neco Posted December 3, 2010 Sa traiti bine (daca munciti ca mine) ! Va rog sa ma lamuriti de unde vine, pe circuitul de aspiratie aer , ramificatia spre jos, care intra in contraaripa la Cielo, imediat langa intrarea in filtrul de aer. Multumesc ! Share this post Link to post
neco Posted December 4, 2010 Multumesc ! M-a bagat si pe mine cineva in seama ! Dar te rog detaliaza: 1. Ce e de fapt asta, o cutie ? 2. La ce bun, micsoreaza zgomotul aspiratiei ? Legat de acest aspect pot sa va spun ca eu mi-am pus problema pe care e o dezbatem aici pentru ca tembelii din service sau (mai putin probabil) din fabrica nu s-au mai obosit sa mufeze corect racordul de cauciuc dintre cutia filtrului si atmosfera. Asa ca am mers ani de zile, poate zece, cu aspiratie aer practic de la intrarea cutiei filtrului. Nu m-a frapat vreun zgomot anormal, am descoperit neregula intamplator, cand am schimbat un bec de far. 3. Ce (alt) neajuns poate genera aspiratia aerului direct de la intrarea in cutia filtrului ? Share this post Link to post
argon Posted December 4, 2010 (edited) E pentru silentiozitatea motorului rezonatorul asta, Edited December 4, 2010 by argon Share this post Link to post
neco Posted December 4, 2010 (edited) E pentru silentiozitatea motorului rezonatorul asta, Stiam ca efectul asta il are rezonatorul din compartimentul motor, de DUPA filtrul de aer. Ori eu zic de ala de DINAINTE, care, cica, ar fi sub contraaripa dreapta ! Edited December 4, 2010 by neco Share this post Link to post
Dj_Dark Posted December 6, 2010 Are fix acelasi rol, din moment ce tot rezonator se numeste . E o cutie ordinara de plastic de o forma calculata, la fel ca cea de dinainte de filtru. Share this post Link to post
neco Posted December 6, 2010 Are fix acelasi rol, din moment ce tot rezonator se numeste . E o cutie ordinara de plastic de o forma calculata, la fel ca cea de dinainte de filtru. Dragul meu, poate nu ai fost atent , eu la asta, de dinainte, ma refer. Cu aia de dupa stiu cum e ! Ai desfacut protectia de plastic de sub aripa dreapta sa vezi cum e ? Share this post Link to post
Viktor Posted December 6, 2010 (edited) Sa lamurim nitel lucrurile. Piesa nr.1 este acel rezonator despre care vorbesti, de-altfel si DJ-ul se referea la aceiasi piesa. Piesa nr.2 este cel de al doilea rezonator. Apropo, am vazut acea piesa pe viu, am demontat-o - am mingieat -o, am curatat-o ... Edited December 6, 2010 by Viktor Share this post Link to post
neco Posted December 11, 2010 Multumesc, m-ai lamurit ! Da' cum dracu se face ca la mine rezonatorul asta, de dinainte de filtru, a fost scos practic din functiune, dupa cum am zis mai sus, si n-am sesizat ca se micsoreaza zgomotul dupa ce l-am pus ! DELOC ! Sa mi se para ? Te rog sa-mi spui de unde, din ce volum al cartilor masinii, e poza atasata ! Multumesc ! Share this post Link to post
neco Posted December 20, 2010 Sa lamurim nitel lucrurile. Piesa nr.1 este acel rezonator despre care vorbesti, de-altfel si DJ-ul se referea la aceiasi piesa. Piesa nr.2 este cel de al doilea rezonator. Apropo, am vazut acea piesa pe viu, am demontat-o - am mingieat -o, am curatat-o ... Te rog frumos, spune-mi de unde e desenul ! Share this post Link to post
Viktor Posted December 20, 2010 (edited) De pe un site rusesc parca, dar sa vad pe unde l-am pus pe-aici si voi pune pe forum. http://www.elcats.ru/Default.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1 Edited December 20, 2010 by Viktor Share this post Link to post
v.andrei Posted December 23, 2010 Va salut! Voi atasa aceeasi imagine pe care a atasat-o si Viktor dar cu notatiile in romana. Sper sa ajute pe cineva... http://img121.imageshack.us/i/img0001ai.jpg/ http://img163.imageshack.us/i/img0002qu.jpg/ Share this post Link to post