Jump to content
Sign in to follow this  
aden

Probleme Cu Avans La Delcou

Recommended Posts

Salut la toata lumea!

 

Sunt posesorul unui Cielo din 96 motor 1.5 SOHC, non-EURO. Il am de aprox 6 luni.

A mai avut un singur proprietar care a avut grija de el.

La aprox 3 luni de la cumparare a inceput sa mearga din ce in ce mai greu adica se facuse foarte puturos la [lecare de pe loc, schimbare la a doua etc.

Am fost cu ea in service, au verificat distributia au zis ca nu e sarita de la punct, au schimbat injectoarele, la fel; au schimbat delacoul, la fel; au schimbat pompa de benzina, la fel; pusa pe tester si am un timp de injectie de 4.2 / 4.3 ms in loc de 3.2 / 3.3.

Consumul e de aprox 13 in oras si 10 afara (la o viteza de max 100-110).

Intreb pe toata lumea daca s-a mai confruntat cu asemenea problema sau poate sa ma redirectioneze catre un service mai avansat.

 

Multumesc,

Adrian

Edited by aden

Share this post


Link to post

Daca nu ma insel, e masina luata de la mine, corect?

 

Timpul de injectie este OK, tot asa era si cand era la mine. Potentiometrul de CO este reglat la o valoare mai mare pt. ca mi s-a parut ca trage mai bine. Ar trebui reglat pe un analizator de gaze (nu pe tester).

Totusi, consumul extra-urban e mult prea mare, mie pe Bucuresti-Craiova imi lua cam 7-8, cu mers 140km/h pe autostrada; doar pe DN-uri imi lua undeva intre 6 si 7.

 

Din pacate, dupa cum ti-am spus, garnitura de chiulasa a fost schimbata la Radacini Giurgiului, si mi s-au parut extreeeem de varza. Nu stiu, sincer, daca au facut ce trebuia pe acolo sau nu. Ei au zis ca au schimbat si semeringurile de la supape, tot atunci. Daca le-au schimat sau nu - habar nu am. Antigelul si uleiul se prezinta OK, ca nivel si compozitie? (ochiometric, bineinteles). Compresia a fost verificata?

 

Ce bujii ai pe ea?

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Andrei,

 

Ma bucur sa ne intalnim pe aici :) Dap, nu gresesti e cel luat de la tine.

Dupa faza cu ramasul fara benzina :rolleyes: a fost in service, i-au cautat de toate si nu i-au gasit nimic.

Ma pregatesc sa o bag in alt service, pana atunci mai intreb lumea daca s-a confruntat cu astfel de probleme :)

Share this post


Link to post

So,

 

Ieri am luat masina din service dupa 2 zile de lucrari.

Cauza? Distributia era sarita de la punct. Dar asta si-au dat seama numai dupa ce au dat distributia jos. Au inlocuit doua pinioare la care zimtii erau ok dar se rupsese ceva pe lateralul lor.

Masina merge acum exceleeeeent! Timp de injectie de 3.2 :) Si astept sa scada si consumul :)

 

Sarbatori fericite la toata lumea

 

Adrian

Edited by aden

Share this post


Link to post

O distributie sarita de la punct se observa clar si din start, nu exista s-ar putea. Domnii respectivi lucra pe ghicite sau au reusit sa-ti inspire incredere, falsa.

Share this post


Link to post

Da si nu, depinde cat de "sarita" e si in ce parte. Daca dupa schimbarea distributiei gresit se nimereste un dinte peste in sensul de rotatie al motorului si se regleaza avansul initial in aceeasi directie, motorul va merge suficient de bine cat sa nu iti dai seama ca e de acolo.

Va fi doar mai lenes si va avea un zgomot mai mare pe evacuare din cauza supapelor semideschise in momentul exploziei.

Share this post


Link to post

...motorul va merge suficient de bine cat sa nu iti dai seama ca e de acolo.

 

O da, ca si in cazul lui @aden. :D

Share this post


Link to post

Distributia a fost pusa bine si motorul a mers fara probleme un timp. La avans nu umblasem de foaaarte mult timp, si l-am reglat cu lampa stroboscopica.

 

Personal nu inteleg doua chestii:

1. Cum iti poti da seama ca distributia e sarita de la punct DUPA ce o dai jos

2. "doua pinioare la care zimtii erau ok dar se rupsese ceva pe lateralul lor."

 

Adica?

Distributia se plimba pe roata de la axa cu came, pinionul de distributie, intinzator si pompa de apa. Chiar daca s-ar rupe ceva pe lateralul acestora (desi nu prea imi dau seama CE s-ar putea rupe), nu ar trebui sa influenteze cu nimic.

Ditre acestea, singura care are o "buza" (daca nu ma insel) este pompa de apa.

Share this post


Link to post

Posibil sa fi patit ce am patit si eu. Distributie bine pusa la punct (conform marcajelor) insa "pana" de la pinionul arborelui sau de la axa retezata. Probabil nu a stiut el sa explice bine.

 

Eu am avut pana de la arbore rupta si a durat ceva pana m-am prins (de fapt, am ajuns la service). Am desfacut distributia cred ca de 10 ori si am pus-o la loc, conform semnelor era bine insa am facut de fiecare data greseala sa nu desfac fulia de pe arbore sa vad ce e acolo.

Am avut mare noroc fiindca desi aveam decalaj de 2 dinti nu am stricat nici o supapa.

Share this post


Link to post

Cinva, la montarea distributiei parca se verifica si pozitia pistonului, in cazuri delicate. Asa-mi aduc aminte.

Share this post


Link to post

Candva ;) . Acum, daca exista semne, nici macar in manual nu mai zice nimic de asta si tendinta e sa nu mai verifice nimeni.

In schimb fulia ar trebui desfacuta obligatoriu, la arbore exista un semn pe pinion si unul pe fulie, iar cel de pe fulie posibil sa te induca in eroare, s-au mai auzit cazuri unde "ciocul" de aliniere era indoit...etc, de aceea se recomanda demontarea fuliei.

La mine stiam ca indica bine, am mai facut odata distributia, si vroiam sa scap de o operatiune :D .

Share this post


Link to post

Andrei,

 

Nu ma pricep prea bine ce a fost dar sincer nici nu mai conteaza.

Masina merge acum excelent.

Ca service, tot cei de la King mi-au facut-o, sunt tari de tot :)

 

Adrian

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...