Jump to content
Sign in to follow this  
EHM

48 Ore Matiz Fara Baterie ?

Recommended Posts

deci

ieri toata ziua am umblat prin serviceuri sa gasesc o rezolvare ... dar nimic clar ... asa ca va cer si voua parerea

eu am cumparat de curand acest Matiz si inca NU am un service al meu la care sa merg constant

sunt inca in (ideal ar fi ceva in sector 6 - eu sunt din Crangasi)

dar sa revin la problema

 

Matiz-ul l-am cumparat cu Baterie NOUA are Alarma pe el + Inchiderea Centralizata la telecomanda care depinde deci de Alarma

daca alarma NU este conectata la baterie atunci nici eu nu am parte de Centralizata

unde e problema :

daca las masina parcata 48 ore cu alarma conectata la baterie si armata atunci bateria se duce aproape de tot

si incepe circul ... alarma porneste singura ... urla fara motiv ... face un scandal infernal

se pare ca dedecteaza faptul ca ramane fara curent si interpreteaza acest lucru ca o efractie

de descarcat nu se descarca total ca totusi prin impingere reusesc sa pornesc pana la urma motorul

numai ca nu mai merge la cheie

 

la un service AutoMecanic nespecializat pe alarme au zis ca alarma e dusa/defecta ca ea e de vina ca imi consuma exagerat de mult ca sigur are o problema ... deci mi-au deconectat-o de la baterie

la un service specializat de Alarme ... au zis ca alarma NU are nici o problema ... dar ca asa pateste Matizul daca sta prea mult parcat cu alarma armata pe el se duce bateria

 

sincer pe cine sa cred nu stiu ?!?!?!

 

de ieri m-am gandit sa incerc ceva la care nu ma dusese capul :)

sa tin tot 48 ore masina parcata dar fara ca alarma sa fie armata ... deci usile le inchid manual pe fiecare in parte

daca si asa mi se descarca bateria inseamna ca NU e de vina de la alarma

maine seara sau luni cel tarziu aflu exact

 

dar pana atunci

cineva dintre voi a patit asa ceva ?

sa lase masina mai mult timp parcata cu alarma pornita/armata si apoi sa se trezeasca ca nu mai are baterie ???

e posibil o alarma sa-mi descarce in halul asta o baterie noua daca stationeaza in jur de 48 de ore ???

 

la centru de alarme ma gandeam chiar sa cumpar o alarma noua ma costa cea mai ieftina cu centralizata undeva la 300 ron

dar patronul de acolo a zis ca e inutila investitia atata timp cat el a masurat si testat atat bateria cat si alarma si totul e ok

nu a zis ca alarma ar fi prea puternica pentru un matiz ci ca asta e problema clasica cu bateria la matiz

si baterie mai mare nu pot pune chiar daca as gasi loc pentru ea ca nu poate alternatorul sa incarce mai mult

 

deci sunt intr-o imbarligatura fara raspuns :)

 

ok

daca ati auzit sau patit asa ceva va rog dati un sfat

merci

 

PS : nici eu nici fosta proprietara NU stie ce model de Alarma e ... pot afla eu cumva ... daca ma duc sa ma uit la masina ??? ... daca desfac ceva pe undeva pot vedea ce alarma e ???

Edited by EHM

Share this post


Link to post

Tatal meu a patit la fel.Am rezolvat-o prin scoaterea sigurantei de la alarma, oricum tine masina in garaj.Inchiderea centralizata functioneaza dar numai manual, in sensul ca se inchid si deschid toate usile doar prin inchiderea sau deschiderea cu cheia a usii de la sofer, nu mai merge din telecomanda.

Cauta aici si aici

 

Si foloseste functia ca s-a discutat mult despre probleme asemanatoare.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Tatal meu a patit la fel.Am rezolvat-o prin scoaterea sigurantei de la alarma, oricum tine masina in garaj.Inchiderea centralizata functioneaza dar numai manual, in sensul ca se inchid si deschid toate usile doar prin inchiderea sau deschiderea cu cheia a usii de la sofer, nu mai merge din telecomanda.

 

 

asa ma gandeam si eu sa fac

dar cand cei de la service mi-au deconectat alarma de la baterie complet

nu mai mergeau deloc motorasele de la centralizata / nu se deschidea centralizat nici de la cheie sofer

sa inteleg ca daca scot siguranta se anuleaza alarma dar raman conectate motorasele de la centralizata ?

sau se anuleaza totul ?

 

merci de raspunsul promt

k

 

 

Si foloseste functia ca s-a discutat mult despre probleme asemanatoare.

stiu sa folosesc functia Search...problema e ca Nu am gasit clar discutie pe Matiz ... pe alte modele de gen Cielo / Espero / etc etc am gasit dar nu cred ca se pot compara modelele :)

 

merci oricum

Edited by EHM

Share this post


Link to post

Cel mai bine masori cat consuma alarma. Ca sa termine bateria in 2 zile,consuma intr-adevar exagerat de mult. Dar vezi sa nu fie eventual alt consumator de vina.

