Jump to content
Sign in to follow this  
vladm

Scut Motor Kalos

Recommended Posts

Scutul revine.

 

Azi dimineata cand m-am apropiat de masina nu imi venea sa cred cat de stramba e. "Ce naiba... Au, sa imi bag ... iar scutul". Ei bine, da, se desprinsase celalalt colt din spatele scutului.

Hai iar la DiBas Turnatorilor. Suporta privirea lor cand ma vad iar ca am venit cu stransu' scutului. De data asta au sudat ceva pe acolo (inca nu am apucat sa vad ce si inauntru nu as intra nici daca as avea voie (alergie la particule mici - foarte mult praf in serviceul acesta). Deci rezolvarea 2: 30 minute cu 2,5 ore asteptare.

 

PS: Sper sa ramana acolo de data asta. Altfel il dau jos si il sudez de poarta serviceului.

Share this post


Link to post

bun, scutul l-ai sudat, dar cum ramane cu viitorul schimb de ulei, daca e sudat scutul ? cum mai golesti uleiul din baie ? ca banuiesc ca are scurgerea tot pe jos, ca la orice masina. ca si pe mine ma intereseaza sa-mi pun scut, da' ramane de vazut cum e cu uleiul ...

Share this post


Link to post

Cred ca au resudat suruburile, nu scutul.

Share this post


Link to post

eu cand am vorbit la dealer (rucom craiova) mi-au spus ca din fabrica nu au asa ceva. am citit pe undeva pe forum chestia ca s-ar potrivii scuturile de la logan, la care ei au zis ca au scuturi chiar pt lacetti, da' ca se sudeaza. si ma gandeam eu, ca daca se sudeaza, cum se mai poate umbla de jos la motor daca e nevoie ?!

 

edit : sau masina este proiectata sa aiba scut, da' numai ca nu vine cu el din fabrica. ei cand au zis de sudat m-am gandit ca nu are locase speciale de prindere, si l-ar suda direct de tabla masinii (sau ceva de genu' asta)

 

Nu cita mesajul anterior in intregime!

Edited by Satori

Share this post


Link to post

Se sudeaza suruburile. Pe suruburi, cu piulite, se pune scutul. Banal, nu?

Share this post


Link to post

Ma faceti sa cred ca sunt singurul [sau printre putinii] cu scut "nesudat" ...

Si eu am cautat scut la dealer, la nicubarbu, etc ... nu am gasit

La dealer mi s-a spus ceva de un scut care trebuie adaptat [adica : sudare de piulite] dar chiar si pentru el am asteptat pana am uitat ce voiam.

Am gasit la Radacini scut [identic cu cel original] care nu a avut nevoie de suduri sau altceva; am intrebat daca au, mi-au zis ca da, in 1/2 ora plecam cu masina cu scut. Pretul, aparent mare [571 RON cu accesorii, manopera si TVA incluse] merita, e tabla groasa si nu afecteaza in rau sasiul.

Dupa 2 saptamani, m-a sunat dealer-ul sa vin ca sunt programat pentru montat scut ... fara cuvinte.

Share this post


Link to post

Nu esti singurul. Nici al meu nu este sudat. Este facut (excelent) pe la noi si este montat la diBas. M-a costat 3 mil (totul inclus) in 2004.

Share this post


Link to post

pe mine m-a costat 4.5 milioane si cica este rusesc(asa zic ei) , eu unu m-am speriat cand am vazut ce scut imi pun aia,este imens si greu si dintr-o tabla foarte groasa

 

probabil la mine la constanta preturile sunt mai piperate,doar suntem de la mare nu?(he he glumeam)

Share this post


Link to post

si eu am scutul pus,nesudat...pus la union motors cu 3.5 milioane cu tot cu montaj ! scut oroginal de la GM

Share this post


Link to post

Intre timp Union Motors nu mai e dealer Chevrolet, nici service in garantie nu mai fac ... Asa ca ... ai avut bafta, ai prins un moment bun.

(eu l-am pus in noiembrie 2005 ... nici macar nicubarbu nu mai avea, cum am mai zis)

Share this post


Link to post

Eu nu inteleg o faza: ce intelegeti voi prin scut nesudat?

Share this post


Link to post

Au venit cica la un moment dat un lot de masini care era "pregatit" pentru a i se pune scut, adica erau prevazute cu suruburi pentru scut din fabrica...si la astea doar se atasa scutul si se strangea in suruburi...

La celelalte e clar ... trebuiesc sudate acele suruburi pentru a i se putea atasa scutul ... nu scutul e sudat :D

Share this post


Link to post

Aha... pai ziceti asa.

