Jump to content
Sign in to follow this  
LAwR

My Chevrolet Aveo LT Platinum 1.4 16v 94CP Tuning

Recommended Posts

Am montat astazi boxele JBL T595 in spate, dar cd-player-ul masinii e mult prea puturos pt ele :D Nici nu le gadila, sa nu zic ca ii fura toata puterea si abia se misca :P Trebuie statie neaparat. Dar nu asta e prioritatea, bine ca le am montate.

 

De asemenea am pus aparatorile de noroi.

 

post-27539-127222709538_thumb.jpgpost-27539-127222712509_thumb.jpgpost-27539-127222717185_thumb.jpgpost-27539-127222723219_thumb.jpgpost-27539-127222726298_thumb.jpgpost-27539-127222729389_thumb.jpgpost-27539-12722273205_thumb.jpgpost-27539-127222739197_thumb.jpg

 

 

Share this post


Link to post

Arata bine boxele. La holzsuruburile acelea nu aveai o clema? Cat au costat?

Edited by George_Paraschiv

Share this post


Link to post

Prinderea lor oricum este provizorie, astea le-am gasit primele si astea le-am pus :P

 

Nu le-am cumparat acum, le aveam de cateva luni. Ele costa undeva la 5,5 - 6 mil noi.

 

 

 

 

Am reusit sa inmatriculez insfarsit masina! Cu ocazia asta am scapat si de suportii numerelor iar numerele le-am prins direct cu banda dublu-adeziva :P Am pus banda pe toata suprafata lor, apoi le-am fixat. Mai pot fi date jos numai cu tot cu vopsea eventual :) ) Si inca nu s-a intarit lipiciul de pe banda. Astfel am scapat si de zgomotul suportului de la portbagaj si arata muuult mai bine!

 

Pe fata a ramas numai suportul suportului de nr :D Am vrut sa il dau jos si pe acesta dar dedesupt are 2 ridicaturi de care e prins si de acestea nu pot scapad decat daca le decupez din spoiler+ ca spoilerul este ondulat si nu ar sta bine numarul, ar trebui indoit si el. Asa ca l-am lasat acolo.

 

Am montat o banda cu led-uri si in portbagaj, pentru o lumina mai puternica, nu i-am facut poze inca.

 

Am schimbat si bujiile + filtrul de benzina. Mai trebuie schimbate placutele de frana + sabotii, sa am pace cu franele! Am dat comanda, 85 lei placutele + 140 sabotii,toate originale.

 

 

 

post-27539-127230706011_thumb.jpgpost-27539-12723070817_thumb.jpg

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

salut Lawr,

 

felicitari pentru masina si imbunatatiri si spor la...drive.gif .

sunt pe cale sa iau un Aveo Platinum sau Premium de nou.

Vreau sa te intreb cum te descurci cu butonul de computer de bord?

La serviciu conduc un logan care are butonul de computer in maneta stergator parbriz si parca e mai accesibil, cel putin in mers.

Cat de la indema este in mers butonul de la aveo?

 

Merci.

Edited by speleus

Share this post


Link to post

Multumesc! speleus :)

 

Nu stiu ce sa spun de butonul computerului de bord . . . nu prea il folosesc, computerul de bord sta doar la acea optiune care aproximeaza pentru cati km imi mai ajunge benzina. Restul functiilor (temperatura exterioara, timpul total de mers si viteza medie), nu le folosesc.

 

 

 

 

Am comandat alte jante, maine le primesc. Nu am mai luat modelul de la MegaDrive pentru ca nu se potriveste prinderea in prezoane cu prinderea in suruburi de la noi . . . dar in schimb am gasit ceva asemanator, de la Dezent la aprox 100 euro/bucata. Nu e problema pretul tinand cont ca si calitatea este mai mare la Dezent(nemtesti) fata de Megadrive(made in China).

post-27539-127291955992_thumb.jpg

post-27539-127291958643_thumb.jpg

post-27539-127291961567_thumb.jpg

post-27539-127291964731_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Au venit jantele noi + cauciucurile, le-am pus pe masina. Cauciucuri 195/55/R15 2xPirelli P6000 & 2x Avon ZV3 (sunt SH), jante Dezent RB Dark.

 

post-27539-127299173664_thumb.jpgpost-27539-127299181079_thumb.jpgpost-27539-127299193018_thumb.jpgpost-27539-127299198102_thumb.jpg

 

post-27539-127299203994_thumb.jpg

Edited by Mircea
Si numai la Bursa se vand...

Share this post


Link to post

Frumusele jantele singura problema ar fi ca nu sunt acceptate la ITP si iti vor indica o valoare eronata a vitezei...cele vechi ce-ai facut cu ele? Banuiesc ca erau cele clasice 185/55/15 din aliaj.