Share this post


Link to post

Corect ce a zis Dr.L ,raspunsul ti-l dai singur ,masoara curentl in gol (cu motorul opri) inmultesti cu 48 si vezi cat s-a consumat din baterie ! Ai un consumator acolo,nu neaparat sa fie alarma ,ea porneste cand tensiunea scade sub 10,5 V !Ce capacitate are bateria ?Poate fi si bateria defecta (chiar daca e noua ) !

Share this post


Link to post

eu am masina de 3 ani si 10 luni si alaltaieri am lasat avariile 15 min.dupa aia n-am mai putut porni.am luat bateria am incarcat-o si am pornit masina dupa vreo ora.de-a lungul anilor am patit de mai multe ori sa-mi descarc accidental bateria,din cauza luminilor,asa ca am montat un buzz pe pozitie si usi ca sa nu mai uit luminile aprinse.avand in vedere ca am si eu alarma ,nu am patit sa nu mai am curent din cauza ei,deoarece am reglat senzorul de soc aproape la minim asa ca nu se porneste alarma din senin.precizez ca nu prea fac drumuri lungi si din cauza circularii preponderent urbane cu consumatori bateria e destul de slab incarcata.daca nu trec iarna cu ea o sa cumpar alta.am vazut in magazin bat. de rombat cu calciu ,de matiz cu plusul pe stanga la 160 ron

Edited by calinjack

Share this post


Link to post

Prima data ar trebui sa verifici cu toti consumatorii opriti cat se consuma din baterie - poti avea un scurt la un consumator mai mare si atunci acesta descarca bateria.

2. Cu motorul pornit si toti consumatorii porniti verifica daca incarca alternatorul - daca nu ma insel cu toti consumatorii opriti ar trebui sa ai in jur de 14,3 V si apoi cu toti consumatorii porniti( faruri, proiectoare, aer conditionat, dezaburire luneta, aeroterma pe poaitia 4, casetofon ,etc) ar trebui sa ai peste 13,3V la borne.

Daca ai facut verificarile de mai sus si totul e ok atunci este posibil sa fie bateria de vina chiar daca e noua( am patit chestia cu baterie noua bulita la un ford fiesta care avea doar doua saptamani de la cumparare din showroom - deci totul este posibil). Oricum daca bateria este noua ar trebui sa ai garantie la ea si sa ti-o schimbe.

In legatura cu inchiderea centralizata ea merge fara alarma doar daca are modul separat de alarma - exista si alarme care au modulul de centralizata integrat si atunci daca deconectezi alarma nu mai merge nici inchiderea centralizata.

Nu este normal ca in doua zile o alarma sa descarce bateria chiar si la o baterie mica cum e cea de la Matiz.

Daca ajungi in situatia in care tb sa cumperi baterie sfatul meu e sa iei o baterie mai de firma gen Varta( diferenta la pret e de cateva zeci de roni dar la calitate este mult mai mare. Ca exemplu la un Opel Astra 1.7DTI cu o baterie ZAPP noua care avea 13,3V la gol in timpul pornirii voltajul scadea la 11,5V, iar la o varta cu 13,2V inainte de pornire voltajul scadea doar la 12,6V in timpul pornirii - masuratori facute cu motorul rece dimineata la aprox aceeasi temperatura ambianta de 5 grade).

 

P.S. Pe vremea cand eram student in Bucuresti in zona ta era un service Autonet care se ocupa de DAEWOO - era pe undeva pe Calea Giulesti.

Edited by bogdan_02122

Share this post


Link to post

va multumesc la toti de sfaturi

azi a fost o zi destul de insorita in bucuresti chiar daca geroasa

si am zis sa ies putin jos cu niste prieteni si am "beut" ceva beri pe langa "bolizi"

:)

si normal din vorba in vorba am ajuns sa butonez iar pe la masina si logic numai din putin de frecus / consum electric si ascultat de radio fara motor pornit s-a dus bateria

din pareri si sfaturi diferite s-a ajuns la concluzia sa ma duc sa iau o baterie noua

si din auzite ca la bere un amic al unui amic cica tot la fel a avut si el problema desi indicatorul la baterie era verde si bateria noua tot asa in max 48 ore incepea si la el alarma de nu stia ce sa-i mai faca

si rezolvarea a fost o baterie noua si din cate am inteles aici langa Lacul Morii este un centru destul de tare cu baterii unde ca sa-ti dea garantie 2 ani la baterie iti verifica si instalatia electrica tot ei

deci e clar ca acolo ma duc si nu mai conteaza cat costa bateria ... deci voi recomandati : VARTA

asta iau numai sa nu mai am problema ... ca deja ma seaca rau situatia

nici radio fara motor pornit sa nu pot asculta e chiar ridicol cum sa consume atat de mult doar radio incat sa-mi dispara bateria

 

???

 

k

Edited by EHM

Share this post


Link to post

Se închide aici. Discuţia continuă în topicurile dedicate, existente (cele indicate de colegul @danutza).

Nu mai cita integral mesajul anterior, foloseşte AddReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

 

Despre acumulatori se discută aici. Învaţă să foloseşti funcţia Căutare.

 

Ca recomandare, dacă nu stai grozav cu finanţele .. Rombat. E ~170lei, are 2 ani garanţie.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...