Share this post


Link to post

Adica pentru prinderea caruia nu a fost nevoie de suduri ...

(am inteles ca la unele s-au sudat piulitele, la altele suruburile, iar altele erau pregatite din fabrica; la acestea erau de fapt gauri filetate si prinderea s-a facut cu suruburi, nu invers - prevazute cu suruburi si prindere cu piulite)

Share this post


Link to post

Am fost joi intr-o "plimbare" pana la Targu Mures,destinata in primul rand montarii unui scut la reprezentanta de acolo.Au baietii niste scuturi cred ca de la rusi(nu stiu exact cine le fac dar am vazut ca scria pe el cu litere chilirice),facute cu simt de raspundere: din tabla de otel inoxidabil de 0.2mm. Se prinde de carligele de remorcare din fata,dar au prins de carligul din dreapta o "urechuita" ca totusi,in caz de nevoie sa ai de unde sa o remorchezi.Scutul protejeaza,daca v-ati uitat in partea din fata la vreun Aveo ,si partea de jos a radiatorului si o teava amplasata mai jos de la aerul conditionat.Scutul a ajuns cu montaj in jur de 6 milioane dar vazandu-ma acolo la reprezentanta ca un copilas in magazinul cu dulciuri :) ) am cumparat si o tavita de portbagaj.Daca vrea careva sa-si puna scut sau aveti treaba cu Targu Mures, sa imi cereti numarul de telefon.

Share this post


Link to post

Si eu am pus acelasi gen de scut, intr-adevar rusesc, cu 630 RON cu manopera cu tot, dar scut domne nu jucarie. Cred ca e chiar mai gros de 0.2. Eu l-am pus la Craiova, a durat 10 min (maxim) toata operatiunea. Mai mult a durat sa o ridice si sa o coboare de pe elevator, decat sa stranga 4 suruburi. Are "usita" pt baia de ulei, e chiar bine conceput, si acopera destul de mult, inclusiv cutia de viteze, si se duce cam pana sub bord. Banuiesc ca si Lacetti si Aveo au acelasi model de scut.

Share this post


Link to post
pt ca in Brasov dobitocii aia de la reprezentanta au decis ca nu e nevoie de scut si nu monteaza.

Dar pe unde vrei sa te bagi tu cu masina aia, de ai nevoie de scut ? Lacetti sau Aveo e masina de off-road ? Daca producatorul n-a pus, stie el de ce, ca nu-i dacie. Cu scut o sa ai doar o ventilatie mai proasta la motor. Si mai e ceva: nu te incuraja cu scutul, vezi la ce distanta de sol sunt capetele de amortizor pe spate si apoi vezi prin ce santuri vrei sa bagi masina aia.

Share this post


Link to post

Niciodata nu sti cum iei un "ciot" de bolovan de spargi baia de ulei. E necesar scutul (mai ales pentru cei pasionati de pescuit :D )

ps1: Ventilatie mai proasta ? Mai bine ca-mi consuma mai putina benzina :) )

ps2: Mie niciodata nu mi s-a ridicat acul de temperatura mai mult de jumatate.

Share this post


Link to post

Nu neaparat ca faci offroad extrem cu ea, dar cand iesi la un gratar, la sfarsit de saptamana cu prietenii, nu ai ce sa stii ce te asteapta in iarba ? vreo groapa pe care n-o vezi si ... e o vorba "better safe then sorry" :)

Share this post


Link to post

@Alinutz > In cazul acesta pune scut si la tobe, ca astea-s primele vizate in sportul acesta.

 

@zack > temperatura nu se ridica pentru ca ai ventilatie fortata, cu pana la doua ventilatoare. Alea, intr-adevar, aduc "economie".

Share this post


Link to post
Am fost joi intr-o "plimbare" pana la Targu Mures,destinata in primul rand montarii unui scut la reprezentanta de acolo.Au baietii niste scuturi cred ca de la rusi(nu stiu exact cine le fac dar am vazut ca scria pe el cu litere chilirice),facute cu simt de raspundere: din tabla de otel inoxidabil de 0.2mm.

 

1. eu cred ca ai vrut sa zici tabla zincata. nu cred ca ai bani de un scut din otel inox... e ff scump acest material.

2. 0.2mm e cam grosimea unei foi de hartie a4. cred ca ai vrut sa zici 2mm sau 0.2cm.

Share this post


Link to post

La mine deja e harjait bine de toto scutul. Ma intreb ce m-as fi facut fara el.

ps: Motorul este cu maximm 2-3 cm mai sus decat scutul.

Incearca si tu la mai multi dealeri.

