Jump to content
Sign in to follow this  
nic_otava

Mazda 3te Hatch

Recommended Posts

In sfarsit a venit!

Dupa o asteptare de 15 zile (scurta zic eu!) am ridicat masina din titlu ieri.

Cum am ajuns la Mazda 3? Dupa cateva second-handuri, unele chiar ok, altele pur si simplu paguboase, cautam o masina mai micuta (nu imi plac vapoarele!), dar noua, cu garantie.

Din telefoane pe la cunoscuti, unul dintre ei (care vinde Jaguar :) ), m-a intrebat ce spun de Mazda 3. Eu, nimic. Mi-a aranjat un drive-test, la care am condus cam 2 km, dupa care am intrebat unde platesc avansul de rezervare.

Nu am gasit pe stoc decat negru metalizat sau gri tot metalizat, am optat pentru negru, deoarece griul nu imi place cum da pe hatch.

Dealerul a fost super ok, am primit bonus din partea lui:alarma (hornet, pe cheie), covorase de cauciuc, gri, nu se potrivesc foarte tare, dar... calul de dar nu se cauta la rontaitori ;) , senzori de parcare, numerele rosii;

Predarea masini a fost super detaliata, cu explicatii pentru toate butoanele si toate chestiile de pe masina, desi eu vedeam numai asfalt in fata rotilor :)

 

Pareri la foarte cald dupa 550km parcursi ieri, inclusiv o mare ploaie pe A2.

Plusuri (+):

- chiar sta pe sosea, un pic peste FF, poate datorita centrului de greutate modificat;

- fuge tare si este frustrant sa merg cu 120/h (rodaj), cand pe la 150 se simte bine;

- finisari bune, interesante, combinatii de culori potrivite;

- MP3 cu comanda pe volan, cu sunet clar si bass suficient de puternic;

- scaune cu suport lateral bun, tapiterie negru cu insertii rosii, ce arata super bine;

++ (adica foarte tare!): bordul cu indicatoarele pe ora 6; arata... fara cuvinte; cadrane albe, cifre rosu cu gri, dar noaptea cadranele sunt iluminate in albastru, cu cifrele rosii.

Minusuri (-):

- o slaba insonorizate a hayonului, asta e boala cronica la Mazda 3, probabil chederul nu este cum ar trebui sa fie;

- ca zgomot la rulare, eukohama Aspec (stoc modele 2008) sunt mai bune decat Bridgestone E3 (stoc model 2007), dar... e loc de mai bine. Iar pe apa nu este chiar ok!

 

Sper ca nu am plictisit prea tare cu lungime postului meu!

 

Parerea mea (si am condus cateva masini): masina este fun, nu este o vitezista, cuvantul potrivit pentru ea este proaspat!

Vin si pozele, inclusiv cele cu bordul noaptea, dar un pic mai tarziu. Acum ma duc sa fac niste zoom zoom :)

 

Halatul? A fost 15.766 euro, DDP.

 

Spor,

Octavian

Share this post


Link to post

:-W Fara poze?

Share this post


Link to post

Da ,ca sa te credem =)) .Bine ai venit printre noi(cu actuala achizitie) .Sa-ti traiasca halatul :thumbl:

Edited by puchi

Share this post


Link to post

Sa o stapinesti sanatos!

Te rog, vreau sa stiu adevarul: este adevarat ca motorul la Mazda 3 e din ceramica? Am o cunostinta care are Mazda 3 Sport de curind. A facut urmatoarele afirmatii:

- motorul e din ceramica

- motorul e facut in Japonia spre deosebire de motorul de 2.0 de pe Mazda 6 care e facut in America.

 

Face zoom zooom? :mrgreen:

 

Pentru cei nerabdatori mai multe detalii despre Mazda 3 in general: Mazda 3

Edited by hitman

Share this post


Link to post

@hitman

 

Nu, motorul nu este din ceramica. Prin motor eu inteleg blocul motor, care este din aluminiu la toate modelele pentru Europa.

Masina este produsa in totalitate la Hiroshima, Japonia, la fel ca si Mazda 3, 5 si 6. Informatiile sunt de la dealer.

