aztec Posted April 7, 2005 sant in discutii cu cineva sa cumpar un aro 10.4 din '85 , ce are 16.000km.. problema e ca masina a stat multi ani ( vr'o 70 in garaj, de 6 luni sta afara.. masina arata bine, azi m-am uitat si in interior, si la motor... banuiesc ca trebuiesc inlocuite anumite componente, cauciucaraie... motorul e de dacie 1400cc, vreau sa stiu cam cat ma costa inlocuirea a ce trebuie, ce trebuie verificat si ce trebuie facut pt a fi pusa in functiune... Share this post Link to post
alx Posted April 8, 2005 n-ai vrut sa-l cumperi pe ala cu motor diesel... s-a vandut cu 800... Share this post Link to post
laurentziu83 Posted April 8, 2005 (edited) Ca ai luat o masina veche, dar mai putin rulata e o foarte buna alegere. Acu insa o sa cam trebuiasca sa inlocuiesti TOATA cauciucaraia, furtunaraia, curele (pariez ca-s putrede toate) si sa mai verifici si ceva rulmenti daca au unsoare. Sa nu uiti burdufele de planetara. Nu se merita sa te zgarcesti la schimbat, ca altfel vor cadea cand ti-e lumea mai draga. Dupa ce le schimbi, restul nu prea cred sa faca probleme. Teoretic ar trebui sa porneasca masina acu, pentru teste, dar sa n-o lasi asa. Umple-i camera de nivel constant de la carburator (daca n-ai codita la pompa de benzina), baga cativa litri de benzina si vezi cum merge. Inspecteaza vizual furtunele ca sa nu ai probleme la teste. Nu mai vorbesc de platini, curatat carburator, etc, etc. Si de schimbat toate lichidele (ulei, antigel etc). Practic ce nu-i fier sau plastic pe motor acum e varza. P.S: eu am surubarit acu 3-4 ani la Oltcit-ul nostru ceva timp (nu aveam carnet pe atunci), facut in 85 si care avea vreo 2-3 ani de cand nu mai circula si cam stiu in ce stare se gasea. Daca stie si altcineva ceva nou, sa spuna. Edited April 8, 2005 by laurentziu83 Share this post Link to post
Pedala Posted April 10, 2005 Scoate-i Bujiile si cu o seringa baga-i putin ulei, ca sigur a prins rugina pe camasi Share this post Link to post