Jump to content
Sign in to follow this  
donald

Cielo Exe Gpl E3

Recommended Posts

Va salut pe toti. Sunt probabil cel mai nou membru si am sa va intreb deja cateva chestii.

Am cumparat un C exe GPL E3 si vroiam sa va intreb cum e mai bine sa fie rodata masina. Pe benzina sau pe gaz? Cati kilometri trebuie parcursi pentru rodaj? Astept mai multe sugestii din partea voastra. Multumesc

Sper sa aiba o viata cat mai lunga acest forum si ca vietile masinilor daewoo sa fie cat mai lungi

Share this post


Link to post

Ai un manual de folosire al masinii pe care trebuie sa il citesti.

Sa nu fortezi motorul in trepte superioare subturat( sub 2000 rot/min) si sa nu il turezi excesiv (maxim 3500) pina la 10000 km cand se mai lasa motorul.

Sa folosesti frina progresiv fara bruscari fara rost.

Poti sa mergi si pe benzina si pe gaz numai sa respecti instructiunile din manual in legatura cu pornirea la rece.

Share this post


Link to post

... cu gazul las'o mai usor , in orash cel putin , in primii 3-4mii km . Parerea mea . ;)

Share this post


Link to post
Am cumparat un C exe GPL E3 si vroiam sa va intreb cum e mai bine sa fie rodata masina. Pe benzina sau pe gaz?

 

Stai linistit. Fa rodajul pe GPL linistit. Nu are legatura la rodaj.

 

Sa o stapanesti fericit :banana:

Share this post


Link to post

S-o stapinesti sanatos.Si eu am luat un cielo de 3 zile (standard cu GPL).De rodaj nu miau spus cum trebuie facut.Ce stiu eu ca nu trebuie fortata si schimbate vitezele mai des.Ce n-am reusit eu a fost sa rabatez bancheta din spate.La tine se poate rabata?Ce nu inteleg eu ar fi ca trebuie fiecare pornire facuta pe benzina chiar si cind motorul este cald.Am avut nova pe gpl ,dupa ce o porneam pe benzina si motorul era cald se putea porni si pe gpl.Vara o porneam direct pe gpl.La cielo nu merge la fel?

Share this post


Link to post

Merge sa pornesti direct pe gaz, dar nu este recomandat, si scrie in anualul de utilizare cumm se face operatiunea aceasta. In schimb cei de la fabrica le-au setat asa pentru protectia motorului, aprinderii, etc. Si eu sunt posesorul unui C std AC/GPL, si ...multumesc ui Dumnezeu , nu am probeme majore cu el. In primii 3000KM am schimbat deja amortizoarele de pe spate si IAC-ul. Acum sunt super multumit si de consum si de functionare.

Cat despre rodj eu am discutat cu niste oameni foarte cumsecade de la Grand Garage unde imi fac garantia (nu fac reclama) si mi-au spus exact ce spun si colegii mai sus, pana in 10.000 sa nu fii rau cu ea si sa ai grija de ea asa cum are si ea grija de tine. Cauta sa faci drumuri cat ami lungi in afara BUC. Se simte cel mai bine la 90-100 KM/h, si aici sa nu sari calul sa urci mai mut de 3000de ture.

Eu am 3500dekm in acest moment, facut cam 60% in afara Buc. Sa stii ca se simte pe masura ce ma apropii de 5000 ca se lasa motorul si merge mult mai bine.

 

Sa o stapanesti sanatos si la mai multi km fara probleme.

Edited by danny27

Share this post


Link to post

:lavolan: Cind o trec de pe benzina pe gaz se opreste motorul uneori,azi dimineata mi sa oprit de 2 ori in trafic dupa ce am trecuto pe gaz nu statea la relanti.A trebuit sa o turez mult pe loc ca sa stea pornita pe gaz.Si uneori imi ramine turata ,revine greu la relanti.Nu stiu ce sa fac .Sa mai astept pina la revizia de 1000 km poate isi revine sau sa merg in service.Eu gindesc ca se intimpla datorita membranei din plaminul de gaz. La fel am patin si in urma cu 3 ani cind am montat instalatie GPL pe dacia nova.Prima mie de Km a mers cam nasol dupa care sia revenit.

Share this post


Link to post

incearca sa stai pe loc pana ajunge macar la prima liniuta apa. Stai macar 5 minute pe benzina si apoi treci pe gaz, si vei vedea ca nu mai face asa. E preqa devreme sa te duci in service cu ea. Isi va reveni, daca o respecti asa cum se cuvine.

Share this post


Link to post

Alex1971 s-o stapanesti sanatos si fara evenimente.Nu mi s-a intamplat sa mi se opreasca masina cand o trec pe gaz de pe benzina mai ales in mers. Ce-i drept ca nici nu o trec pe gaz pana ce acul de la temperatura lichid racire nu-mi ajunge la mijloc, unde si ramane dupa aceea. Daca sunt pe loc si o turez pt a o trece de pe benzina pe gaz se mai opreste. Am incercat de cateva ori dar m-am lasat. Nu mai fac chestia asta. O trec in mers fara nici o problema. Incearca sa lasi putin mai mult timp sa se incalzeasca lichidul (cum spunea danny27 sa se ridice acul putin de pe oritorul ala mic si negru care nu-l lasa sa pice mai jos cand opresti motorul) si sper ca va disparea problema asta.

