Jump to content
Sign in to follow this  
mykado

Schimb Filtru Benzina Lacetti Sedan 1,6

Recommended Posts

Sal baieti. Sunt mai nou pe forum, desi sunt ,,fericitul " posesor al unui lacetti sedan 1.6 de aproape 3 anisori. Spun fericit deoarece m-a cam rupt cu reviziile pana acum. Pe la noi pe la Craiova, fara 4-5 milioane nu te atingi de revizie la masina asta. Ma refer doar la filtre si schimb de ulei. De aceea m-am hotarat sa mi le schimb singur, ca oricum masina mi-a iesit din garantie. Mare scofala nu e, dar sincer nu stiu unde este pozitionat filtrul de benzina. De aceea va rog insistent sa-mi spuneti si mie daca stiti, ca pe criza asta mi-am dat seama ca as putea fi un mecanic talentat. Multam anticipat!

Share this post


Link to post

Pe latura dreapta undeva, sub masina, in dreptul locului din spate. E cam greu de schimbat fara rampa.

Share this post


Link to post

dar cam cati litri de ulei intra in motorul de 1.6?

Share this post


Link to post

3.8l

Share this post


Link to post

Multam frumos baieti pt. informatii. Astazi ii schimbai singur filtrul de polen si deja ma simt meserias, chiar daca dupa aia nu mi se mai APRINDE BORDUL si nici clima. Dar mai este si maine o zi...

Share this post


Link to post

Vezi ca ai ars o siguranta, prin atingerea contactelor de la becul din cutia torpedou de partea metalica a consolei de bord.

Asa a patit la mine un "meserias" dintr-un service autorizat Chevrolet. Cauta respectiva siguranta in interior pe stanga plansei de bord.

 

Un sfat general: la orice operatie ce presupune demontare mecanica prin bord sau la motor e bine sa dai jos borna + de la baterie.

Share this post


Link to post

e bine de stiut ,,amanuntele" astea. merci inca o data.

Share this post


Link to post

:o fftopic: Poate e mai bine sa se deconecteze borna - (minus). Oare de ce? :tongue:

Share this post


Link to post

Pentru ca fara referinta (minusul), plusul are un potential electric, nu o tensiune electrica.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Offtopic la :o fftopic: Asa este, aveti dreptate. Probabilitatea sa atingi printr-o scula metalica borna (-) de cea de (+) e mai mica decat sa atingi borna (+) de alte piese metalice (numeroase) de pe la motor.

Oricum ati proceda, e bine de retinut ca printr-o manevra de 1 minut se pot economisi ore de bantuit dupa sigurante sau chiar conductori/conectori topiti ...

Share this post


Link to post

Daca nu mai este ceva de spus despre tema propusa, inchidem discutia.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...