Da, face zoom zoom de la 4000 de ture incolo :)

@all: multumesc, vin si pozele in seara asta, desi e cam murdara (deh, negru)

 

Pun si o fisa tehnica, dar momentan am un pdf stupid de mare si nu e cazul.

 

Spor!

Share this post


Link to post

Octavian, sa-ti traiasca si multi km fara probleme.

Ai asteptat ce ai asteptat si sunt convins ca ai facut o alegere excelenta.

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos si sa vedem pozele ! Este si va ramane una din masinile mele preferate :mrgreen:

 

Chestia cu motorul de care zici tu este pe MPS, din cate stiu eu (adica versiunea sport, cu 2.3 turbo).

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos! :thumbl:

 

Am si eu o intrebare: Ce inseamna "Servodirectie hidraulica adaptata la turatia motorului?"

Share this post


Link to post
"Servodirectie hidraulica adaptata la turatia motorului?"

Adica la turatii mari directia se 'intareste'

Share this post


Link to post

Ahaaa...si daca merg cu a5-a la 2500rpm servo-ul este ca in tr. 2 la aceeasi turatie?...freak... :P

 

Si una peste alta...sa o stapanesti sanatos si drumuri libere! :drinkers:

Share this post


Link to post
Sa o stapanesti sanatos! :thumbl:

 

Am si eu o intrebare: Ce inseamna "Servodirectie hidraulica adaptata la turatia motorului?"

 

Din ce am vazut eu pana acum, la turatie mai mare, directia devine mai rigida, iar la o parcare normala, directia este mai moale.

Share this post


Link to post

:worthless: ...si sa o stapanesti sanatos.

 

Nice zoom-zoom :mrgreen:

Share this post


Link to post
Din ce am vazut eu pana acum, la turatie mai mare, directia devine mai rigida, iar la o parcare normala, directia este mai moale.

Aaaa..ca la matizul meu :P .

Abia astept pozele, mai ales cu interiorul luminat noaptea.

Share this post


Link to post

Au gresit ei, nu e "adaptata la turatia motorului", ci la viteza de rulare evident :)

Share this post


Link to post

Pune, bre, poze, ca ma faci sa bazai. In special cu bordul, noaptea. Urari iti fac dupa ce pui poze- clar?

Share this post


Link to post

Nu cred ca au gresit ei.

Ei zic ca sunt 2 tipuri de servodirectie:

post-5484-1214403018_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pai sunt doua tipuri...dar pe motorizari diferite... :D

Share this post


Link to post

Care-ar fi avantajul limitarii dupa turatie ?

Share this post


Link to post

Dotarile sunt anexate. Nimic spectaculos!

Pun si poze, dar sa se faca noapte ca bordul se vede superb noaptea!

 

Spor!

LE: nu pot sa anexez fisierul cu specificatiile, mai incercam

Edited by nic_otava

Share this post


Link to post

Sa o stapinesti sanatos!

Astept cu nerabdare pozele. :shock:

Share this post


Link to post
Care-ar fi avantajul limitarii dupa turatie ?

Maestre, ca de obicei cum ne-ai obisnuit, forta intrebarii distruge orice raspuns si mai mult decit atit, intrebarea constituie raspunsul in sine! :->

Share this post


Link to post

Merci de raspuns, abia acum am inteles.

 

Scuze de offtopic.

Share this post


Link to post

Pozele promise, impreuna cu scuzele pentru calitatea acestora. Sunt facute cu telefonul, dar exact partea cu bordul nu a iesit bine!

 

Spor!

post-3450-1214422986_thumb.jpg

post-3450-1214423004_thumb.jpg

post-3450-1214423015_thumb.jpg

post-3450-1214423032_thumb.jpg

post-3450-1214423050_thumb.jpg

post-3450-1214423064_thumb.jpg

post-3450-1214423073_thumb.jpg

post-3450-1214423088_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Chiar daca sunt nasoale pozele, pot afirma ca ai o masina pe cinste! Km multi fara probleme si satisfactii maxime la volanul ei!

Share this post


Link to post

Daca o sa ai grija de masina,si ea o sa aiba de tine si o sa te duca unde iti doresti!!Cati mai multi km fara incidente!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...