tolin Posted February 1, 2009 Ai vazut vreodata, pe viu, un motor de curvet ? (daca tu crezi ca-l poti plia sub capacul de wc al unui spark) Share this post Link to post
Tommy Posted February 1, 2009 (edited) "FAS SPORT - You have a dream? We can make it for you" spune totul: livram vise la pachet. Eu cred ca de numai de la trepidatiile la relanti si intra shparku in balans. Edited February 1, 2009 by Tommy Share this post Link to post
fry Posted February 1, 2009 Masinuta merge tare, sunt convins ca au adaptat-o cat au putut de bine. In plus, la ce caroserie are, face un corvette Z06 acum. Pot sa-i lipesc eticheta de "slayer of giants" ptr ca nu am auzit de multe masini capabile sa prinda 100 in doar 3,3 secunde. Nu pot sa ma abtin totusi sa rad, in principal de nepotrivirea de "caracter" dintre spark si V8 ), dar in acelasi timp admir ca au fost capabili sa-l faca sa nu-si ia zboru de pe pista cam pe la secunda 6 de acceleratie blana ). Ptr ce au vrut sa faca... job done. Share this post Link to post
fry Posted February 1, 2009 (edited) in filmuletu de prezentare de la FAS dat de elfu mai sus am vazut vreo trei cadre cu motorul (1:06 - 1:11). alte poze nu am. Edited February 1, 2009 by fry Share this post Link to post
tolin Posted February 1, 2009 Eu vad acolo un motor mare pe un cadru, intr-o hala si o admisie sub capota la nivelul pompei de frana, deci, motorul continua pana sub bord si cutia de viteza se prelungeste pana spre puntea spate. Nu stiu cat poti rezista de caldura sa stai in habitaclu. Inafara de urme de forma de Spark a caroseriei din fibra care acopera tot cadrul, eu nu vad vreun tuning la Spark si nici ce au realizat unii dintr-un Spark. "Realizarea" aceea este un fake, un sasiu tubular construit special, cu o mecanica de curvet peste care s-a tras o acoperire din fibra de care aduce a Spark. Puteau pune una si de forma unui FIAT 500. Share this post Link to post
Lucian M Posted February 1, 2009 Eu apreciez munca depusa, insa nu-mi place rezultatul. E doar o demonstratie de "io-te ce pot face, daca vreau". Share this post Link to post
Englishman Posted February 1, 2009 (edited) E un motor pe roti, cu ceva pereti de jur imprejur, cum a zis Maitre. Altfel nu se poate face. In plus, arata ca curu`. Edited February 1, 2009 by Englishman Share this post Link to post
fry Posted February 1, 2009 la cata motoru e ala si pe logan daca-l puneau crek intra inauntru. lipsa de ocupatie, urma de spark, motor de 550 cai. pe scurt. ) Share this post Link to post
Alex.T Posted February 2, 2009 Francezii cand au montat acel V6 pe Clio de ce l-au montat oare in spate? Si tineti cont ca acel motor este "doar" un V6 care nu depaseste 3.0 litrii si Clio este totusi mai mare decat Spark-ul. Asa ca acel Spark ori nu se poate conduce ori este doar un "concept" care nu poate prinde o viteza foarte mare pentru ca are un motor micut care o ajut doar sa se miste. A vazut cineva aceasta masina in "actiune"? Share this post Link to post
closchkutza Posted February 2, 2009 Da-i si tu un search pe youtube. Este inclusiv un filmulet de la o poba de slalom, filmat din interior. Din cate am citit, jucaria ar avea tractiune spate. Share this post Link to post
Alex.T Posted February 2, 2009 Cand spui proba de slalom te referi la mersul prin acea parcare cand masina este filmata din spate? Share this post Link to post
closchkutza Posted February 2, 2009 (edited) Cauta pe youtube si o sa vezi. Edited February 2, 2009 by closchkutza Share this post Link to post
Alex.T Posted February 2, 2009 Am vazut filmuletele. Imi cer scuze @closchkutza. Share this post Link to post
fry Posted February 5, 2009 am vb cu niste colegi de facultate si le-am zis de sparku asta. nu m-a crezut nici unu ) Share this post Link to post
tolin Posted February 5, 2009 Pai, au dreptate, ala nu-i un Spark modificat, este o creatie Spark-like. Share this post Link to post
andrew Posted February 24, 2009 Pe un smart au pus motor de hayabusa ) Din ce am gasit pe Youtube, defapt .Motor de Hayabusa, . Share this post Link to post