Share this post


Link to post

Nu cred ca voi avea vreo problema cu ele. In noile taloane nu mai e trecuta seria anvelopei si oricum doar ca latime sunt mai mari, nu si la grosime, deci nu are nicio treaba cu vitezometrul. Inainte erau 185/55/R15, acum sunt 195/55/R15.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Ia citeste mataluta Regulamentul si lasa comentariile de-aiurea! Vanzarile se fac STRICT si NUMAI la Bursa. Nu postezi tu ca vinzi si cumperi pe unde ai chef!

Share this post


Link to post

Multi intepati doamne . . . zici ca dai la cineva in cap. Pana la urma e topicul meu. Nu iti convine, sterge-l cu totul si PA. Nu stau eu intr-un forum. Speram ca macar aici sa nu dau de ingamfati precum pe loganclub dar se pare ca m-am inselat. Asteptati orice moment sa ardeti lumea. In fine, te "rog" sa nu mai intervi aiurea pe topicul meu. Bafta!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
... oricum doar ca latime sunt mai mari, nu si la grosime ...

Sigur, nu ne minti ?

Share this post


Link to post

Multi intepati doamne . . . zici ca dai la cineva in cap. Pana la urma e topicul meu. Nu iti convine, sterge-l cu totul si PA. Nu stau eu intr-un forum. Speram ca macar aici sa nu dau de ingamfati precum pe loganclub dar se pare ca m-am inselat. Asteptati orice moment sa ardeti lumea. In fine, te "rog" sa nu mai intervi aiurea pe topicul meu. Bafta!

Ti-e greu sa respecti niste reguli simple sau pur si simplu nu esti in stare?

 

2.11 Este interzisă postarea de anunţuri de vânzare în alte secţiuni decat cele dedicate sau anunţurilor de vânzare mascate în posturi comune. Anunţurile de vânzare aprobate de moderatori nu pot fi deturnate prin introducerea altor oferte de vânzare decat cele aprobate iniţial si cuprinse în titlul topicului. Topicurile de vânzare sunt personale si în ele poate oferta numai iniţiatorul topicului.
3.2 Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalţi utilizatori ai forumului şi a interveni în discuţii prin modificarea sau ştergerea mesajelor, urmând în acelaşi timp prezentul ghid. Funcţia de moderator implică responsabilitatea peste o secţiune a forumului sau pe întregul forum, fără a fi necesare explicaţii pentru acţiunile efectuate. Un moderator nu poate fi adăugat sau destituit decât în urma deciziei unui administrator, fără a fi necesare explicaţii suplimentare.
7.2 In momentul înregistrării se consideră că aţi fost de acord în totalitate cu regulile acestui ghid. Dacă la momentul introducerii sau a modificării ghidului eraţi deja înscris ca utilizator, acţiunea de a scrie mesaje în continuare înseamnă acceptarea implicită a acestor reguli. Necunoaşterea prezentului nu vă absolvă de sancţiunile acordate ca urmare a încălcării regulilor mai sus enunţate. Dacă nu sunteţi de acord cu Regulamentul, semnalaţi acest lucru unui administrator şi contul dumneavoastră va fi închis (mesajele deja scrise nu vor fi însă şterse).

 

O fi topicul tau, dar nu scrii ce vrei in el atat timp cat este postat aici!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

E vreo problema ca am indrumat oamenii sa se uite la bursa daca sunt interesati de jantele originale de pe masina? Ok, prima data ca am postat si pretul, am inteles, am "gresit"(ce sa-ti povestesc). Dar nu mai exagera nici tu . . .

 

 

 

 

@tolin, cred ca nu mint. Vechile jante oricum erau 6J iar astea noi 6,5J. In fine, cativa mm daca sunt, mare lucru 1-2 km/h + sau - . . . de parca kilometrajul ar fi exact :)

 

O mica intrebare, daca am norocul sa mi se raspunda: cauciucurile 205/60/R15 ar crea vreo problema, adica ar atinge ceva, pe undeva pe la aripa,etc? Am de gand sa le cumpar pentru la iarna.

 

 

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

In noile taloane nu mai e trecuta seria anvelopei si oricum doar ca latime sunt mai mari, nu si la grosime, deci nu are nicio treaba cu vitezometrul. Inainte erau 185/55/R15, acum sunt 195/55/R15.

 

Pardon! Forta de frecare este mai mare pentru ca ai un cauciuc mai lat. Nu este o diferenta foarte mare...

 

Vreau sa bat asupra altei probleme si anume:

 

La ITP te duci cu cartea de identitate a vehicului ( CIV ) si in carte nu cred ca ai dimensiuni de 195...daca le ai...atunci esti in legalitate.

