Jump to content
Sign in to follow this  
Ryco

Twingo Contra Matiz !

Recommended Posts

Vreau sa-mi iau un Twingo !Ce-mi puteti spune despre aceasta masina ?rolleyes.gif

Share this post


Link to post

Nu-i buna, nu stie sa mearga pe forestiere!

  • Like 1

Share this post


Link to post

:o fftopic: =)) ( si multi altii da' nu ma lasa forumul cu mai multi)

 

:ontopic: Ryco, daca esti cu adevarat interesat de Twingo zi macar si ce generatie ai in vedere ca, daca tot vrei o comparatie cu Matizul...stii tu...trebuie sa iei in considerare multi factori si deci ai nevoie si de niste date tehnice. Desi cu tine #-o

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Dar exista cineva care a fost cu el pe forestiere?

Share this post


Link to post

:o fftopic: Da Ryco, de ce crezi ca e in unei noi masini =))

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

@Ryco,

Share this post


Link to post

La alegerea dintre Twingo si Matiz, trebuie sa faci un versus intre ce iti doresti de la masina, versus ce buget ai.

La momentul actual, avand contact destul de des cu ambele modele, as inclina spre Twingo, datorita centrului de greutate mai coborat decat la Matiz si datorita motorului mai mare, de 1.2 75CP, la acelasi consum ca la Matiz. La fiabilitate sta foarte bine, dar acest amanunt nu este prea bine cunoscut in Ro, deoarece nu se importa nici vechea, nici noua versiune, intrucat romanii prefera "mai multa masina" in aceiasi bani, adica Symbol-ul.

Ca recomandare, e preferabil sa iei unul cat mai recent si cu cat mai putini km, e preferabil sa dai mai multi bani pe o masina impecabila decat sa cumperi vreun cazan cu gandul ca ai facut vreo superafacere.

Comparativ cu Matizul, la fiabilitate, nu cred ca sunt diferente, la Matiz insa ai avantajul ca poti sa nenorocesti respectiva masina si sa o repari dintr-un salariu, la Twingo e mai scump si nici nu gasesti foarte usor la dezmembrari piese pentru el, ca la Matiz.

Nu mai stiu exact, dar s-ar putea sa fie putin penalizat Twingo la partea cu garda la sol, nefiind la fel de bun pe drumuri rele ca Matizul. Bine, niciuna dintre ele n-a fost proiectata sa faci Transalpina cu ea, ca o facem noi, partea a doua.

Share this post


Link to post

Twingo este OKpe forestiere !prrrr.gif

Share this post


Link to post

Parca vroiai Tico !? In cazul asta as opta pt Matiz ! :thumbl:

Edited by ToPser

Share this post


Link to post

Lasand la o parte evidenta mistocareala pentru care Ryco ar merita...adminii forumului stiu mai bine ce, ca i-au mai dat-o inainte > :) , tin sa subliniez ca nici twingo, nici matizul si nici tico nu sunt masini concepute sau capabile sa se "plimbe" pe drumurile forestiere. Ce-i drept, matizul cel putin a dovedit in nenumarate randuri ca este capabil sa fie mai mult decat o simpla masina de oras, dar hai totusi sa nu ne batem joc de saraca masinuta.

Share this post


Link to post

Eu am avut Twingalete...1.2 58 de cai putere fabricatie 2001. Consum urban EXTRAORDINAR de mare, in afara este LUX.

Eu am adus masina din Germania si avea discutile ovalizate deci mai mult de 150km/h nu i`am dat de frica ( eram si incepator :redface: )

Motorul tine foarte tare la "tavaleala"...deci nu se duce evacuarea cum vei pati la Matiz ( si Daewoo in general ).

Fara nicio exagerare in oras masina este ideala, si daca iti vine boala pe vreo "pisicutza" (316i), crede`ma ca nu are ce sa`ti faca...chiar este "pisoias" pe langa Twingo

Ca piese nu stiu sa spun prea multe, eu am schimbat doar discurile 40 lei/buc.

In schimb am auzit ca sunt scumpe Renault`urile ...DAR ...daca mergi "ingrijit" nu vei baga bani in masina.

Despre noua generatie de Twingo nu stiu nimic sa`ti spun.

Si ca sa revin la consum...Concluzie povestirii mele.. in oras mananca 9 ( raportat la stilul meu de condus intro astfel de masina) si autostrada viteza de la 90 la 120 km/h 4 litri.( masina goala )

Am auzit povesti de genu 1.2 75cp 6litri in oras..Nu voi crede NICIODATA.

Oricum cu toate astea... intre 1.2 58 de cai si 1.2 75 de cai..eu unul as alege motorul de 75 de cai. Nu este consumul cu mult mai mare, insa are mai multi calutzi. Daca ar fi sa`ti povestesc chinurile masinii de 58 de cai si cat a putut duce te`ai cruci :) )...chiar mi`as dori sa vad cat poate duce unul de 75

Anyway...cu toate astea sper ca ai inteles parerea mea :) ) ( nu matiz )

Poate ai putea sta pe ganduri la alegerea motorizarii :) ) 58 sau 75 cai putere

 

la Twingo e mai scump si nici nu gasesti foarte usor la dezmembrari piese pentru el, ca la Matiz.

 

Twingo `96 fara piele, fara ac, in concluzie DOAR pentru piese costa 400 de Euro.

Edited by andreiorga

Share this post


Link to post

Si pe deasupra Twingo are un interior imens si un sistem unic de rabatare al scaunelor impreuna cu bancheta spate care este culisabila,transformand interiorul in 2 paturi imense.Asa ca la o iesire pe forestiere nu mai ai nevoie de cort si adio grija de Mos-Martin.bananab.gif

Share this post


Link to post

Twingo este OKpe forestiere !prrrr.gif

L-ai testat?

Share this post


Link to post

Orice drum din Romania este considerat drum forestier...asa ca este testat :) )

 

Are dreptate Ryco, referitor la bancheta spate. Se procedeaza astfel: Spatarul se rabateaza peste sezut, apoi deschizi portbagajul si pe centru este o maneta. tragi de ea si dai peste cap ( spre fata )intreaga bancheta si ai obtinut ceva ce nu te asteptai vreodata ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...