Jump to content
Sign in to follow this  
Bursuc

Traseu Cablu Dezaburire

Recommended Posts

Am o problema cu dezaburirea de la luneta, am cumparat masina prin vara(chevrolet aveo hatchback) si nu am prea bagat de seama ca are probleme cu dezaburirea,problema pe care am afla-to ieri la service cand am cerut sa mi se verifice dezaburirea pe spate, iar raspunsul a fost urmatoul, curentul pleaca dar nu ajunge la dezaburire.Acuma va intreb daca nu stiti pe unde e cursul cablului ca sa il pot verifica sa vad daca nu cumva e rupt pe undeva.

Edited by Bursuc

Share this post


Link to post

Cursul cablului? :) Traseul cablajului in care e inclus si cel pt. alimentarea rezistentei lunetei sigur se afla pe sub ornamentul pragului din stanga. Verifica, in primul rand, siguranta fuzibila si legaturile electrice la luneta.

Edited by cris06

Share this post


Link to post
... raspunsul a fost urmatoul, curentul pleaca dar nu ajunge la dezaburire...

Daca circuitul electric este intrerupt, curentul nu pleaca undeva. Confuzia dintre curentul electric si potentialul electric se propaga la nesfarsit prin gura "electricienilor".

Masurand cu un ohmetru intre bornele rezistentei aplicate pe sticla si borna plus, respectiv borna minus, a baterie poti determina care dintre cele 3 parti ale circuitului este intrerupt.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

"pleaca" cu sens figurat, trece prin rezistenta,adica nu e baiul undeva la rezistente, ci pe drum pana acolo...

Mersi mult pentru raspuns, o sa ma apuc chiar maine de desfacut, ca astazi totusi, sunt luminatiile :D

si ce vroiam sa va mai intreb...o, dupa ce ajunge la dezaburire si trece prin "barile" de metal, face masa cu portiera sau trebuie inca un cablu care sa se intoarca inapoi?

Edited by Bursuc

Share this post


Link to post

Rezistenta e una, siguranta e alta. Atat timp cat faci confuzii intre termeni eu te sfatuiesc sa apelezi la un electrician. Mai ales ca din ce am vazut masina ta a fost busita si reparata spre vanzare...

Share this post


Link to post

Chiar nu fac confuzii intre rezistenta si siguranta, poate exprimarea mea e mai gresita, dar stiu ce e o siguranta si o rezistenta,si ce rol are fiecare, recunosc nu sunt mester electrician cu diploma dar am lucrat cu ele, ata practic cat si teoretic :rolleyes: daca vreti sa vorbesc in termeni fizici va vorbesc ca poate asa intelegeti, eu ma gandeam ca ma intelegeti la ce ma refer, vroiam doar sa stiu pe unde isi are cursul firele de la dezaburire, nimic mai mult :rolleyes:

Si masina da, masina a fost busita, am cumparat-o asa, stiind ca e busita, deoarece am luat-o la un pret foarte bun, motor e bun,putini kilometri si nu e forjat, in rest se poate repara cu un pic de ajutor de la voi fara a consulta un specialist, la fiecare problema minora.

Edited by Salex
citare post anterior

Share this post


Link to post

Pai vezi ca acolo circuitul este asa: Butonul comanda un releu. In releu intra tensiune printr-o siguranta si iese prin cablu pana la rezistenta din spate. Circuitul e clasic pentru orice sistem de genul asta.

Bun, baietii de la service au verificat ca pleaca curent de la buton. Au verificat daca ajunge la circuitul de comanda al releului? Apoi, au verificat daca in relu intra tensiune? Si daca mai si iese? Abia apoi verifici daca iti ajunge in spate la rezistenta. Dupa care, cum a zis Tolin, masori cu un ohmetru sa vezi daca si care fir e intrerupt.

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...