Jump to content
Sign in to follow this  
DANNY WOO

Daewoo Nexia (cielo) Electric

Recommended Posts

De curand am gasit aceasta poza pe net.Stiti cumva daca in alte tari a fost disponibil sau a fost doar un proiect abandonat?Si daca mai stiti alte detalii.

post-780-1109075148_thumb.jpg

Share this post


Link to post

:scarpin: Mai sa fie...asta chiar ca nu am mai auzit...

Share this post


Link to post

Sincer iuzar nici mie nu mi-a venit sa cred cand am vazut,de-asta v-am cerut niste pareri sau detalii legate de tipul de alimentare electrica.

Share this post


Link to post

Eu am vazut o Solenza electrica la TIB anul trecut deci orice e posibil. Nu trebuie sa fie neaparat ceva "de uzina". Era expusa la standul de inventica si avea portbagajul plin de baterii auto.

Share this post


Link to post

Interesantă poza, dar nimic nou sub soare. A existat (sau există încă) şi Solenza electrizată... motorul era scos de tot şi înlocuit cu un motor electric de curent continuu (nu mai ai nevoie de transmisie şi cutie de viteze), iar portbagajul plin ochi cu acumulatori auto.

 

Maşini electrice se pot face oricând, problema este modul lor de alimentare.

Share this post


Link to post

Mda totusi nimeni de la noi nu a facut asa ceva unui model Daewoo.Pacat! :(

Share this post


Link to post

Şi ce făceai cu ea ? mergeai 200 km, după care cumpărai alt portbagaj de acumulatori ?

 

Hai să fim serioşi.

Share this post


Link to post

Da dar macar o replica la Solenza electrica,de curiozitate asa (viteza maxima,autonomie,greutate a masinii in plus).

Share this post


Link to post

Fa-o tu daca esti curios! :rolleyes: (si n-ai pe ce da banii)

Share this post


Link to post

Sincer, e o prostie. Ăia de la Dacia cred c-au făcut-o doar ca să apară la ştiri, altfel nu îmi explic.

 

Să zicem un volum de 400 de litri în portbagaj. Luăm ca exemplu bateria de motocicletă (aveam deja datele salvate pentru asta: Type: FB14L-A2 , Volt: 12 V, Capacity: 14 Ah, Plates per cell: 9, Dimension: height 165 mm x width 90 mm x length 135 mm, dry weight: 3.6 kgs, acid volume: 0.84 l).

 

Deci are un volum de 165 x 90 x 135 = 2004750 milimetri cubi, deci 2004 centimetri cubi, deci fix 2 litri de volum. Booon. Presupunând că am putea încărca portbagajul la maxim cu baterii, am avea 400/2=200 de acumulatori. La 3.6 kilograme per acumulator, tocmai am adăugat pe puntea spate o greutate de 720 kilograme.

 

Dar oops, nu putem; deja am depăşit cu vreo 400-500 kg încărcarea maximă admisă pe punte, am nenorocit suspensiile şi maşina s-a ridicat de bot ca un Tupolev gata de decolare, deoarece în faţă, compartimentul motor găzduieşte un biet motor de câţiva kilowaţi, mai uşor decât întregul ansamblu motor pe benzină + transmisie.

 

Ergo, o prostie :)

 

Până nu reuşesc savanţii americani fuziunea la rece, n-o să avem motive pentru maşini electrice.

Share this post


Link to post

Nu s-a supărat nimeni, dar am demonstrat că e o aiureală :)

Share this post


Link to post

am vazut si io solneza aia electrica...baga 80-90 km\h maxim :) :lavolan:

Share this post


Link to post

Lipseste sa puna unu 2 captatoare la o solentza sa poata sa mearga si pe liniile de Troleibus/ tramvai. =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...