Jump to content
Sign in to follow this  
adriake

Matiz Euro3

Recommended Posts

Salut

:lavolan:

Eu sunt mai nou in aceasta gaska asha ca nu o sa va plictisesc prea mult cu problemele mele. Am o frumusetze de Matiz de 3 saptamani si am constatat o mica problema - da rateuri la relanti, uneori chiar se opreste si cand incerc sa o accelerez da in nas, a si era sa uit de azi a inceput sa miroasa in masina de parca ash avea oua stricate in portbagaj :) . Aveti idee ce ar putea fi?

 

Am alimentat 25 litri de la Petrom si 20 de la Lukoil si numai benzina super euro 34.500

Consumul a fost ok pe ruta Constanta-Bucuresti 235 km - 11 litri (4,7)

 

Va multumesc si sper sa nu mai scriu decat de bine

 

Bye

Share this post


Link to post

Mirosul e de la catalizator, asa ca dute la service ca e in garantie. si dupa aia scapi de toate problemele.

Share this post


Link to post
Guest Mecmar

Si la mine apare acest fenomen dar mai rar. Cred ca este din cauza benzinei. Cu OMV nu am avut niciodata probleme.

Share this post


Link to post

Incearca sa pui benzina de la OMV si vezi daca se rezolva.

Share this post


Link to post

ok ma duk ayi la service si dupa aia trec pe la OMV.

De ROMPETROL ce parere avetzi?

 

Va multumesc

:lavolan:

Share this post


Link to post
Guest Mecmar

In proportie de 95% alimentez de la OMV si totul is ok, alimentand si de la alte firme parca nu este la fel. Consider calitatea un pic ridicata a produselor firmei austriece, chiar daca probabil rafinarea are loc tot in Romania.

Share this post


Link to post

am fost la service, am bagat pe scanner si nu a vayut nici o problema nici la injectie si nici la altceva...reyultatul Benzina OMV si vorbim dupa aia

 

Bye

Share this post


Link to post

am uitat ceva

eu bag fara plumb super (98)

 

voi cu ce tip alimentati?

Share this post


Link to post

adriake vad ca esti ca mine din cta, eu cand am iesit din curtea de la autokalss , direct la petrom m-am dus, chiar mi se parea puturoasa, a doua a fost de la mol, si de atuncea numai de la omv bag, cea de pe tomis, zona tomis nord, bag fara plumb 95, si merge foarte bine, chiar incarcata si la drum in afara cu 120-130 max

 

acuma mai asteapta si tu sa se duca beinza veche, sau baga cat ami mult peste.

 

daca e ceva de catalizator, in principiu se umplu pori cu particule de plumb, de fapt cand bagi de la petrom, zici ca bagi de la aia care scot benzina din pamant, sau poate de aia se fura atat benzina si nu da de nimeni in cta

 

see ya...

Share this post


Link to post

Daca este defect catalizatorul(ce sugerati voi) atunci motorul are un zgomot usor infundat iar daca sta vreo 1/2 ora la relanti o sa vezi cat-ul rosu (vazut pe un passat mai vechi in service: literalmente era rosu: metal incins la maxim). Oricum intai schimba benzina si dupa aia asteptam sa iti raspundem daca mai ai probleme.Eu de ex folosesc numai Luckoil 95 si merge multumitor si consuma destul de putin. In Iasi OMV cam sucks....(folosit la inceput cand era masina noua si neaaaahh...nashpa...am imprumutat masina, a pus ala benzina de Luckoil si parca fugea de sub mine :) >- ).

Share this post


Link to post
ok ma duk ayi la service si dupa aia trec pe la OMV.

De ROMPETROL ce parere avetzi?

NO WAY !

Dupa mine Lukoil are cel mai bun raport calitate-pret si cantitate, ca sa zic asa. In zilele bune mai bag si de la MOL, da de 95, si e ceva mai buna.

Cea mai buna benzina e un aditiv de pus in rezervor cam odata pe luna la un plin sau pe bucati (daca nu faceti plinul). A mea dupa curatare jar mananca, nu alta. :lavolan: :lavolan:

Share this post


Link to post

gata am rezolvat

Imi aparuse o eroare pe calc si m-am dus la service

Problema - combustibil prea bogat in sulf - al draq cu petromul lor cu tot

Asa ca am golit rezervorul, am facut plinul de la Rompetrol FPB 95 (Soveja cu Primaverii) si merge superbine.

