Jump to content
Sign in to follow this  
arp

Citroen Xsara

Recommended Posts

Am gasit metoda ideala sa fac economie de combustibil: in curand cred ca o sa schimb Kalosul (ramane in familie) cu o Xsara HDi... :) >- Viteza o sa o schimb la maxim 2500 rpm :)

Share this post


Link to post

arp@ Dar o sa platesti in pretul la Xsara HDi in avans benzina pe 3-4 ani pentru kalos :) )

Edited by ov_jer

Share this post


Link to post
arp@ Dar o sa platesti in pretul la Xsara HDi in avans benzina pe 3-4 ani pentru kalos  :) )

 

:o fftopic: Wrong, tocmai aici e frumusetea, ma costa doar 1500 euro in plus pe care ii platesc tot ca rate de leasing...Si e Xsara full option :>

Share this post


Link to post

hai mah... adique dai tu un daewoo (sau, mai bine, un chevrolet) pe un citroen? unde mai pui ca mai e si conational cu marca aia urata cel mai mult pe acest forum...

glumeam...

pai zii si tu caracteristici, km, etc

Share this post


Link to post

Il dau si fara remuscari... :) Kalosul ramane in familie, e prea buna sa ajunga pe mainile strainilor :P Xsara are 9mii de km, este a unei rude care vrea upgrade la C4...

Dotarile Xsara le-am atasat..

XSARA_SX_2.0_HDI_STOC_color.doc

Share this post


Link to post

Foarte misto. Sa o folosesti sanatos.

Share this post


Link to post

Merci, acum astept cu emotie sa primesc acceptul de la leasing pentru C4...

Share this post


Link to post

Nu te gandi ca vei iesi mai bine cu un diesel, eu pe langa Leganza am luat si o Bora 1.9Tdi pt sotia mea. M-am gandit ca va fi mai rentabila "motorina" si in primul an am avut dreptate. Acum insa am ajuns la concluzia: cine ia un diesel ca sa faca in 3 ani 40.000 km face o greseala. Costurile pe care le am la Bora sunt culmea mai mari ca la Leganza si in plus fiabilitatea diesel nu este nici pe departe asa de "legendara" precum este laudata. Xsara cu motorul de 1.6i mi se pare o alegere mult mai inspirata decat modelul diesel in cazul in care ai de gand sa faci putini km.

 

PS Mai este ceva cu care nu am putut sa ma obisnuiesc, mirosul de motorina - cateodata iti intra in haine de zici ca ai venit de la arat.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Circul anual in jur de 25mii de km...motoarele HDi sunt recunoscute pentru fiabilitate, curatenie si silentiozitate...Ca intretinere nu o sa ma coste mai mult decat Kalosul...reviziile sunt tot la 15mii km si costa cam la fel...Eu zic ca am facut o alegere buna...dar vom vedea..

Share this post


Link to post

Da cum draq sa intre mirosul de motorina in haine?Ce faci pui motorina in rezervor sau in buzunar? Nu vreau sa intram in polemica diesel/benzina dar sincer eu nu mi-as mai lua o masina pe benzina (dupa reno care consuma 9-10% mediu).

@ARP: Felicitari, o sa ai o masinuta fasneata si cu un consum mic. Va fi o adevarata placere sa te opresti la benzinarie :D .Am o amica care are un 307 SW cu acelasi motor(mult mai grea masina) si mananca cca 8%in oras si 5 %in afara. :thumbl:

Share this post


Link to post
Da cum draq sa intre mirosul de motorina in haine?Ce faci pui motorina in rezervor sau in buzunar? Nu vreau sa intram in polemica diesel/benzina dar sincer eu nu mi-as mai lua o masina pe benzina (dupa reno care consuma 9-10% mediu).

 

Simplu, a intrat mirosul in interiorul masinii si acum daca merg mult cu ea imi miros hainele. Trebuie dusa la o spalatorie :wallbanger: .

Cat despre polemica diesel - benzina sunt de acord cu tine, sa o lasam. Conduc atat benzina cat si diesel asa ca stiu ce vorbesc. Diesel merita daca ai firma si o folosesti pt a "produce bani". Daca vrei masina de w/e sau de mers la birou - acasa si invers nu merge diesel. Si va rog sa priviti cu atentie partea financiara, diesel-ul va ajunge cat de curand sa coste cat benzina iar diferenta de consum intre 1.6i si 2.0 hdi nu e chiar asa de mare ca sa o amortizezi sa zicem in 4 ani daca mergi 100.000 km.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

arp fara suparare dar te inseli amarnic in privinta motoarelor diesel.

