mers bine si fara sa le folosesc.

 

Eu sunt suspicios intrucat nu prea cred in mici SRL-uri care gasesc solutii fantastice pe care marile companii petroliere nu le-au gasit... sau nu le-au cumparat brevetele. Au existat si scandaluri pe tema asta, produse care la temperaturi inalte s-au dovedit corozive. Nu am cum sa stiu cum se comporta combinatia intre nu stiu ce aditiv minune si nu stiu ce garnitura facuta iarasi de vreun SRL.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Mda si eu am pus tufoil si am renuntat la idee dupa primii 15k. La motul am ajuns pentru ca respecta normele din manual, si inca nu se gaseste la toti comerciantii, existand sanse mai mici sa fie contrafacut, sau cum e la mobil pe primul autocolant sa scrie belgia si pe al doilea turcia. Sincer si eu vreau sa o dau pe a mea pana in 200k din doua motive: desi toti mecanicii care au vazut-o m-au asigurat ca 300.000km nu o sa am necazuri, simt nevoia de spatiu mai mare la drum intins si am nevoie de o masina compacta. Iar apoi daca tot o dau, as vrea ca cel ce o ia sa se bucure de ea la fel cum m-am bucurat eu.

 

Offtopic, Ibiza ce an era? intreb pentru ca daca e <2002 as vrea sa te intreb cateva chestii in privat.

Share this post


Link to post

Ma interesa modelul 1999-2002, dar s-a rezolvat intre timp.

 

Pana una alta, am alte mici neplaceri cu Accentul. Borcanul cu lichid al ambreiajului s-a golit inexplicabil pana la gradatia minim. La pedale nu curge, nici la cilindru nici la pompa.

Pe langa asta debreierea a devenit un calvar dupa ce se incalzeste motorul, odata ca tremura de zici mai are putin si isi da duhul, iar in rampe trebuie patinat destul de mult ca sa pot pune masina in miscare. De asemenea pedala tine foarte sus iar in momentul in care ridic piciorul iar masina se pune in miscare, in secventa aceea de debreiere se aude un un clanc. Kit-ul nou de ambreiaj are nici 10k de km si este Sachs. Daca sunt singur in masina nu imi da emotii, m-am invatat cum sa patinez ambreiajul ca sa nu tremure, insa cand i-am dat-o unui amic am crezut ca e cutremur cand a debreiat la prima plecare. Ciudatenia este ca in cealalte viteze intra perfect si trage excelent.

 

Ce credeti ca ar putea sa aiba?

Share this post


Link to post

Cum lichidul este improbabil sa se fi teleportat ai o pierdere undeva. Circuitul fiind simplist ai doar cateva posibilitati: la pompa (pedala), la cilindrul receptor sau conducetele ce le unesc... Vezi unde e pierderea, remediaza, aeriseste sistemul si poate scapi :) .

Share this post


Link to post

Ai "belit" burduful de cauciuc al cilindrului de debreiere? - banuiala mea e ca pe acolo curge, mai ales daca la cald merge mai prost. Suna a simptom de garnituri duse la cilindru.

Share this post


Link to post

Multumesc de sugestie.Dracu stie care e si unde e acel cilindru, o sa ma uit in manual sa il identific, si sa incerc o eventuala aerisire. Oricum, cand imi mai revin cu banii o sa ma duc la andrei pentru verifiare,altfel vede ochiul specialistului.

Share this post


Link to post

Din pacate din cauza unor probleme financiare nu am ajuns nici acum cu masina la Andrei. Am de primit de la serviciu banii din urma si vad ca se gasesc tot felul de motivatii stupide. In fine probabil ca imi voi face timp sa ajung luna asta la Andrei pentru ambreiaj. Ce e ciudat, e faptul ca dupa completarea lichidului in borcanas nu a mai scazut nivelul absolut deloc. Mai face figuri insa mai rar, lucru imbucurator de altfel pentru ca s-ar putea sa scap doar cu o aerisire.

Ca idee de viitor as vrea sa schimb anvelopele de vara pentru ca am gasit doua solutii destul de ieftine adica cu 700ron as incalta-o(4cauciucuri si motaj). Imi vine greu insa sa ma hotarasc goodyear gt-3 sau vredestein t-trac?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...