Va multumesc

Facem la vara o intrunire a posesorilor de Matiz aici la Constanta?

Share this post


Link to post

Iata ce am patit acusi citeva ore! Am luat masineta de Euro III, Matiz, pe data de 14cind am si facut plinul cu benzina de 95 de la OMV Alexandriei. Nu va spun ca mi s-a oprit motorul de vreo cinspe ori de atunci si pina azi, cind dadeam sa plec de pe loc! Nasolia s-a produs asta seara, nemaivrind sa plece, dadeam la chei si invirtea in draci, da sa porneasca pauza. AM scos si am bagat cheia in contact de vreo 4-5 ori si a luat-o fratilor! De pe la 9:30 seara si pina la miezul noptii, am umblat prin Bucuresti sa maninc benzina, ca eu p-asta o banuiesc, am mai pornit-o am mai oprit-o, da' porneste la sfert, acuma! Ce boala fi avut, el stie, eu totusi banuiesc ca astia fac ceva la benzen pe banu' nostru, unul soptindu-mi ca ori de iau de la Petrom ori de la OMV, tot aia e. Intre timp am facut ceva marketing si am vazut Shell, 95+ aditivata de ei, in statie (?!?) circa 34 mii litrul, Luk Oil de 98, 34400 si Mol 98, importata, cica, 36000. Eu, unul, dupa ce se duce asta, bag numai de la Mol de 98! Tin la masineta prea mult ca sa-mi bat joc de ea! N-are decit 330 de km, e tinara rau, pupa-o-as pe rotite! Astept cu viu interes niscaiva sugestii, idei samd.

Share this post


Link to post

Benzina nu este proasta, este prostita, asa ca nu depinde de producator, depinde doar de vanzator. Vad ca in Bucuresti se duce o "politica" de a trimite cumparatorii catre benzine scumpe, de fitze. Este si asta un marketing.

Motorul de Matiz euro3 este facut pentru benzina de CO95 fara Pb si cu continut scazut de sulf produsa de oricine.

Share this post


Link to post

Tolin, ai de unde sa stii daca benzina pe care o bagi are continut scazut sau nu de sulf ? Si inca ceva : ce face rau face acest sulf ?

Share this post


Link to post

Cam ciudat totusi sa se intample asa, eu am pus benzina de mai bine de 200 de ori pana acu (100-200k lei) de la toate statiile posibile si imposibile pe care le-am gasit in drumul meu (mai putin alea gen "Mitica" SRL) si n-am avut NICIODATA probleme din cauza benzinei sa nu-mi porneasca sau alte chestii. Cel mult cand puneam de la Rompetrol simteam ca nu trage prea bine masina, da nu-s singurul; sau sa ma fure la pompa :mda: . Mi s-a mai intamplat uneori sa trebuiasca sa dau o cheie mai lunga, dar nu mi s-a intamplat de mai mult de 5 ori in viata masinii (47k km) sa trebuiasca sa dau a doua cheie. E ceva dubios aici sa faca faze dintr-astea :-W

Share this post


Link to post

Petrolul din import care se rafineaza la rafinariile din rom are continut mare de sulf.Petrolul romanesc are continut mic de sulf.Asa ca teoretic benzina de la rafinaria petrobrazi(petrom) care prelucreaza petrol romanesc,dupa cunostintele mele,ar trebui sa aiba continut mic de sulf.

Share this post


Link to post

laur, Euro3-urile or fi mai pretentioase la benzen, mai precis la continutul de sulf din combustibil. Parerea mea: incearca MOL CO95, e cam exagerat sa se alimenteze numai cu CO98.

Share this post


Link to post

Nenea voicu001 daca e vorba de benzinaria de la Alexandriei(capatul lui 32) sa inteleg doar ca eu am fost un caz mai fericit ca facea ca un veritabil diesel asta verificata in parcare la Carrefour de imi era ca scap motorul pa jos :spumelagura:

.

Iar daca este vorba de data de 14 Februarie asta inseamna ca am luat aman2 masinile in aceeasi zi :D .

Poate ne intalnim la un suc intr-o seara nu de alta dar esti cel mai apropiat membru DaewooClub de mine (ca distanta) :X .

