sorinuif Posted March 29, 2010 (edited) Salut azi am fost si eu in service zona "piata Domenii" cu problema garnituri , azi am fost programat, costul manoperei = 70 ron (initial cand am facut programarea m-a asigurat ca va costa 50 ron garnitura+manopera... trecem cu vederea....) costul garnituri = 10 ron timp inlocuire cam 1 h cu tot cu fatiala si caterinca meseriasilor recomandarea mecanicului asa fac toate in special la cielo care se schimba din 10 mii in 10 mii garnitura aceea... matizul meu este din ian 2007, cumparat de nou, 31 mii km ca un punct de reper schimbului garnituri bafta all ! Edited March 29, 2010 by sorinuif Share this post Link to post
closchkutza Posted March 7, 2011 (edited) Undeva anul trecut, prin Septembrie, am facut un reglaj al tachetilor. Cu ocazia asta am schimbat si garnitura capacului de la culbutori cu una Victor Reinz. Pana ieri nu au fost probleme, nu am observat nimic. Ieri am vazut ca garnitura, in partea din fata, este umeda. Pus degetul pe acolo->ulei. Nu curge, cel putin nu in partea din fata, unde am vazut, doar este umeda garnitura. La momentul reglajului s-a strans capacul si s-a restrans apoi dupa 100km. Chiar si in cei 100km in care am mers cu el pana la strangerea finala nu a aparut nici un pic de ulei. Ce ar fi cel mai bine de facut? Strans putin capacul sau schimbat garnitura? Edited March 7, 2011 by closchkutza Share this post Link to post
Tav Posted March 7, 2011 cand am avut cielo am rezolvat problema cu o garnitura noua "unsa" cu putin gasket sealant pe ambele fete (bineinteles se decapeaza bine suprafetele de contact ale chiulasei si a capacului)... Share this post Link to post
tolin Posted March 7, 2011 (edited) ... Ce ar fi cel mai bine de facut? Strans putin capacul sau schimbat garnitura? Nu exista aceasta alternativa. Intotdeauna strangi capacul si daca tot plange, schimbi garnitura. Iar acolo merge orice garnitura (poate sa nu fie Hugo Boss, Armani, Gucci, etc.), daca nu-i infundata ventilarea, n-ai presiune acolo. Edited March 7, 2011 by tolin 1 Share this post Link to post
korydon Posted March 7, 2011 (edited) acolo merge orice garnitura (poate sa nu fie Hugo Boss, Armani, Gucci, etc.), Daca am dat 8 lei pe ea oare e de "firma" ? Edited March 7, 2011 by korydon Share this post Link to post
tolin Posted March 7, 2011 Nu, inseamna ca au scumpit enorm magazinele piesele, acum vreo 6-7 ani costa 2,5 lei, iar leul nu statea mult mai bine ca acum. Share this post Link to post
korydon Posted March 7, 2011 (edited) acum vreo 6-7 ani costa 2,5 lei, iar leul nu statea mult mai bine ca acum. Daca ne uitam la indicele inflatiei ( care este al treilea ca marime din U.E. ) e bun pretul actual. Taria leului n-are nici o treaba aici, astea se fac la noi. Edited March 7, 2011 by korydon Share this post Link to post
closchkutza Posted March 7, 2011 (edited) Nu exista aceasta alternativa. Intotdeauna strangi capacul si daca tot plange, schimbi garnitura. Iar acolo merge orice garnitura (poate sa nu fie Hugo Boss, Armani, Gucci, etc.), daca nu-i infundata ventilarea, n-ai presiune acolo. Ok, maine o sa strang putin capacul si urmarim situatia. O sa-mi cumpar si o supapa PCV, are cred 50.000km de cand nu a mai fost schimbata. Am pus numele producatorului garniturii ca sa elimin posibilitatea ca ar fi una de calitate proasta. Edited March 7, 2011 by closchkutza Share this post Link to post
tolin Posted March 7, 2011 O sa-mi cumpar si o supapa PCV... Ventilarea nu se face doar prin PCV, inainte de a intra in ea si in tubulatura admisiei, trebuie sa iasa din capac. Share this post Link to post
closchkutza Posted March 7, 2011 Partea aia a fost verificata cand am dat capacul jos si era curata-curata, nici o depunere. Share this post Link to post
argon Posted March 7, 2011 (edited) O sa-mi cumpar si o supapa PCV, are cred 50.000km de cand nu a mai fost schimbata. Valva PCV se schimba cand nu mai functioneaza corespunzator, nu de dragul de a ne face de lucru la masina din lipsa de ocupatie, in rest se verifica (cea veche) din 30 in 30 de mii, conform manual. Edited March 7, 2011 by argon Share this post Link to post
korydon Posted March 8, 2011 Si cum o verifici? E deajuns sa citesti manualul de service ca sa iti dai seama de o metoda de verificare. O alta metoda, cea mai simpla, o citesti in topicul dedicat acesteia. Share this post Link to post
closchkutza Posted March 8, 2011 Nu vi se pare cam mult efort pentru un rahatel care costa 10-15 lei? Share this post Link to post
korydon Posted March 8, 2011 Daca folosesti frana de motor ( ceea ce nu e un mare efort, ci chiar o recomandare ), iti dai seama imediat cand nu functioneaza bine valva PCV. Poti sa iei una noua si sa nu iti functioneze bine, asculta pe cei patiti. Share this post Link to post
closchkutza Posted March 8, 2011 Folosesc frana de motor insa nu sunt familiarizat cu ceea ce vrei sa spui tu, nu prea imi dau seama unde vrei sa ajungi. Daca ai de gand sa dai o informatie da-o, nu doar franturi din ea. Share this post Link to post
korydon Posted March 8, 2011 (edited) Daca mergi in viteza a-2-a cu 40 km / h, ridici brusc piciorul de pe acceleratie si masina nu da in nas atunci valva PCV functioneaza bine si nu e nevoie sa o schimbi. Rog moderatorii sa ne ierte offtopicul. Edited March 8, 2011 by korydon Share this post Link to post