 

Edit:

Ahh! Revin... tot legat de forta de frecare, cu un cauciuc mai lat, vei avea si un consum mai "lat" :P

 

Poate imi vei spune ca este mai stabila masina...

Ei bine nu stiu ce sa zic...nu stiu cat de importanta este latimea cauciucului comparativ cu inaltimea lui ( adica acel 55 ) pentru ca : datorita fortei centrifuge, cauciucul tau se va "ondula" si va pierde aderenta

 

Jantele sunt misto...n`am ce spune...dar cred ca dadeau mai bine pe un talon mai mic...cred ca 45 ar fi fost misto

Edited by andreiorga

Share this post


Link to post

Sunt in carte 195/45/R16 parca. ITP-ul il fac in Decembrie. Pana atunci mai este putin... Iar daca trec Daciile de 30 ani de pe care curg tablele, nu cred ca va fi vreo problema cu Aveo pt ca are niste cauciucuri putin mai late :) Dar in decembrie voi folosi oricum alte anvelope, probabil si mai late, de 205(daca nu imi vor crea alte probleme), daca nu, o sa iau de iarna pe 185 si nu mai bat capul cu nimic.

 

Cum am spus mai sus, si janta este mai lata, 6,5J fata de 6J, deci nu se vor "ondula" prea tare pentru ca sunt deja mai "intinse" la baza.

 

Intradevar, m-a batut gandul la niste cauciucuri pe 50 sau chiar 45, dar la ce drum am eu pe aici, pe care il fac zilnic dus-intors 30km, din care aproximativ 10 km in care mai bine mergi prin sant decat pe sosea . . . am preferat sa las 55-ul atat pentru confortul meu cat si pentru saracutele jante.

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

Nesanatoasa atitudine din partea ta. Afla ca datorita "legilor" stricte, forumul asta nu e DELOC o varza cum sunt majoritatea de profil auto.

 

Pe de alta parte, felicitari pentru machineta. :)

Share this post


Link to post
... cred ca nu mint. Vechile jante oricum erau 6J iar astea noi 6,5J ...

Tot n-am inteles care-i grosimea la un pneu ?

Share this post


Link to post

@Englishman, multumesc! :)

 

Dar e totusi un forum, nu un lagar de executie. Am intrat aici ca sa ma mai destind si eu, sa ma "laud" putin, sa imi spun parerile, etc, nu sa fiu pus la zid si sa imi fie aruncate "warn"-uri pentru faptul ca am spus ca vand jantele din aliaj originale...iar pe langa asta am postat de aseara anuntul la bursa si cineva tocmai m-a intrebat "ce fac cu jantele originale?" . . . deci macar o idee, un mic imbold cred ca e permis sa se dea :) Daca aveam si eu cateva mii de posturi, nu cred ca mai era "nesanatoasa" atitudinea mea. Dar asa, m-a vazut mai mic si mai "prost" si probabil s-a gandit sa isi descarce problemele de zi cu zi pe spatele meu (mai nesanatoasa atitudinea dumnealui).

 

 

 

Bineinteles ca nu e o "varza" pentru ca nici nu are atatia utilizatori cati au altele, sa fim seriosi! Eu de o luna am pus de exemplu intrebarea: "ce dimensiune au boxele din usa fata" si nici astazi nu am primit un raspuns. Numar pe degetele de la o mana userii care au aceeasi masina ca si a mea si pe care ii mai vad activi pe aici.

 

Nu sunt deloc un incepator in ale forumurilor si de fel urasc moderatorii care isi iau treaba mai in serios decat ar trebui si chiar mi-am luat foc aiurea pentru un rahat pana la urma.

 

 

 

Da @tolin, stiu ca am 22 posturi cu asta iar tu 10738. Daca ai ceva de spus, spune direct. Imi accept defectele, imi recunosc greselile.

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

Am un prieten la ITP si de la el va dau urmatoarea informatie:

Toate statiile ITP au o "retea" directa cu RAR`ul.

La ce foloseste aceasta retea? RAR`ul are posibilitatea de a "bloca" masina pe rampa prin anularea tuturor programelor pentru preluarea datelor legate de masina ( noxe, frane, etc.. )

 

Ca sa ma fac mai inteles:

Tu te duci cu masina la o statie ITP si o sui pe rampa

"Mesteru" de acolo iti va cere CIV, Talon si asigurare, pe care le verifica si introduce datele masinii in calculatorul conectat la "retea". Daca in momentul asta RAR`ului i se pare ceva suspect...BLOCHEAZA masina si nu mai aveti ce face.. nici tu, nici mesterul.

Din momentul blocarii, un rerezentant RAR are termen maxim de 40 de minute sa vina acolo si sa verifice personal masina ta.

