Jump to content
Sign in to follow this  
alexgeat

Chrysler 300M

Recommended Posts

Salut, cu toate ca eu sunt cam foarte nou pe forumul asta, sper ca nu gresesc ca am revenit si eu cu topic la masinutza mea. Nu este prima masina deloc, insa sunt foarte entuziasmat de ea. Masina este un chrysler 300m din '99, daca nu ma insel este cam aceeasi cu ce a avut domnul " cumnatu" .

Motor 3.5 187kw, sunt foarte entuziasmat de ea, ma simt de parca as fi la prima masina.

 

As avea totusi o intrebare, am o problema cu unul din ventilatoare.Este blocat, cred ca mama lui, nu stiu ce sa zic, trebuie schimbat. Stie careva piese pt. Chrysler ieftine?

Multumesc frumos,

  • Like 1

Share this post


Link to post

Tati ... :worthless:

  • Like 1

Share this post


Link to post

S-a o stapanesti sanatos !

Piesele sunt ok ca si pret la Casa Auto. In nici un caz sa nu faci manopera acolo ca te distrugi dar piesele sunt ok ( cu rezerva ca in unele cazuri pentru o bucsa ai te pun sa cumperi tot ansamblul pe care sta bucsa aia )

Al Padrino au niste preturi nesimtite asa ca fugi de ei.

Mai sunt Pitt Stop sau ceva de genu.

Iar cel mai bine e sa iei de pe e-bay sau din magazinele online din state, evident daca nu ai piese grele de luat ca atunci nu se merita transportul.

 

...si.. fara poze.. e ca si cum n-ai fi scris nimic :P

  • Like 1

Share this post


Link to post

salut cumnate,

multam de raspuns, am sa fac si pozele, insa momentan masina este la service, am gasit bucsile sau bucsele cum se zice, la augsburg si nu vin deloc cu tot ansamblul, vin separat, costa 37 de lei bucata si in 7 zile sunt aici, casa auto le aducea in " nu exista termen de livrare", pe urma am mai avut o problema cu al doilea ventilator de la radioator ca era blocat, si cand mergeam cu clima deschisa in aglomeratie fierbea apa, in fine pana la urma l-am gasit SH, l-am luat si am bagat masina in service. Ca service am eu mecanicul meu, toate masinile le-am intretinut la el si nu am avut nici o problema.

Chiar si cu ventilatorul asta se putea comanda numai motorasul, nu trebuia sa iei cu tot cu elice, etc, mi se pare o masina ieftina de intretinut. Acuma o rezolv cu ventilatorul si o duc sa-i bag gaz. Bineinteles zmeii care au ceva impotriva gazului sa se abtina, am vrut motor mare ca asa vreau eu, pur si simplu se simte altfel si gaz, da nene, ca nu arunc cu banii de pomana pe benzina, avand in vedere ca fac lunar in jur de 4000 de km

 

Am sa revin si cu pozele.

  • Like 1

Share this post


Link to post

ce fel de instalatie de gaz iti iei?

Share this post


Link to post

Cati km are? Cat te-a costat inmatricularea pe BG?

Share this post


Link to post

zmeii care au ceva impotriva gazului sa se abtina, am vrut motor mare ca asa vreau eu, pur si simplu se simte altfel si gaz, da nene, ca nu arunc cu banii de pomana pe benzina, avand in vedere ca fac lunar in jur de 4000 de km

Stai, bre, calm.. cu cin' te cerţi?! :D Să te bucuri de ea fără probleme!

  • Like 1

Share this post


Link to post

multumesc pt urari.

 

instalatia de gaz inca cercetez, am inteles ca ar fi foarte buna tomasseto cu stag 300, insa am vb cu doua service-uri ce monteaza gaz, iar unii mi-au spus ca pierd 10 % din putere si mai creste putin consumul, insa ceilalti mi-au spus:" hai domne' fugi de-aci" conteaza cum este montata, nu pierde nimic si nu creste nici un consum. Sper sa fie asa. Am un prieten in Bg ce si-a pus pe un fiat coupe instalatie dfin asta si nu i-a crescut deloc consumul si nici forta nu a scazut...nu stiu ce sa zic...

 

Inmatricularea pe Bg. costa cateva sute putine de euro...cel putin pe mine ca este firma mea.

 

Nu ma cert cu nimeni, cand am spus sa se abtina comentatorii gazului, insa si-acum, cand ma mai inatlnesc cu cate unu, il auzi, domne e nashpa, stai cu bomba in masina, domne, de ce ti-ai luat motor mare, etc...mda...

 

in alta ordine de ideim am schimbat ventilatorul ala, baga rece k lumea.

 

numai bine

Share this post


Link to post

Dintr-un litru de benzina de 95 se obtin 35 MJ, dintr-unul de LPG scoti maxim 29 si dintr-unul de LNG vreo 25, deci, minim -20%. Acum, vorba lor, "daca nu-i bine reglata", scoti si mai putin. Restul sunt povesti vanatoresti. Acum, isi pun LPG cei cu degetare de 0,8L, doar n-o sa pui pe motorul la care trebuie.

Edited by tolin
  • Like 2

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, arata tare bine americanca :D

  • Like 2

Share this post


Link to post

Pierdere de putere nu exista, dar crestere de consum da. Daca de exemplu timpul de deschidere al unui injector de benzina este de 1 ms, timpul de deschidere corespunzator al injectorului de gaz va fi de 1.2 ms. Astfel se obtine aceeasi putere pentru masina, dar creste consumul. In practica consumul de gaz creste cu 10%. La preturile actuale (si consumul M-ului tau) mi se pare foarte acceptabil.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Auzi dar jantele alea .. cat ai dat pe ele ?

Si unde ti-ai pus folia ca pe stanga nu pare foate bune pusa ?

 

Pune-i taticu gpl, nici o problema, se practica la orice motor indiferent de dimensiune si evident cu cat e consumul initial mai mare si cu cat mergi mai mult/ luna iti scoti banii mai rpd. Si daca pierzi 10 % o sa ai ( pe la 5000 turatii ca deh, e benzina ) in loc de 200 hp la roata, ceva gen 180. Asa si ?

I-a merge blana pana la 80 II-a pana la 130, deci sa zicem ca din necunoscute motive ai nevoie sa dai in ea si ai mai putina putere, ajungi acolo cu 1 secunda mai tarziu, fata de cele 7.5 sec cat ia pana la suta pe benzina.. hmmm, ce nasoool.

+ ca daca vrei sa alergi o pui pe benzina

+ ca din cate stiu s-ar putea regla instalatia ( s-ar putea oare ? ) ca peste turatia X sa treaca la loc pe benzina.

Ai vopsit-o sau asa ai luat-o ??

 

:P

Glumesc evident, pune si tu 1, 2, 3 mii de poze cu ea.

 

S-o stapanesti sanatos.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Instalatiile secventiale sunt foarte maleabile. Daca te tine buzunarul poti mari timpii de injectie cat vrei, poti pune mapa de injectie pe Lock si fuge incomparabil mai tare decat pe benzina. Eu am facut asa ceva la Leganza, dar mi-a sarit consumul de la 14 la 18 si nu mi-a mai convenit ... Se poate regla ca atunci cand presiunea la GPL scade brusc sub un anumit prag sa treaca pe benzina.

Edited by smailmiami
  • Like 2

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...