Jump to content

Recommended Posts

eu am reparat bricheta la espero asa:

 

cu contactul oprit, sa nu faci scurt, iei o surubelnita si aproprii putin cele doua lamele laterale din interior, pentru ca ,cu timpul ele se departeaza.

Dureaza 3 minute.

Link to comment
Cand am vrut azi sa pun detectorul radar, surprize-surprize: nu-mi merge bricheta. N-am curent deloc pe mufa, nici bricheta (apasand-o) nu functioneaza; adica nu se incalzeste deloc. Ramane impinsa, dar nu se incalzeste si nu sare inapoi.

 

Tinand cont ca cel dinainte nu era fumator, bricheta era ca noua. Problema unei sigurante arse nu se pune, pentru ca e o singura siguranta pentru bricheta, avertizare centura nepusa si pozitii, iar astea merg.

 

Help ?

 

1.Baga o surubelnita si stramba "cracii din interiorul brichetei ".Ps:sa ai grija sa nu dai la plus.

2.Poti sa-ti pui radarul alimentat pe contact dintr-un buton de ceata sa nu mai tii bricheta ocupata.Cumpara-ti un buton de ceata.

Link to comment

Cata73, nu bag nimic metalic in bricheta, pentru c-am facut asta odata la alta masina si am ramas in drum, ca s-au ars sigurantele :-D

 

Zmeu, buton de ceata = un buton care nu are pozitii on/off, se comporta ca un push-button (da comanda si revine la pozitia initiala). Presupun ca ideea este sa scoti curentul din el. Din fericire, n-am nevoie de asta, pentru ca mufa detectorului are la randul ei o mufa pentru aparate auxiliare (adica pot sa alimentez alt aparat de la bricheta chiar daca e bagat detectorul).

Link to comment

deci repet...daca nu ai nici o modificare la masina (in sensul ca cineva sa fi pus bricheta pe direct), daca ai contactul oprit, cheia scoasa, nu se intampla nimic pentru ca nu este curent in bricheta, asa este cel mai usor de rezolvat, dardaca insa bricheta ramane apasata, NU ESTE DIN CAUZA LAMELELOR care exact acel rol au: de a tine bricheta in interior si bineinteles de a face contact cu corpul brichetei pentru a se putea incinge...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Am găsit şi explicaţie pentru funcţionare:

 

Car lighters have a spiral of bimetal (a clad strip of two metals with dissimilar thermal expansion characteristics, see inside an old mechanical thermostat) that heats up as a circuit is completed between the center pin (12V) and the housing of the lighter socket. When the bimetal reaches a certain temperature, the bimetal spring twists and releases the pushbutton mechanism of the lighter, breaking contact with the 12V pin.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...