Din datele care sint acolo demarajul pentru motorul acela este de 13,2 s iar cei care lau pus ei este pentru motorul de 80kw iar pretul este enorm pentru o masina SH.In primul rand motorina din romania este jalnica si nu cred ca vrei sa stii cat costa un injector pentru common rail si nu te uita la reviziile usoare cu ulei,filtru,etc care sant ieftine uita-te la cele cu distributia.Nicu un dealer nu iti va spune ca masina e grea de intretinut.

Am fost saptamana trecuta cu un vecin sa se uite la o octavia 2 1,9 tdi si tot ai dadea ala la dealer cu revizia care costa 4 milioane si cand l-am intrebat cat costa cea cu kitul de distributie si pompa de apa o dadea cotita ca nu stie exact ,ca nu e omul de facturari,chestii de genul asta.

In ansamblu un diesel este 100% rentabil cand faci 100k km pe an.

Share this post


Link to post

Dar cat costa kitul de distributie, pana la urma, pentru Octavia?

Share this post


Link to post

dar de valoare de revanzare de ce nu spuneti nimic? la diesel e cu 24% mai mare, in special la dieselurile moderne.

Share this post


Link to post

Unul original de la VW in jur 700 euro.Mai sant si chinezarii la 7 milioane dar stiu vreo 3 persoane care se judeca cu un magazin aici in vl pentru motoare bulite de la kituri din acestea.

Depinde si ce masina ai alx.Eu cielo l-am dat la acelasi pret dupa 4 ani de folosire.

Edited by ov_jer

Share this post


Link to post
dar de valoare de revanzare de ce nu spuneti nimic? la diesel e cu 24% mai mare, in special la dieselurile moderne.

 

daca zvonurile despre pretul motorinei se adeveresc, nu o sa mai fie cazul. cred.

Share this post


Link to post

Stati ca nu ati priceput: masina pe mine ma costa 10000 euro, nu 12500 aceea era oferta de la dealer pentru masini noi...Masina are 9000 de km deci e ca noua...

demarajul este excelent, iar tinuta de drum este super...se lipeste de sosea.. Motorul este HDi nu este TDI, de ce amestecati cu Volkswagen?

Share this post


Link to post

Era vorba de kitul de distributie de la Octavia, arp. La Xsara cat costa un kit de distributie?

Share this post


Link to post

Aproximativ 250 euro o sa fie revizia care include schimbarea kitului de distributie...

Share this post


Link to post
dar de valoare de revanzare de ce nu spuneti nimic? la diesel e cu 24% mai mare, in special la dieselurile moderne.

 

Ai dreptate cand spui diesel modern ori motorul Hdi care echipeaza Xsara si masina nu sunt tocmai moderne. Comparatia Tdi - Hdi nu-si are locul (te invit sa mergi la un service peugeot sa vezi adevarate probleme la motoarele mai vechi Hdi), eu am pus-o in valoare mai ales ca sa evidentiez costurile.

Share this post


Link to post

Cum adica nu sunt moderne? Pai TDi de 1.9 de pe Skoda, Bora, VW sunt mai moderne? probleme au dCI-urile, nu HDi, nu am auzit pe nimeni sa sa vaite de HDI la Peugeot sau Citroen...

Share this post


Link to post

Deci HDi generatia 2: 1.6 Hdi si 2.0 Hdi. Tu vorbesti de generatia 1. Nu ai auzit pe nimeni, atunci te invit sa treci pe la mine sa stai de vorba cu o ruda a mea care are 307 2.0Hdi si ai sa vezi ca exista.

Sa lasam cearta, masina pe care o iei este buna , probabil ca-si merita banii. Sa ai parte de ea si cat mai putine probleme.

Share this post


Link to post

Care cearta? :) Doar ca stiu foarte bine cum e cu diesel-urile astea si totul a fost ok pana acum...daca e sa ai probleme ai la orice masina, oricat de noi si scumpe ar fi.. Pe de alta parte, Xsara si-a incheiat cariera iar bubele au fost corectate de-a lungul timpului...Au fost 3 face-lifturi si imbunatatirile de rigoare..Eu pe asta mizez...dar deocamdata s-o vad a mea...

Share this post


Link to post

Dupa ce a fost vindecat si tratat 4 ani de bube a fost omorit in final b-( .

Share this post


Link to post

Deh, progresul... :rolleyes:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...