Share this post


Link to post

De la 1 Ian. 2005 in benzinarii ar trebui sa se vanda doar benzina cu procent redus de sulf (euro), motiv pentru care a avut loc prima scumpire din an. Spun "ar trebui" pentru ca n-am vazut sau auzit de un control serios si sistematic din partea organelor platite pentru acest lucru. Nici macar un benzinar sau un director de rafinarie n-am vazut sa plateasca pentru manariile facute in 15 ani. Daca intrebi organul, el va spune ca trebuie sesizat, in scris, ca nu se autosesizeaza, ca doar el actioneaza doar cand este sculat, din somn. Ziarele au scris destul pe tema unei scheme prin care din rafinarie se scote o benzina inferioara (nafta ?), nesupusa accizarii si care apoi era imbunatatita in cisterna cu o pastila (cica inventia unui ing.roman). Se zice ca toata schema este patronata de persoane importante care au puterea de a santaja sau a convinge benzinarii sa distribuie acest subprodus. Un control sumar si incrucisat ar lamuri situatia, dar ce ne facem daca tocmai sefii organelor sunt implicati in aceasta schema sau nici ei nu fac fata la santaj ?

Share this post


Link to post

Eu fratilor m-am ars cu benzineta de 98 super de la Petrom, asa ca bag faraPB de 95 de la Rompetrol. Asa de mult sulf avea aia de 98 ca ma uitam daca nu cumva am uitat un vre-un ou in portbagaj - asa de rau mirosea cand stateam in intersectie. Sa mearga mai bine cu 95 decat cu 98? Aia de la Romp[etrol mi-au spus ca aia de 98 e pentru Euro4

 

Norok fratilor

Share this post


Link to post

Alezz, bine ca mi-ai confirmat de OMV-u' Alexandriei! Ala de la capu' lui 32, ca altul in zona nu e! Mai e unul spre Unirea, de la Cobuc, in jos, pe dreapta, de unde vreu sa-mi bag de-aia de 100, ca cica-i de import si curata injectoarele!

Asa cum am mai postat si la topicu' cu benzina, sirul de opriri de motorase s-a repetat si azi, in panta, mi-a murit de doua ori in marsarier incercind sa o parchez pe Dealul Mitropoliei! :mda: Plus ca am incercat sa o pornesc si abia la a treia cheie a luat-o, cu scos cheia din contact, tinut piciorul e acceleratie, imi vine sa mor, fratilor, parca i-am pus zeama de varza nu benzina! Se invirtea motorul in gol si nu se aprindea! Si cind a luat-o, avea un relanti de a trebuit sa o ajut din pedala sa nu-si ia singura gitul! Inca nu mi-am pierdut speranta, ca o iubesc prea mult pe masineta :X ! Oricum, am doua variante: benzina de kko (mai am un sfert de rezervor si cind oi ajunge pe rosu ii dau sa pape d-aia austriaca, care sper sa si fie!) sau, daca testul cu benzina cade, ceea ce ar fi nasol, ma duc fuguta la service sa-si bage nasucul in ea la relanti, la ce-or stii ei!

De remarcat, ca cea a lui nevasta-mea, de acum un an si jumatate luata, 24000 km, veterana, deci, n-a dat nici un rateu, a mincat numai OMV si n-a zis niciodata nimic, saraca!

Aha si tot pentru Alezz, daca vii joia asta sa stii ca am de gind sa dau o racoritoare si niste cremsnit, ecleruri si ce puii mei oi mai gasi, asa ca mi-am luat si io Euro III, he-he! Daca nu, baga un mesaj si lasa-mi mobilul si ne vedem!

Edited by voicu001

Share this post


Link to post

Vezi ca la OMV de la mitropolie am bagat de aia normala fara pb ca de super100 la 4jdemii litra nu am bani si mi s-a oprit motorul la semafor la tineretului (ca ma duceam la prima intalnire) sa imi zici si mie cum e cu super 100 ala daca reusesti sa bagi plssssss :D .

Share this post


Link to post

O sa-i fac un plin, sint hotarit, cu d-aia de 100! Vorbim pe urma da', daca si tu ai avut aceleasi simptome, e de la benzina, mama lor astazi si maine!!!!! Poate la 40000 or da benzina!

Oricum, dupa tentativa asta virez catre Mol sau Luk! Numai 98!!!!

Share this post


Link to post

Eu unul urmatoarea oprire o fac la LUK ca de incercat le-am incercat pa toate si culmea cel mai frumos mere pa euro2 fara pb de la petromu de pa Salaj de langa bloc :thumbl: .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...