mykado Posted February 24, 2009 Sal baieti. Sunt mai nou pe forum, desi sunt ,,fericitul " posesor al unui lacetti sedan 1.6 de aproape 3 anisori. Spun fericit deoarece m-a cam rupt cu reviziile pana acum. Pe la noi pe la Craiova, fara 4-5 milioane nu te atingi de revizie la masina asta. Ma refer doar la filtre si schimb de ulei. De aceea m-am hotarat sa mi le schimb singur, ca oricum masina mi-a iesit din garantie. Mare scofala nu e, dar sincer nu stiu unde este pozitionat filtrul de benzina. De aceea va rog insistent sa-mi spuneti si mie daca stiti, ca pe criza asta mi-am dat seama ca as putea fi un mecanic talentat. Multam anticipat! Share this post Link to post
perfidus Posted February 24, 2009 Pe latura dreapta undeva, sub masina, in dreptul locului din spate. E cam greu de schimbat fara rampa. Share this post Link to post
mykado Posted March 5, 2009 dar cam cati litri de ulei intra in motorul de 1.6? Share this post Link to post
mykado Posted March 8, 2009 Multam frumos baieti pt. informatii. Astazi ii schimbai singur filtrul de polen si deja ma simt meserias, chiar daca dupa aia nu mi se mai APRINDE BORDUL si nici clima. Dar mai este si maine o zi... Share this post Link to post
perfidus Posted March 9, 2009 Vezi ca ai ars o siguranta, prin atingerea contactelor de la becul din cutia torpedou de partea metalica a consolei de bord. Asa a patit la mine un "meserias" dintr-un service autorizat Chevrolet. Cauta respectiva siguranta in interior pe stanga plansei de bord. Un sfat general: la orice operatie ce presupune demontare mecanica prin bord sau la motor e bine sa dai jos borna + de la baterie. Share this post Link to post
mykado Posted March 15, 2009 e bine de stiut ,,amanuntele" astea. merci inca o data. Share this post Link to post
cris06 Posted March 15, 2009 fftopic: Poate e mai bine sa se deconecteze borna - (minus). Oare de ce? Share this post Link to post
tolin Posted March 15, 2009 (edited) Pentru ca fara referinta (minusul), plusul are un potential electric, nu o tensiune electrica. Edited March 15, 2009 by tolin Share this post Link to post
perfidus Posted March 16, 2009 Offtopic la fftopic: Asa este, aveti dreptate. Probabilitatea sa atingi printr-o scula metalica borna (-) de cea de (+) e mai mica decat sa atingi borna (+) de alte piese metalice (numeroase) de pe la motor. Oricum ati proceda, e bine de retinut ca printr-o manevra de 1 minut se pot economisi ore de bantuit dupa sigurante sau chiar conductori/conectori topiti ... Share this post Link to post
tolin Posted March 30, 2009 Daca nu mai este ceva de spus despre tema propusa, inchidem discutia. Share this post Link to post