 

PROBLEMA! Daca tu ai intrat pe rampa cu niste jante NEOMOLOGATE, ati cam pus-o amandoi ( mesterul primeste amenda si un prim avertisment, iar tu vei avea supriza te a te astepta un echipaj de Politie la poarta )

 

REZOLVARE la PROBLEMA! Daca tot insisti sa te duci cu jante NEOMOLOGATE ai cam putea avea timp sa schimbi jantele cu unele legale. Insa aici trebuie foarte mult noroc, adica sa gasesti acele jante legale si sa intarzie reprezentantul RAR atat de mult incat sa ai timp sa le schimbi.

 

si

 

:o fftopic: Legat de clinciurile tale cu reprezentantii forumului...nu ii cunosc, nu am fost la nicio intalnire cu ei ( cu toate ca mi`as dori ) dar oamenii isi fac treaba si au dreptate.

Gandeste`te si tu cum ar fi sa cauti tu intrun Topic ceva legat de vreo problema in legatura Aveo si sa ajungi sa citesti vreo 2 pagini cum isi vinde unu casetofonu` sau mai stiu eu ce.

Ala care vrea sa cumpere jante fii sigur ca va cauta la "bursa" nu in topicul tau ;)

 

Bafta! si sa auzim de bine de la toti

Share this post


Link to post

@LAwR > Unde vrei sa te citez (cele afirmate mai inainte despre grosimea pneurilor), la Gazeta sau la 'Mia zis 2 vecini' ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Eu de o luna am pus de exemplu intrebarea: "ce dimensiune au boxele din usa fata" si nici astazi nu am primit un raspuns. Numar pe degetele de la o mana userii care au aceeasi masina ca si a mea si pe care ii mai vad activi pe aici.

 

Dar sa te uiti si la posturile lor si`ti vei da seama cat de bine se pricep sau cat de mult se implica

Share this post


Link to post

Jantele au omolagare RAR, nu e nicio problema cu ele, nu sunt jafuri "made in uzbekistan", sau mai stiu eu ce. Daca nici DEZENT-urile nu sunt autorizate . . . Si oricum, nu mint cand spun ca Dacia vecinului de la 2 de pe care curg tablele tocmai a trecut de ITP cu 50 lei la "Sefu". Deci chiar e ultimul lucru la care ma gandesc, faptul ca am cauciucuri 195. <BR>Aici nu se cauta probleme cu aveo, este "Masina mea". Nu am postat faptul ca vand jantele pe toate gardurile. Si cum spuneam, ma intrebase cineva ce fac cu jantele originale. Si nu e singurul interesat de ele. Pe la inceputul topicului parca mai sunt intrebari.<BR><BR>

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

E o vorba, mai usor sa previi decat sa indrepti. :) Te asigur ca NIMENI de aici nu-ti face observatii cu rautate, doar ti se atrage atentia de la inceput asupra caii de urmat. Ai sa descoperi aici ceva mai mult decat clasicul forum cu care esti obisnuit. :) >-

 

Ca nu ai primit raspuns la o intrebare...poate ca nu stie nimeni inca raspunsul. Ai cercetat manualul masinii? Nu cel de utilizare, ci eventual cel de service.

 

 

Ca veni vorba de manual de service : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=16239&st=0&p=245456&hl=manuale&fromsearch=1entry245456

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Nu fac parte din oile carora trebuie sa li se arate calea de urmat :P Ori ne intelegem, ori ne vedem fiecare de ale noastre. Cum am zis, mi-am recunoscut greseala, desi nu a fost intentionat din moment ce postasem de aseara la "Bursa" :) In fine, subiect inchis, nu mai discut despre el.

 

 

 

 

Am o mica problema la masina, cred ca e legata de ABS. La viteza mica, in treapta 1 sau 2 de viteza, pana in 2000 turatii, cate o data se aude o mica bataie ca de arc, care pare sa vina de la ABS, sunetul e asemanator cu acela care se aude cand intra ABS-ul in functiune,doar ca mult mai slab. Nu prea stiu cum sa explic mai bine . . . De asemenea la franari usoare mai intra ABS-ul de nebun, apoi se aprinde becul din bord. Problema a inceput de dinainte sa schimb placutele + sabotii pe spate. Le-am schimbat astea, au fost curatati senzorii (in mare masura), a mers bine 2-3 zile si a cam inceput din nou. Sa nu fi fost curatati bine? Sau vreunul dintre ei sa fie pe moarte? Sau lichidul de frana sa aiba vreo influenta (nu l-am schimbat ca nu aveau pe stoc de unde am comandat toate piesele)?

 

 

Share this post


Link to post

Uffff...greu cu tine... :) )

 

Vezi ca o sa te superi iarasi pe cineva din echipa de moderare cand o sa ti se atraga atentia din clipa in clipa ca problemele tehnice se discuta la...." Probleme tehnice" si NU la " Masina mea".

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showforum=20

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...