Parca spuneai ceva si despre bancheta spate. Am gasit si eu pe undeva prin forum dar nu mai stiu exact pe unde. Stiu ca nu e un topic special pt rabatare bancheta spate. Bancheta din spate unde stai cu sezutul (fundul) are dedesupt doua balamale care sunt acoperite de doua plastice negre (asa e la mine, probabil ca sa nu-ti agati pantalonii pe acolo). Indepartezi plasticele alea. O sa vezi ca fiecare balama din aia are un cui. Misti putin de bancheta sezut si incerci sa impingi cuiele alea. Dupa ce ai indepartat cuiele impingi putin inapoi de bancheta sezut dupa care o ridici putin si iese. Apoi o sa vezi doua suruburi unde sunt prinse accesoriile pt centura de singuranta a pasagerului de pe mijlocul banchetei spate. Iei o cheie de 17 parca, sau in jurul lui 17, daca e tubulara e mai buna si desfaci cele doua suruburi. Dupa aceasta impingi putin in sus de spatarul banchetei spate si gata. Banuiesc ca vrei sa-ti pui huse. Banchetele (sezut si spatar) le montezi inapoi in ordine inversa desfacerii. Succes. Sper ca m-am facut inteles. Bafta

Share this post


Link to post
Parca spuneai ceva si despre bancheta spate. Am gasit si eu pe undeva prin forum dar nu mai stiu exact pe unde. Stiu ca nu e un topic special pt rabatare bancheta spate. Bancheta din spate unde stai cu sezutul (fundul) are dedesupt doua balamale care sunt acoperite de doua plastice negre (asa e la mine, probabil ca sa nu-ti agati pantalonii pe acolo). Indepartezi plasticele alea. O sa vezi ca fiecare balama din aia are un cui. Misti putin de bancheta sezut si incerci sa impingi cuiele alea. Dupa ce ai indepartat cuiele impingi putin inapoi de bancheta sezut dupa care o ridici putin si iese. Apoi o sa vezi doua suruburi unde sunt prinse accesoriile pt centura de singuranta a pasagerului de pe mijlocul banchetei spate. Iei o cheie de 17 parca, sau in jurul lui 17, daca e tubulara e mai buna si desfaci cele doua suruburi. Dupa aceasta impingi putin in sus de spatarul banchetei spate si gata. Banuiesc ca vrei sa-ti pui huse. Banchetele (sezut si spatar) le montezi inapoi in ordine inversa desfacerii. Succes. Sper ca m-am facut inteles. Bafta

Off-topic

Nu trebuie să scoţi cuiele balamalelor. Trebuie doar să rabatezi bancheta. Se apucă şezutul de marginea unde se atinge cu spătarul, se trage spre spatele maşinii (stânga şi dreapta, nu obligatoriu în acelaşi timp) şi se basculeaza spre faţă. După ce se ridică se va vedea "mecanismul" care o ţine. Sunt nişte cleme care agaţă una din sârmele banchetei.

Baftă.

Share this post


Link to post

Eu am luat-o din decembrie, STD cu gaz. Primii 1000 i-am facut numai pe benzina, asa am fost sfatuit la service. Apoi am trecut pe gaz si asa o tin incontinuu. Mi s-a oprit si mie de vreo doua ori, dar nu in mers. In mers niciodata. Nu intra in panica, freaca-i pe cei de la garantie. Trebuie sa-ti rezolve orice problema, cel putin cu mine asa au facut, si crede-ma nu au fost probleme importante, dar le-au tratat cu toata grija. Chiar si pe gerurile alea cumplite, tot pe gaz am mers, dar de data asta o treceam manual dupa ce se ridica acul de la lichid peste prima liniuta.

La service-ul meu, seful de garantii are o vorba: Domnule, masina asta este A MEA 3 ani de zile. Dupa aia o preiei matale, si faci ce vrei cu ea. Si, recunosc, asa se si comporta cu ea; parca ar fi a lui.

Deci, parerea mea, nu foarte tehnica, este sa mergi totusi pe benzina macar 500 km, sa lucreze si injectoarele alea putin.

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!

Cu bancheta e simplu, cum au zis colegii. Impingi putin in spate si tragi. Are doua cleme asezate pe directia spate. De asta, prin impingere catre spate, eliberezi bancheta din cleme. Nu scoate ornamentele de la balamale, nu e nevoie. Asa am facut eu prima data, si am rupt una. Nici in ziua de azi n-am gasit s-o inlocuiesc.

Share this post


Link to post

:lavolan: Multumesc mult pentru raspunsuri i-mi sint de mare ajutor.N-o sa merg cu ea in service mai astept pina la prima revizie.

Share this post


Link to post

Sal!

in general e bine sa se faca rodajul in turatie cat mai constanta iar apoi o crestere a turatiei progresiva,adica niciodata direct la 5000 ture,sau accelerari bruste,deaccelerari,sau kickdown..in cartea daewoo nu prea se pomeneste de rodaj ...eu am schimbat intre 2500-3000 si am incercat sa fac drumuri lungi-am mers doar pe gaz,pornirea pe benzina...

la 2500km am trecut-o pe benzina si am dus-o progresiv pe dn 1 de la campina spre ploiesti...pe la 170km/h s-au simtit niste usoare trepidatii...nu am mai fortat-o ,motorul inca era inca strans..acum am 16000,nu am probleme,nici trepidatii la viteze de 170-180 (doar pe benzina o fortez,din cand in cand)..consumul e optim(mixt 9)..

Edited by c_french84

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...