dorucioby Posted April 2, 2009 Buna ziua Rog o parere de principiu la urmatoarele: Se da un Mitsubishi Lancer Wagon injectie multipunctcare s a oprit in mers si mort este. Pompa de benzina nu se alimenteaza la punerea contactului. Am alimentat o pe direct bazaie si benzina vine dar nu porneste. Am cautat in tabloul electric releul pompei de benzina similar cu cel de la Cielo dar nu exista asa ceva. Exista posibilitatea ca pompa de benzina sa fie comandata de calculator? Am scos o mufa de la injector (unul din ele)si la punerea contactului pe unul din fire am +12 V iar pe celalalt foarte slab ilumineaza lampa de control. Intre firele ce alimenteaza injectorul nu apare tensiune indiferent daca stau cu contactul pus sau dau la automat. Deci injectoarele nu deschid nicicum. Rog sfaturi de genul macarpoate fi cauza a sau cauza b etc. Cu stima, Doru Astept raspunsurile dvs Share this post Link to post
dorucioby Posted April 2, 2009 Nu are imobilizaror e masina din 1991Cheia e chioara poate a 8 a cheie facuta ca originala e gata demult Share this post Link to post
hitman Posted April 2, 2009 (edited) Atunci la virsta pe care o are masina pot fi: contacte oxidate, o 'masa' pe undeva lipsa, relee oxidate sau blocate, mufe care nu fac contact, un fir pe undeva intrerupt, ecu-ul stricat (am vazut la o masina si apa in carcasa ecu-ului). Cam asa. Edited April 2, 2009 by hitman Share this post Link to post
DGT Posted April 3, 2009 Cred ca pana la urma in service pe calculator depistezi ce are.Si imi pare ca nu aveti service Mitsubishi in Suceava.La Iasi e sigur! Share this post Link to post
Dj_Dark Posted April 3, 2009 Din pacate fara schemele electrice ale masinii o sa te chinui rau. Share this post Link to post
tatabobu Posted April 3, 2009 Verifica pinul 51 de la ECU, poate nu ajunge acolo start signalul. Share this post Link to post
dorucioby Posted April 4, 2009 vin cu noi amanunte/intrebari. S a cumparat un nou calculator din dezmembrari. S a inlaturat prin inlocuirea lui un singur defect. si anuma ca la punerea contactului pompa de benz merge si presurizeaza rampa de injectoare. Am scos rampa de injectoare afara cu injectoarele pe ea sa incercsa fac sa "susu" ceva benz pe injectoare. Aici m am blocat. Am scos mufa de la fundu calculatorului si punand masa pe cate un fir corespunzator celor 4 injectoare fac susu cu benzina cate unu cand ii dau eu masa. Concluzia a fost ca nu da comanda calculatorul pe injectoare. Buuun Intrebari pe care nu le stiu. Calculatorul asta al doilea din dezmembrari nu da comanda pe injectoare ca e defect sau nu da ca nu primeste probabil la "fundu" lui alta informatie de care e dependent sa dea comanda pe principiul "da mi un sut sa te injur" Ce af trebui sa mai caut daca i vine sau nu pentru a da comanda sau ar trebui oare sa la leg de cele 4 tranzistoare de putere care asigura comanda injectoarelor. Masina e din 91 nu stiu daca sunt 20 de bucati in Romania si m as fi dus la service cu ochii inchisi peste tot zic ca n au soft pt Lancer din 91. Atasez poze cu ecu ul si astept orice parere care ar mai putea fi verificata. Multumesc si astept cu nerabdare orice trasnaie buna sau re' spusa ca nu mai stiu ce sa i fac. nclusiv recomandari de du o la cutare mester sau date de contact pt oarece mesteri ca o car oriunde n tara numa sa o faca. Cu scuzele de eventuale greseli de ortografie va multumesc. Share this post Link to post
mr_ Posted April 4, 2009 Pai daca motorul nu se invarte, e normal ca ecu-ul sa nu dea comanda sa deschida injectoarele. Pe alea le deschide functie de mai multi parametri, nu le deschide alandala. Ai verificat si chestiile clasice? Gen distributia, scanteia, etc? Share this post Link to post
tatabobu Posted April 6, 2009 (edited) Verifica si masa ECU-ului. Uite schema, poate te ajuta. LE: aia cu pinul 51 era de la alta generatie. Edited April 6, 2009 by tatabobu Share this post Link to post