Share this post


Link to post
Dar pe unde vrei sa te bagi tu cu masina aia, de ai nevoie de scut ? Lacetti sau Aveo e masina de off-road ? Daca producatorul n-a pus, stie el de ce, ca nu-i dacie. Cu scut o sa ai doar o ventilatie mai proasta la motor. Si mai e ceva: nu te incuraja cu scutul, vezi la ce distanta de sol sunt capetele de amortizor pe spate si apoi vezi prin ce santuri vrei sa bagi masina aia.

Dar masina nu e off-road,dar hai sa-ti dau un exemplu:mergi linistit pe o strada din brasov cu 50-60km/h.Deodata dai cu roata din fata peste un bolovan care sare in cutia de viteze si ti-o sparge.Era mai bine sa ii montezi scutul si sa dai 600 RON decat sa iei o cutie noua?

 

 

 

Normal ar fi daca ii pui scut ar trebui sa aiba ventilatia mai proasta dar cand m-am intors cu scutul de la Targu Mures nu am observat deloc sa se incalzeasca motorul deoarece motorul nu isi face ventilatia prin partea de jos unde acum e scutul ci prin partea din fata a masinii.Benzina nu cred ca a consumat mai multa pt ca i-am facut consumul la masina si cu 80-90 km/h a "papat" 5,3l.

Probabil ca am gresit cu grosimea si materialul din care e facut scutul dar poate ma intelegeti ca atunci trebuia sa fiu la ora 7 la Tg. Mures si am plecat de pe la 4:30 de acasa,cred ca eram un pic obosit si am inteles prostii :) ).Scutul in afara protectiei care o asigura mai e bun ca nu iti intra atata mizerie la motor,se pastreaza motorul curat mai mult timp. :thumbl:

Edited by s3bby2000

Share this post


Link to post

In toata experienta mea automobilistica am fost pe tot felul de drumuri accidentate, prin paduri, prin treceri de apa si n-am lovit niciodata scutul, doar tobele (de ex. drumul vechi de Poiana, noaptea). De la o piatra aruncata nu se sparge baia sau cutia. Si nici de la un damb de pamant. Trebuie sa lovesti serios o piatra bine infipta, dar asta doar daca alegi sa mergi cu una sau ambele roti prin santuri. Alege coamele pentru rulaj si n-o sa ai nicio problema. Si inca ceva, pe drum accidentat nu se merge in viteza cu o masina de asfalt.

Asa ca pusul scutului la o masina cu garda la sol ridicata este o precautiune inutila, motiv pentru care i-ai jignit fara temei pe cei de la reprezentata din Brasov. Si asta nu poate sa treaca neobservat.

Share this post


Link to post

Lucrezi la reprezentanta din Brasov?Oricum vina nu e a celor care lucreaza la reprezentanta ci a sefului care a hotarat ca nu e nevoie de scut.El chiar daca considera ca nu e nevoie de scut ar trebui sa lase in seama proprietarilor de Chevy daca au nevoie sau nu de scut.Alta chestie care nu mi-a placut si care bineinteles ca nu e din vina celor care lucreaza la reprezentanta,e de la nivel mai inalt,e ca daca masina vine echipata fara alarma te lasa sa iti montezi alarma oriunde vrei doar sa iti faci serviceul la ei,dar daca vine echipata cu alarma care e fff proasta(incepe sa faca galagie doar daca deschizi usile,pana atunci poti sa dai cu ciocanul in ea) nu iti da posibilitatea sa ii schimbi alarma,daca o schimbi ramai fara garantie.

Pana acum doar o faza au facut cei de la reprezentanta care nu era dn vina lor: am dat comanda pt o masina care aparea la ei pe caculator dar defapt nu exista in realitate.Asa ceva i se putea intampla oricui,nu aveai de unde sa stii ca exista sau nu acea masina,dar ce nu mi-a placut e ca in loc sa ma sune sa vin sa dau alta comanda pt alta masina ,m-au lasat pe dinafara.Daca nu ma interesam sa vad care e treaba mai asteptam cu siguranta inca o saptamana pana sa dau alta comanda.Voua vi se pare putin cand auziti o saptamana,dar daca ai nevoie de masina in acea saptamana devine destul de lunga acea saptamana.

Da,poate i-am jignit de la reprezentanta si acum imi pare rau ca imi dau seama ca ei nu au nici o vina dar ar trebui si ei sa ii spuna sefului:"Domnule,oamenii vor sa isi monteze scuturi la masini.Cum facem ca sa montam si noi ca sa nu mai mearga pana la Targu Mures sau Miercurea Ciuc?"

Iti zic ca nu sunt un caz izolat ,mai cunosc pe cineva cu un Lacetii Station wagon care merge sa isi monteze.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...